رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۵۱ درصد از کل تکلیف بودجه‌ای سازمان محقق شده و ۲۳۱ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: علاوه بر کره جنوبی، مطالباتی هم از بحرین داریم که امیدواریم مجلس هر چه زودتر اجازه ارجاع پرونده مطالبات ایران از کره و بحرین به داوری را تصویب کند.
در جدیدترین اتفاقی که در استقلال رخ داده، یکی از افرادی که مبلغی را از آبی‌ها طلب داشته، وارد ساختمان باشگاه شده و کامپیوتر و چاپگر را با خود برده است!
مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت:یکی ازمسائلی که به منابع مالی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی برمی‌گردد، بحث سهم یک در هزار درآمدمشمول مالیات اصناف است که توسط سازمان امور مالیاتی وصول می‌شود.
تمدید مهلت استفاده از طرح بخشش وجه التزام تأخیر تأدیه دین موضوع بسته وصول مطالبات غیرجاری با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان بر لزوم اجرای قانون و وصول یک درصد سهم فروش معادن برای حل مشکلات زبست محیطی نطنز تاکید کرد.
وزیر نیرو گفت: دولت برای تامین منابع آب هیرمند گام‌های جدی تعریف کرده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، حقابه ایران از رود هیرمند را تا وصول پیگیری خواهیم کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، طرح ساماندهی مأموریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را اعلام وصول کرد.
به موجب اعلام وصول استیضاح فاطمی‌امین وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
شهردار منطقه ۸ تهران با اشاره به تعیین تکلیف آراء بلاتکلیف و اجرا نشده چهار سال گذشته در این منطقه گفت: وصول جرایم ریالی کمیسیون ماده صد منطقه ۸ در سال ۱۴۰۱ با ۳۰۰ درصد رشد همراه بوده است.
برنامه فوتبال برتر امشب با حضور رییس سازمان خصوصی سازی تبدیل به یک برنامه تاریخی شد.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مطالبات صندوق از دولت تا سال قبل ۳,۰۶۰ میلیارد تومان معوقه بود که با صحبت‌های صورت گرفته مطالبات صندوق سال آینده وصول می‌شود.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای  آموزش و پرورش، نیرو و امور اقتصادی اعلام وصول کرد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از وصول مطالبات داروخانه‌های تهران از تامین اجتماعی در اجرای طرح دارویاب به میزان ۶۳۰ میلیارد تومان خبر داد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور میزان اثربخشی عملکرد این سازمان در ۱۰ ماهه اول امسال را تشریح کرد و گفت: ۱۴۵۹۰ میلیارد تومان در حوزه وصول مبالغ فرار مالیاتی اثربخشی صورت گرفت.
رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.
شهردار منطقه ۶ تهران از وصول مبلغی معادل ۳۰۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال با پیگیری حقوقی بعد از گذشت ۱۰ سال از محل چک‌های برگشتی به‌صورت نقدی خبر داد.
طی ۷ ماهه سال جاری تنها ۱.۵ میلیارد تومان مالیات از خانه‌های خالی و ۱۲ میلیارد تومان از محل خانه‌های لوکس وصول شده است.
ایجاد رابطه مالی و زناشویی بین دو نفر، ثبت سند نکاحیه و مکتوب کردن تعهدات طرفین را توسط روحانیون مذهبی و افراد معتمد یا به اصطلاح ریش سفیدان ضروری کرده بود و بعد از نوشتن شرایط طرفین، اداره ثبت فقط از آن مطلع می‌شد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در هفته آینده حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ شرکت بورسی به صورت منظم صورت حساب‌های الکترونیکی خود را ارسال می‌کنند.
صفر تا صد وصول یا برگشت چک بر اساس قانون جدید
بررسی آخرین آمارها حاکی از این است که در مردادماه امسال حدود ۷.۱ میلیون فقره چک مبادله‌ شد که ۹۰.۹ درصد این چک‌ها وصول شده است.
دبیر کل مجمع کلانشهرهای ایران گفت: به دنبال این هستیم تا بدهی های شهرداری از راهور و سایر نهادها را از طریق تهاتر وصول کنیم.
رئیس کل امور مالیاتی کشور از رشد ۶۹ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در چهارماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این رشد ناشی از شناسایی مودیان جدید و مقابله با فرار مالیاتی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ