وزارت دفاع روسیه نیز حمله دو جنگنده رژیم اسرائیل به سوریه را تائید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه انبارهای مهمات ارتش اوکراین که حاوی مهمات ارسالی غرب بود را با سلاح های دقیق هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه گزارش تازه ای از تلفات نظامی و تسلیحاتی ارتش اوکراین در نبردهای شبانه روز گذشته اعلام کرد.
رُکن اطلاعاتی وزارت دفاع انگلیس در تازه‌ترین به‌روزرسانی شرایط جبهه نبرد در اوکراین، گزارشی فکاهی منتشر کرد!
بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، تلفات جانی و تسلیحاتی ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود در خصوص عملیات نظامی ویژه کشورش در اوکراین اعلام کرد: ۳۰۰ نظامی اوکراینی در درگیری‌های امروز کشته و زخمی شدند.
اگرچه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این پیام را دریافت و ابلاغ کرده است؛ اما صدا‌های مخالفی در طرف اوکراینی به گوش می‌رسد تا لحظه تنظیم این گزارش هنوز سخن رسمی‌ای از طرف اوکراینی مبنی بر پذیرش آتش‌بس وجود نداشته است. یک مشاور ارشد رئیس‌جمهور اوکراین و برخی دیگر از مقام‌های سطح بالای این کشور هم به سرعت این پیشنهاد را رد کرده و گفته‌اند تا وقتی نیرو‌های روسیه مناطق اشغالی اوکراین را ترک نکنند، آتش‌بس در کار نخواهد بود.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه از تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد ۲۰۰ نظامی ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته کشته و همچنین ۶ پهپاد اوکراینی نیز سرنگون شدند.
اوکراین اعلام کرد که توانسته ۱۴۰ اسیر را از روسیه بازگرداند، در حالی که وزارت دفاع روسیه گزارش داد که ۸۲ سرباز روس اسیر در اوکراین را بازگردانده است.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه از تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد در حملات ارتش روسیه به مواضع ارتش اوکراین در مناطق مختلف دونتسک و لوهانسک دست‌کم ۲۰۰ نظامی اوکراینی کشته شده‌اند.
رئیس‌جمهور آمریکا قصد تشکیل کارگروهی برای تحقیق درباره ادعاهای وجود قطعات غربی در پهپادهای ساخت ایران را دارد.سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید اکنون یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره این موضوع تشکیل داده است.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از کشته شدن ده‌ها سرباز اوکراینی و انهدام شمار دیگری از تجهیزات ارتش این کشور خبر داد.
بنا به تازه ترین گزارش وزارت دفاع روسیه، شماری از نظامیان اوکراینی در درگیری های شبانه روز گذشته با ارتش روسیه کشته شدند.
بنا به آخرین گزارش وزارت دفاع روسیه، در نبردهای شبانه روز گذشته در منطقه دونتسک ۳۰نظامی اوکراینی کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه در گزارش آخرین تحولات میدان نبرد با اوکراین از کشته شدن ده‌ها نظامی اوکراینی خبر داد.
وزارت دفاع تایوان بار دیگر در گزارش روزانه خود مدعی حضور نظامی چین در اطراف این جزیره شد.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۵۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه در تازه ترین گزارش خود از تحولات میدانی در نبرد با اوکراین، از ناکامی نیروهای کی یف در پیشروی در منطقه میکولایف خبر داد.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد در ۲۴ ساعت گذشته یک جنگنده ارتش اوکراین سرنگون شده و بیش از ۲۰۰ شبه‌نظامی در حملات نیروی هوایی ارتش روسیه،نیز کشته شده‌اند.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد ۱۵۰ مزدور خارجی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش روسیه کشته و زخمی شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، در نتیجه عملیات‌های ارتش این کشور ۷۵ نظامی ارتش اوکراین کشته و تجهیزات نظامی آنها نیز نابود شدند.
وزارت دفاع روسیه در تازه‌ترین گزارش خود درباره تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ده‌ها نظامی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش این کشور کشته شده‌اند.
نهادهای امنیتی وزارت دفاع انگلیس گزارش دادند که ارتش روسیه با تجمیع نیروهای خود در مناطق جنوبی اوکراین، در حال تداک یک حمله بزرگ یا دفع یک ضدحمله است.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای برخی گزارش ها از وقوع درگیری‌ و نقض آتش‌بس در قره باغ میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان را تأئید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ