رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اضافه پیمایش ۶۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر به‌دلیل ترافیک گفت: اصلاح تقاطع‌های همسطح در روان‌سازی ترافیک نقش مهمی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از کنار رفتن پگاه زنگنه از کادر فنی کاراته بانوان، سیده ستاره موسوی و فاطمه قاسمی به کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان اضافه شدند.
انتشار اخبار نادرست از تحولات باشگاه استقلال در سه روز گذشته، یک اتفاق کم سابقه در این باشگاه است.
کالوین فیلیپس بعد ماهها، سکوت خود را در مورد اظهارات جنجالی پپ گواردیولا شکست.
در «پارکورر برقی» همه چیز در مورد قدرت و سرعت نیست. همچنین راحتی و سازگاری سوار را در اولویت قرار می‌دهد. مجهز به دو حالت سواری است: «Flow» و «Surf» در حالی که Flow یک حالت کروز آرام را برای پیمایش در ترافیک شهری ارائه می‌دهد، Surf تجربه سواری پویاتری را فراتر از محدوده شهر ارائه می‌دهد. برای افراد ماجراجو، حالت اضافی «فلش» نوید یک سواری پر آدرنالین را می‌دهد.
برابر اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولین غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفت.
با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، ناچو کاپیتان اول رئال شد و تونی کروس نیز به جمع کاپیتان‌های تیم پیوست.
«ماریسا داسیلوا»، سرپرست تیم تحقیق از مرکز سرطان دانشگاه لوند سوئد، می‌گوید: «ما از افزایش وزن سریع در بزرگسالی شگفت‌زده شدیم و خطر ابتلاء به سرطان پروستات در سنین بالاتر به شدت با این افزایش وزن سریع مرتبط است.»
اصفهان- مدیرکل دفتر حمل و نقل و و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از اضافه شدن ۵ هزار دستگاه اتوبوس شهری و ۵ هزار دستگاه ون با سوبسید دولتی در سال آینده به ناوگان عمومی خبرداد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
بعد از آنکه سرمربی تیم ملی بزرگسالان کادرفنی‌اش را تکمیل کرد و یکی از مربیان را نخواست، این مربی به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد.
مرتضی پورعلی‌گنجی به یازدهمین بازیکن در آستانه محرومیت پرسپولیس تبدیل شد.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به زودی قابلیت‌های جدیدی برای بارگذاری مدارک و مستندات در مواد اعتراضی، به نرم افزار مربوطه اضافه می‌شود.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این‌که یکی از عوامل مهم در افزایش کیفیت اسپرم حفظ وزن مناسب است، گفت: بر اساس آخرین تحقیقات، به ازای هر ۹ کیلوگرم اضافه وزن، ۱۰ درصد خطر ابتلا به ناباروری در مردان افزایش پیدا می‌کند.
سعیدی خطیب جمعه قم با بیان اینکه یکی از پیامد‌های بدپوششی زمینه سازی برای افزایش فحشا، پیدایش فرزندان نامشروع و بی حیثیت شدن خانواده‌ها است، اضافه کرد: بی رونق شدن ازدواج و بالا رفتن طلاق از عوارض دیگر این بلای اجتماعی است. وی ضمن تشکر از اطلاعیه وزارت کشور بیان کرد: جرقه این اطلاعیه از قم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی آغاز شد.
برخی منابع مدعی شده اند که تیم منتخب زنان به بازی پرطرفدار FIFA اضافه می شود.
دو مربی روس تیم ملی هاکی روی یخ ایران جهت هدایت ملی پوشان کشورمان در پیکارهای جهانی بوسنی به کادر فنی پیوستند.
مسئول بسیج دانش آموزی از اضافه کردن محتوای چندرسانه‌ای به کتب آمادگی دفاعی خبر داد.
کره شمالی  اعلام کرد که یک موشک بالستیک قاره پیما هواسونگ-۱۵ را جریان یک رزمایش نظامی شلیک کرده است. خبرگزاری کره شمالی، می‌گوید رهبری این کشور گفته است که این آزمایش ظرفیت جنگی واقعی واحد‌های موشک‌های بالستیک قاره‌پیما و آمادگی آن را که برای ضدحمله قدرتمند نشان داد. خبرگزاری دولتی کره شمالی اضافه کرد، این موشک قاره پیما مسافت ۹۸۹ کیلومتر را در ارتفاع پنج هزار و ۷۶۸ کیلومتری طی کرد و سپس در دریای شرقی فرود آمد.
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ورود ۴ فروند هواپیمای ایرباس ۳۴۰ به کشور خبر داد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته، ضمن ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک 2024 پاریس، فیض الله نفجم را به کادر فنی اضافه کرد.
با اضافه شدن یک کمک داور به جمع تیم داوری مسابقات لیگ، قرار است وقت های اضافی بازی‌ها دقیق محاسبه شود.
اعلام رسمی بازنشستگی محمدرضا داورزنی این پرسش را مطرح می‌کند که با توجه به رویدادهای پیش‌رو، این فدراسیون، به فدراسیون‌های دچار مشکل اصافه می‌شود یا هوایی تازه را تجربه خواهد کرد.
مهاجم تیم فوتبال تراکتور از امروز به مراحل آماده‌سازی این تیم اضافه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ