شهردار منطقه ۸ تهران از احداث پروژه دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید باقری-جانبازان با هدف روان‌سازی ترافیک در سطح محدوده این منطقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت نیمه رساناسازی آلمانی «اینفینئون تکنولوژیز» مشغول توسعه صفحه مدارهای چاپی (PCB) است که در آب حل می شوند.
رئیس جمهور گفت: قانون خوبی برای جوان‌سازی جمعیت تنظیم و تصویب شده، اما باید به شکل مرتب در عرصه اجرا مورد ارزیابی قرار گیرد تا ببینیم که جامعیت داشته یا نه.
شرکت آب منطقه‌ای تهران اعلام کرد: تخلیه نامناسب پسماندهای ناشی از عملیات راه‌سازی و عمرانی در کنار رودخانه ها و مسیل‌ها بروز سیلاب را به همراه دارد.
استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ساخت آئروژل گرافنی برای استفاده در صنعت خبر داد، ماده‌ای که به گفته ایشان بسیار سبک بوده و می‌تواند به‌عنوان روان‌ساز در تجهیزات خنک‌کننده نفتی استفاده شود.
پس از استفاده‌های فراوان پوشش‌های سرامیکی می‌توانند تغییر رنگ دهند. برای روشن‌سازی قابلمه‌ها، پراکسید هیدروژن ۳ درصد را به اندازه کافی کف ظرف بریزید تا سطح را بپوشاند. پراکسید هیدروژن باید حباب بزند، اگر اینگونه نباشد محلول تازه نیست و به یک محلول تازه نیاز دارید.
مشاور فرمانده معظم کل قوا شکل‌گیری فضای رسانه‌ای نامتناسب کنونی را حاصل بی‌عرضگی رسانه‌هایی مثل صداوسیما دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران قادر نیست از خودش دفاع کند. ما در روایت‌سازی وحشتناک عقب هستیم و منفعالانه عمل می‌کنیم. ما به جا اینکه کمک کنیم، می‌نشینیم تا آقا اقدام کنند.
چین تا سال ۲۰۴۹ میلادی قصد دارد به عنوان رهبر جهانی در سه فناوری استراتژیک ظاهر شود که توسط "شی جین پینگ" رئیس جمهور آن کشور برای جوان‌سازی ملی چین ضروری قلمداد شده است: فضا، هوش مصنوعی، و ارتباطات و محاسبات کوانتومی.
شهردار منطقه ۱۴ از طرح اصلاح هندسی در میدان سیزده آبان با هدف روانسازی در تردد خودروها و رفع گره ترافیکی معابر منتهی به میدان خبر داد
یافته‌های علمی نشان می‌دهند که ترکیبات آنتی‌اکسیدانی زنجبیل می‌توانند برای جوان‌سازی پوست هم مفید باشند.
کچر می‌گوید: هدف واقعی آزمایش‌های ما افزایش طول عمر نیست، بلکه جوان‌سازی افراد، افزایش طول جوانی و تبدیل سال‌های طلایی عمر به سال‌های بالقوه طلایی به جای سال‌های کسالت و درد است. اما واقعیت این است که اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، می‌توانیم طول عمر را نیز افزایش دهیم.
در سال‌های اخیر در دنیا مصرف مکمل‌های کلاژن دار به شدت افزایش یافته است و مصرف آن به صورت روتین روزانه در کنار سایر مراقبت‌های پوستی مثل ضدآفتاب برای خانم‌ها و آقایانی که به زیبایی طبیعی و جوانی پوستشان اهمیت می‌دهند، توصیه می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه لشگری خبر داد و گفت: تیم پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و مشغول روان‌سازی ترافیک در محل هستند.
اهر- فرماندار اهر با انتقاد از روند لاک‌پُشتی پروژه‌های راه‌سازی شهرستان اهر بر ضرورت سرعت بخشیدن به پروژه های نیمه تمام حوزه راه این منطقه تاکید کرد.
در این بسته سلامت نظر متخصصان درباره تاثیر مصرف آنتی‌بیوتیک بر عفونت ادارای زنان و انتقاد به روش‌های جدید جوان‌سازی پوست را ببینید.
تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه برای توسعه سامانه هوشمند شبیه‌ساز رانندگی ناوگان بین‌شهری و ماشین‌آلات راه‌سازی با هدف ارزیابی و افزایش مهارت رانندگان منعقد شد.
شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح‌های روان‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی تردد در معابر و تقاطع‌های این منطقه خبر داد.
وزیر گشور گفت: به تاسی از قیام حضرت زینب (س) اجازه روایت سازی‌های دروغین را به دشمنان اسلام و کشور ندهیم.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اضافه پیمایش ۶۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر به‌دلیل ترافیک گفت: اصلاح تقاطع‌های همسطح در روان‌سازی ترافیک نقش مهمی دارد.
کارشناسان معتقدند نکته اصلی آن است که شی قصد دارد مسیر خود را علیرغم کُند شدن روند رشد اقتصاد و جنجال‌هایی که برخی از سیاست‌های او در داخل و خارج از چین ایجاد کرده کماکان ادامه دهد و تلاش بلند پروازانه خود را برای «جوان‌سازی بزرگ» چین حفظ یا تشدید کند.
ساسان انصاری با تراشیدن ریش و سبیل، با چهره‌ای جوان‌تر، همان بازیکن پرتلاش همیشگی بود.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری های روز برای روان‌سازی امور شهری و رفع مشکلات شهرنشینی، گفت: درهمین راستا بانک شهر در تعامل سازنده با شهرداری های کلانشهرها زیرساخت های ضروری برای توسعه هوشمندسازی شهری را در دستور کار دارد.
طبق خبر‌های ذکرشده ۲۶ سکه در جریان عملیان راه‌سازی بزرگراه همت در سال ۱۳۸۳ کشف شد. پای صحبت اهالی محله بالون که بنشینید معتقدند سکه‌ها بیشتر بوده و در همان لحظه ابتدایی کشف سکه قبل از ورود نیروی انتظامی مقداری از آن برداشته‌شده است. به‌هرحال افرادی زیادی در آن حوالی بوده‌اند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ