استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ساخت آئروژل گرافنی برای استفاده در صنعت خبر داد، ماده‌ای که به گفته ایشان بسیار سبک بوده و می‌تواند به‌عنوان روان‌ساز در تجهیزات خنک‌کننده نفتی استفاده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خصوص تغذیه لازم برای تقویت مغز هم باید گفت غذایی جادویی‌ای وجود ندارد که یک‌شبه کودک را به یک نابغه تبدیل کند، اما غذا‌هایی وجود دارند که مصرف منظم آنها، به رشد مغز و تقویت توانایی‌های شناختی در کودکان کمک می‌کند. مواد مغذی موجود در غذا‌ها منبع سوختی برای مغز هستند.
محسنی اژه‌ای در جمع قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کشور دریافت کند .
محققان دانشگاه پوردو، ماده پیشرفته با خواص حرارتی ویژه ساخته‌اند که بر پایه کامپوزیت‌های گرافنی است و پتانسیل بهبود ایمنی و عملکرد باتری در دستگاه‌ها و سیستم‌های الکترونیکی را دارد.
عملکرد کیفی قطعات و مجموعه های مونتاژی خودرو شاهین با توجه به شاخص C100 بهبود قابل توجهی یافته است.
مواد مغذی متنوعی هستند که مصرف آن‌ها در بهبود عملکرد سیستم ایمنی نقش دارد و توصیه می‌شود در صورت امکان، آن‌ها را از طریق غذا دریافت کنید و کمتر به سراغ مکمل‌ها بروید.
مایع خنک‌کننده رادیاتور، رادیاتور بهبود یافته با فناوری‌نانو و روغن موتور حاوی نانومواد از دستاوردهای فناوران کشور هستند که در روزهای گرم سال می‌توانند خودروی شما را یاری کنند.
رئیس مدیریت انرژی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: در سال ۱۴۰۱ نسبت به متوسط عملکرد سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸، معادل بیش از ۲۰۵ هزار بشکه نفت خام، ارتقاء عملکرد انرژی داشته است.
گرچه این دومین بار است که ثبت نام برای خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می شود و حدود ۴ روز نیز از شروع ثبت نام گذشته اما عملکرد سامانه بهبود نیافته و شاهد قطعی هایی هستیم.
فیبرها، ترکیبات مفید در بعضی مواد غذایی هستند که به بهبود عملکرد سیستم گوارش کمک می‌کنند و نقش مهمی در تقویت و عملکرد باکتری‌های مفید روده دارند.
برخی معتقدند که هوش مصنوعی به استادان دانشگاه ها و دانشجویان در تحقیقات و آموزش کمک می کند تا شکوفا شوند اما سؤال اصلی این است که هوش مصنوعی چگونه نحوه عملکرد دانشگاه ها را بهبود می بخشد.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبری امروز در جمع کارگزاران نظام بر ضرورت استفاده از راهبرد روابط خارجی در بهبود عملکرد اقتصادی کشور تاکید کردند.
فیلترهای سلولزی عمقی با تصفیه و بهبود حذف وارنیش روغن موجب ارتقای عملکرد توربین‌های صنعتی می‌شوند.
برخی هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در سال جاری با چندین پله صعود نسبت به سال گذشته در ردیف های بالاتری در میان شرکت های برتر ایران جای گرفتند.
یافته‌های مطالعات اخیر نشان داد: مصرف روزانه بادام به مدت ۱۲هفته مقاومت به انسولین را کاهش داده، عملکرد پانکراس را بهبود بخشیده و به کنترل سطح گلوکز خون کمک می‌کند.
یک شرکت دانش بنیان مایع خنک‌کننده رادیاتور خودرو را تولید و به بازار عرضه کرده است که به بهبود عملکرد خودرو کمک شایانی می‌کند.
دریافت بازخورد از دیگران می‌تواند ناخوشایند، ناامید‌کننده یا حتی آزاردهنده باشد. شاید افرادی که بازخورد می‌دهند همه جنبه‌ها و واقعیت‌های یک موضوع را در نظر گرفته باشند یا بازخورد خود را طوری بیان می‌کنند که گویی بیشتر از شما می‌دانند. صرف نظر از سطح دانش آنها، جست‌وجو، دریافت و ادغام بازخورد از تمام سطوح سازمانتان برای دستیابی به دیدگاه وسیع‌تر مهم است.
شواهد جدید نشان می‌دهد که خوردن ماهی‌های آب‌های سرد و سایر منابع اسید‌های چرب امگا ۳ ممکن است به حفظ سلامت مغز کمک کند و قدرت شناخت را در میانسالی تقویت کند.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
کارشناس صنعت بانکی گفت: با روند روبه رشد ارائه خدمات، بانک‌ها باید خودشان را با فناوری‌های روز تطبیق داده و به سمت توسعه گام بردارند.
وزارت ارتباطات در آستانه هفته دولت گزارش عملکرد این وزارتخانه را در بخش های مختلف کیفیت سرعت اینترنت، شبکه ملی اطلاعات، فیبر نوری و ... اعلام کرد.
در صورتی که هنوز تاریخ انقضاء سیستم عامل دستگاه شما فرا نرسیده باشد، می‌توانید برای صرفه جویی در عمر باتری، بهبود سرعت و کاهش فرسودگی گوشی اندرویدی یا آیفون قدیمی خود روش‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، را دنبال کنید.
جمعه گذشته و در شرایطی که انبوه مسافران مسیر بازگشت به شهر و دیار خود را در پیش گرفته و راه‌های ارتباطی به ویژه در مبادی ورودی شهر‌ها با ترافیک سنگین و حتی گره خورده مواجه بود، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که هرچند کوتاه بود و فاقد توضیحات، بسیاری را شوک زده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ