شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح‌های روان‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی تردد در معابر و تقاطع‌های این منطقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا بر لزوم ارتقاء اشراف اطلاعاتی در انجام ماموریت‌ها و استمرار و جدیت در اجرای طرح‌های مقابله‌ای با خرده‌فروشان و معتادان متجاهردرسطح استان خوزستان تاکید کرد.
تهران و بغداد توافق کردند که در چهار استان عراق و دو استان ایران، طرح‌های آزمایشی مشترک برای مقابله با گرد و غبار را تعیین و اجرایی کنند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان گفت: در قالب طرح بورسیه صنعتی امسال شرکت‌ها در استان‌های مختلف کشور، برای جذب ۱۵۰۰ دانشجوی مستعد درخواست خود را مطرح کرده‌اند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور ناگزیر به اجرای طرح‌های ترافیکی است تا بتواند وضعیت ترافیکی و ایمنی ترددها را در کلان شهر تهران به سامان برساند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مردم باید برای اجرای طرح‌های شهری نظارت کنند و مطالبه گری داشته باشند.
اجرای طرح‌های «ذوالفقار ۱» و «صابر ۱»
معاون اول رئیس جمهور گفت: اجرای طرح‌ها باید با مشارکت و محوریت مردم انجام شود به گونه‌ای که هم در سرمایه‌گذاری و هم در مدیریت، مردم نقش‌آفرین باشند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره طرح‌های پلیس برای نظم بخشی به بار ترافیکی اطراف مصلای تهران حین برپایی نماز عید فطر گفت: چینش مورب خودروی نمازگزاران برای تسهیل در برپایی نماز است.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز اعتباراتی را برای تحقق برنامه‌های تعادل‌بخشی، آبخیزداری و اجرای طرح‌های افزایش بهره‌وری آب در نظر گرفت.
وزیر نیرو از آمادگی ایران برای حضور در طرح‌های آبی عراق و اجرای پروژ ه‌های متعدد در این کشور خبر داد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، بر کاهش فاصله بین مزرعه و تحقیق و تسریع در انتقال دانش محققان به مزارع کشور در بکارگیری طرح‌های آبیاری نوین تاکید کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دیدار با مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و هیات همراه، خواستار عقد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های متعدد در حوزه طرح‌های فناورانه شد.
استفاده تؤامان مردم از واکسن‌های ساخت داخل و واکسن‌های وارداتی، در کنار تزریق بیش از ۱۵۶ میلیون دز واکسن کرونا در طرح واکسیناسیون سراسری که بالاتر از بسیاری از کشور‌های اروپایی و آسیایی بود، باعث مهار کرونا و ارتقای سطح ایمنی عمومی در ایران شده است.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، طرح های فناورانه حوزه کشاورزی در راستای رونق به این صنعت اجرایی می شوند.
سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه در راستای ارائه خدمات بهینه‌تر و جلوگیری از ازدحام مسافری به مسافران خط ۳ به خصوص در ایستگاه تقاطعی تئاترشهر خبر داد.
بزرگترین طرح‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با همکاری بانک تجارت اجرا می شود.
بنیان نقشه باستان‌شناسی کشور اجرای «برنامه‌های بررسی و شناسایی باستان‌شناسی» است و محوطه‌های باستانی باید شناسایی شوند تا بتوان آنها را در نقشه باستان‌شناسی آورد.
اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی استان اصفهان گفت: تحقیق و بررسی اثرات اجرای طرح‌های آبخیزداری در بالادست حوضه زاینده‌رود بر آورد این رودخانه توسط یک مشاور ملی انجام می‌شود.
شهردار منطقه ۱۳ از آغاز به کار طرح‌های ترافیکی ویژه استقبال از مهر همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی خبرداد.
کرمان – وزیر اقتصاد و دارایی از سرمایه گذاری ۲.۵ میلیارد یورویی برای اجرای طرح‌های فولادی در بردسیر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ