وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای برخی گزارش ها از وقوع درگیری‌ و نقض آتش‌بس در قره باغ میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان را تأئید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال بازگشت میسون گرین‌وود به منچستریونایتد، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای گفت درباره آینده او هنوز تصمیم نگرفته است.
به‌دنبال وصول گزارش‌هایی پیرامون بروز اختلالات مرموزی در عرضه‌ی برخی داروهای حیاتیِ بیماران و تشدید ناموجه این اختلالات در مقاطع خاص (همچون دوره‌ی فراگیری ویروس کرونا در کشور)، این وزارت‌خانه بررسی و ریشه‌یابی مسئله را در دستور کار خود قرار داد.
منابع عبری در گزارش‌هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب‌الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.
مقامات روسیه از وقوع یک حادثه «اضطراری» در پل کریمه خبر می‌دهند، برخی رسانه‌ها نیز می‌گویند آسیب وارده به این پل ناشی از وقوع انفجار است.
همزمان با تداوم درگیری‌های مسلحانه در سودان، گزارش‌های رسانه‌ای صبح امروز (سه شنبه) از وقوع انفجارهای گسترده و پی در پی در غرب پایتخت این کشور حکایت دارند.
امروز گزارش‌هایی از یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده که در آن به فناوری هوش مصنوعی جدیدی اشاره شده که با کمک آن می‌توان عناصر موجود در یک تصویر را به سادگی و با کشیدن آن‌ها به اطراف تغییر داد.
براساس گزارش‌هایی که پیش‌تر منتشر شده، چندین هزار کودک اوکراینی که خانواده‌های خود را در نتیجه جنگ از دست داده‌اند توسط نیرو‌های روسی به آن کشور منتقل شده تا خانواده‌های روسی بتوانند آنان را به فرزندی بپذیرند. برای این کودکان اوکراینی تابعیت روسی صادر شده است. دولت اوکراین شمار کودکانی را که به اجبار به روسیه برده شده‌اند بیش از شانزده‌هزار نفر تخمین زده است. انتقال جبری کودکان نه تنها مغایر قوانین بشردوستانه بین‌المللی است، بلکه به نظر دادگاه کیفری بین‌المللی، قوانین جنگ را هم نقض می‌کند.
بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون از میدان جنگ و وضعیت شهر‌های اطراف باخموت منتشر شده، این شهر در حال حاضر از سه جهت از سوی روس‌ها محاصره شده است. هنوز مشخص نیست که اوکراین همچنان قصد اعزام نیرو به این منطقه را دارد یا می‌خواهد به‌طور تاکتیکی و موقتا عقب بنشیند.
گزارش‌ها نشان می‌دهد ایران یکی از کشور‌های مستعد برای وقوع بلایای طبیعی است، براساس گزارش مرکز رصدخانه مهاجرت ایران (سالنامه ۱۴۰۱) در گزارش مرکز ریسک جهانی آمده که «ایران جزو کشـور‌های بـا آسـیب پذیری بالا در جهان اسـت کـه اثرات قابـل توجهـی از بلایا بـر کشـور از جملـه جنبه‌هـای مالی، اجتماعـی و خسـارت فیزیکـی آن مشـهود اسـت.»
زلزله‌ای به بزرگی ۷.۸ بخش‌های وسیعی از ترکیه و همچنین سوریه را لرزانده و براساس گزارش‌ها تاکنون بیش از دو هزار کشته بر جا گذاشته است.
گزارش‌هایی که می‌تواند تنش در شهر منچستر را افزایش دهد حاکی است یونایتد تصمیم دارد برای جذب ادین ژکو تلاش کند که سابقه بازی در سیتی را دارد.
گزارش‌هایی که از حضور شاغلین مشاغل منافی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون سردفتری 25 آذرماه 1401 به خبرنگار تسنیم رسیده و این خطای فاحش، حکایت از نقض این بخش لازم‌الاجرا از آیین‌نامه مصوب رئیس قوه قضائیه دارد.
براساس گزارش‌هایی که در عمر ۳۰ ماهه مجلس یازدهم منتشر شده، این مجلس محل تولد طرح‌های عجیب زیادی است. به جز دو قانون «اقدام راهبری دولت برای رفع تحریم‌ها» که اصلی‌ترین گلایه دولت حسن روحانی در روز‌های پایانی کارش و مبنی بر این ادعا بود که این قانون مانع دستیابی به توافقی برای احیای برجام شد و طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» که عملا از دستورکار مجلس خارج و حالا در شورای عالی فضای مجازی پیگیری می‌شود، باز هم طرح‌هایی هستند که هم ملت و هم برخی وکلای ملت، از فلسفه و ضرورت طرح و تدوین آن ابراز تعجب می‌کنند.
دیروز گزارش‌هایی درباره احتمال مصدومیت لیونل مسی هواداران آرژانتین را به شدت نگران کرده بود ولی گزارش‌های امشب حاکی است ستاره آرژانتینی امروز در تمرین تیمش شرکت کرده است.
بعد از گزارش‌هایی که درباره وخامت حال پله و قریب‌الوقوع بودن مرگ او منتشر شد بیمارستان محل بستری اسطوره برزیلی اعلام کرد حال عمومی او بهبود پیدا کرده و پله در وضعیت پایدار قرار دارد.
رسانه ها از وقوع یک انفجار در شرق تل‌آویو خبر می دهند.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که این حادثه تلفانی به همراه نداشته است اما گزارش‌ها حاکی از آن است که تعدادی ساختمان، سامانه‌ها و تجهیزات در سایت آسیب دیده‌اند اما هیچ کدام از آنها برای امنیت و ایمنی نیروگاه حساس نیستند.
ظهر امروز گزارش‌هایی از تجمع و ناآرامی در بازار اهن تهران منتشر شد.
خبرگزاری فرانسه و شبکه جهانی «بی بی سی» از وقوع چند انفجار در کی یف پایتخت اوکراین خبر دادند. طبق این گزارش‌ها، صدای آژیر هشدار حملات هوایی هم در این شهر شنیده شده است.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر در پرونده‌ای با عنوان «۱۰۰ ثانیه به نیمه شب؛ آیا جهان در آستانه جنگ هسته‌ای قرار دارد؟» در گزارش‌های مختلف به بررسی احتمال وقوع جنگ هسته ای پرداخته است.
انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه منچستریونایتد قصد دارد امسال تابستان یک دروازه‌بان به خدمت بگیرد جایگاه داوید دخیا در ترکیب اصلی اریک تن‌هاخ را با شک و شبهه مواجه کرده است.
در خاطرات جهانگیرى آمده است: گزارش‌های هواشناسی خطر از وقوع سیل در تهران می‌داد. با تلویزیون مصاحبه کردم و به مردم التماس کردم که به هشدار‌ها توجه کنند. ساعت ۱۰ شب جلسه ستاد بحران تهران رفتم. هدفم این بود که اهمیت و حساسیت موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ