وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۵۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیشابور ـ مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از ۱۲ هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.
اصلاح و نوسازی نزدیک به ۶۵ هزار هکتار از باغات میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری در سال جاری در دست اقدام است.
رشتخوار- مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: میزان محصول تحویلی گندم‌کاران به مراکز دولتی در رشتخوار به ۱۲ هزار ۷۰۰ تن رسیده است.
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره ساختمان‌های درگیر در گسل‌های تهران و منطقه یک گفت: براساس مطالعاتی که در مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی انجام شده، در کل تهران بیش از ۱۲ هزار پلاک ساختمانی بر روی گسل‌ها ساخته شدند که هر پلاک ممکن است چندین واحد داشته باشد.
شرکت میکرواستراتژی بیش از ۱۲هزار بیت‌کوین در سه ماهه دوم خریداری کرده است.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت ۱۵هزار و ۳۲۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۱۲هزار و ۸۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
لنگرود- مدیر دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی گفت: بیش از ۱۲ هزار بانو روستایی و عشایری تحت عنوان تسهیل گر در سامانه ثبت نام کرده اند.
مشهد ـ مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: خرید تضمینی گندم توسط شرکت‌های تعاون روستایی خراسان رضوی از زمان آغاز این طرح از مرز ۱۲ هزار تن عبور کرد.
اهواز- مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن کشور گفت: بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در خوزستان عملیاتی شده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت در ۱۲ ماه سال گذشته امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۲ هزار و ۱۹۰ هکتار زمین دولتی شد.
شهردار تهران گفت: وجود سه گسل فعال و همچنین وجود بیش از ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار در شهر تهران نگرانی بالقوه ای را برای ما ایجاد کرده است.
معاون عملیات امدادونجات با تاکید بر شرایط ناپایدار جوی، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی و در سه روز گذشته، خبر داد.
بانک سپه در دی‌ماه سال جاری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال در قالب بیش از ۱۵ هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های کمک ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخت کرده است.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه از افزایش تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۱۲ هزار کشته و بیش از ۶۲ هزار زخمی خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در دو روز گذشته خبر داد.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: طول عملیات جمع‌آوری و بازسازی انهار قدیمی در سطح محلات این منطقه به بیش از ۱۲ هزار متر طول رسید.
مشهد ـ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر از خانواده ایثارگران در خراسان رضوی، نیاز به اشتغال دارند و این آمار نسبت به سال گذشته افزایش ۲.۷ دارد.
معاون فرهنگی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: سومین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه سال جاری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به بیش از ۳۰ هزار بازنشسته در حال پرداخت است.
شرکت آبفای استان تهران اعلام کرد که از ابتدای مهر تاکنون انشعاب آب بیش از ۱۲ هزار خانوار بدمصرف تهرانی به طور موقت قطع شده است.
شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح ضربتی لایروبی بیش از ۶۰ هزار مترمربع از انهار روباز و روبسته این منطقه در آستانه فصل بارندگی خبر داد.
بانک سپه بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرداخت کرده است.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ