چین تا سال ۲۰۴۹ میلادی قصد دارد به عنوان رهبر جهانی در سه فناوری استراتژیک ظاهر شود که توسط "شی جین پینگ" رئیس جمهور آن کشور برای جوان‌سازی ملی چین ضروری قلمداد شده است: فضا، هوش مصنوعی، و ارتباطات و محاسبات کوانتومی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت نفت برای اجرای ۳ پروژه کلان توافق‌نامه همکاری امضا کردند.
محققان از نانوفناوری ۳ بعدی برای کشت موفقیت آمیز سلول های شبکیه چشم استفاده کردند.
در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی، ۳ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و یک هلدینگ تجاری بزرگ منعقد شد.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف در احکامی، مدیر فناوری پارک علم و  فناوری، مدیر پشتیبانی پارک علم و فناوری و عضو و دبیر پارک علم و فناوری دانشگاه شریف را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور از راه‌اندازی آزمایشگاه و هاب بزرگ برای ۳ فناوری تحول آفرین خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برنامه های این معاونت را برای ایجاد ۱۰ ابرشرکت طی سه سال آینده تشریح کرد.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود ۶۰۰ سایت نسل پنجم در کشور خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال بیش از ۳ هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در مجموع در سال گذشته در سامانه سهام حدود ۳ میلیون استعلام به صورت بر خط صورت گرفته است.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در سال ۱۴۰۲ قصد داریم تبادل فناوری با کشورهای چین، هند و روسیه داشته باشیم.
برگزیدگان ۳ جشنواره جوان خوارزمی، جشنواره بین المللی خوارزمی و جشنواره فناوری و نوآوری خوارزمی با حضور رئیس جمهور تقدیر شدند.
«نخستین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری امید استان هرمزگان» با هدف حمایت و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه کسب‌وکارهای حوزه کشاورزی و میگو ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
پروژه های ماهواره ای ناهید ۲ و طلوع ۳ فردا در مراسم روز ملی فناوری فضایی رونمایی می شوند.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز میانگین مصرف دیتای شبکه های سیار در جهان به ازای هر فرد حدود ۲۰ گیگ در ماه است و در سه سال آینده این مقدار به ۳۵ گیگ در هر ماه خواهد رسید.
پژوهشگران می‌گویند هدف از توسعه این فناوری، توسعه یادگیری تقویتی و گسترش دامنه کاربرد ربات‌های چهارپا است.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی گفت: زیست فناوری می‌تواند در طی ۴ سال، به میزان ۳ میلیارد دلار از واردات مواد غذایی را کاهش دهد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به استقبال دانشگاهیان از جشنواره علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره علوم پزشکی رازی سوم بهمن با محور تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی برگزار می شود.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با اجرای ۵۰ پروژه ملی در ۳ حوزه اولویت‌دار گامی بزرگ به سمت تامین امنیت غذایی برداشته می‌شود.
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی اعلام کرد ۳ دانشگاه با ورود به حوزه زراعت و باغبانی به تامین امنیت غذایی کمک می‌کنند.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین اللملی معاونت علمی و فناوری گفت: طی۶-۷سال اخیر، معاونت علمی در راستای گسترش تعاملات بین المللی از ۳ هزار مهمان خارجی میزبانی کرده است.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از ایجاد ۳ کانون تفکرنخبگانی در ۳ حوزه علوم انسانی، اقتصاد و علم و فناوری خبر دادو گفت: این کانون‌ها در راستای حل مسائل دستگاه‌های اجرایی ایجاد شدند.
زاهدان- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: با رونمایی از آب شیرین کن ۲۵۰۰ متر مکعبی چاه ژرف ۳، آب این چاه به منظور کاهش تنش آبی منطقه سیستان وارد مدار شد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد دستیابی به سهم ۳ درصدی بازار جهانی محصولات زیست‌فناوری به عنوان یکی از اهداف کلان کشور و زمینه‌ای برای توسعه اقتصاد زیستی کشور محسوب می شود.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد دستیابی به سهم ۳ درصدی بازار جهانی محصولات زیست‌فناوری به عنوان یکی از اهداف کلان کشور و زمینه‌ای برای توسعه اقتصاد زیستی کشور محسوب می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ