وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه از تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد در حملات ارتش روسیه به مواضع ارتش اوکراین در مناطق مختلف دونتسک و لوهانسک دست‌کم ۲۰۰ نظامی اوکراینی کشته شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته جدید۲۰۰ میلیون دلاری کمک نظامی آمریکا به‌اوکراین شامل مهمات دفاع هوایی، توپخانه، سلاح‌های ضدتانک و تجهیزات مین‌زدایی است.
آمریکا از اعطای کمک‌های نظامی جدید به اوکراین برای ادامه ضدحملات علیه روسیه خبر داد.
«کتیبه ناشناخته کوشان» نظامی نوشتاری است که در حدود ۲۰۰ قبل‌ازمیلاد تا ۷۰۰ بعدازمیلاد در بخش‌هایی از آسیای مرکزی مورد استفاده بود. این خط هم با عشایر اولیه در استپ‌های اوراسیا، مانند یوئه‌چی‌ها، و هم با سلسله کوشان‌ها مرتبط دانسته شده است. کوشان‌ها امپراتوری‌ای را بنا نهادند که یکی از کار‌های مهم آن توسعه بوداییسم در شرق آسیا بود. آن‌ها همچنین آثار معماری و هنری مهمی خلق کردند.
این اردوگاه نظامی قرار است در ۲۰۰ کیلومتری مرز با اوکراین مستقر شود و ظرفیت ۸ هزار سرباز را دارد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از استقرار دست‌کم سه هزار و ۲۰۰ نظامی در مناطق مختلف اراضی اشغالی و آماده‌باش سامانه گنبد آهنین در قدس از ترس واکنش مقاومت به برگزاری مراسم راهپیمایی پرچم خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: اوکراین در محور دونتسک ۲۰۰ نیروی نظامی خود را از دست داد.
آئین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش، طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد.
آئین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش، طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد.
جانشین وزیر دفاع با حضور در جمع برگزیدگان سازمان صنایع دفاع گفت: این سازمان امسال رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به سال قبل و رشد ۲.۵ برابری در زمینه صادرات نظامی و غیر نظامی داشته است.
واشنگتن تحریم های جدیدی علیه روسیه اعمال می کند که صنایع نظامی و نیمه هادی ها را هدف قرار می دهد.
دولت سومالی اعلام کرد که ۲۰۰ تروریست الشباب در عملیات نظامی در جنوب این کشور کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نزدیک به ۲۰۰ نظامی اوکراین در درگیری های میان دو طرف در ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.
یکی از گرانترین پهپاد‌های نظامی جهان با قیمتی فراتر از ۲۰۰ میلیون دلار است. گلوبال هاوک با پهنای بال ۴۰ متری پهپادی عظیم‌الجثه است که با موتور توربو فن رولزرویس اف ۱۳۷ می‌تواند به سرعت ۶۲۹ کیلومتر بر ساعت برسد و تا ۲۲ هزار کیلومتر هم برد دارد.
وزارت دفاع روسیه از کشته بیش از ۲۰۰ نظامی اوکراینی در نبردهای شبانه روز گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه از تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد ۲۰۰ نظامی ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته کشته و همچنین ۶ پهپاد اوکراینی نیز سرنگون شدند.
هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ER قرار بود مسیر شمال شرقی را از کوالالامپور تا پکن طی کند. با این حال، حدود ۴۰ دقیقه پس از برخاستن، هواپیما در همان زمانی که ارتباطش با کنترل ترافیک هوایی قطع شد، به شدت به سمت غرب چرخید. در این زمان رادار نظامی و غیرنظامی مالزی توانست حدود یک ساعت دیگر هواپیما را شناسایی کند تا اینکه هواپیما در ساعت ۲:۲۲ بامداد به وقت محلی از محدوده رادار بر فراز دریای آندامان خارج شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شمار دیگری از تجهیزات نظامی اوکراین در جریان نبردهای شبانه روز گذشته نابود شد.
منابع عراقی از تصمیم نیروهای مرزبانی این کشور برای ایجاد 200 پاسگاه نظامی در مناطق مرزی اقلیم کردستان با ایران و ترکیه خبر دادند.
خضریان درباره این‌که مجلس در بحث اعتراضات مردمی چه باید می‌کرد و چرا کم کاری کرد، گفت: کم کاری نبوده بلکه برای تغییر یک نظام ۲۵۰۰ ساله زمان لازم است.
به گزارش نیروهای نظامی سوریه یک پهپاد آمریکایی در حدود ۲۰۰ متری مرز عراق و سوریه ۲ تانکر حامل سوخت ایران را مورد هدف قرار داد.
در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته میان نیروهای روسیه و اوکراین بیش از ۲۰۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که پس از فرمان بسیج عمومی محدود، بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب به مراکز و دفاتر نیروهای مسلح این کشور مراجعه و ثبت‌نام کردند و آموزش نظامی آنها به‌زودی انجام خواهد شد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک اسکندر مستقیماً به قطار نظامی در ایستگاه چاپلین در منطقه دنیپروپتروفسک اصابت کرد و بیش از ۲۰۰ سرباز ذخیره نیرو‌های مسلح اوکراین کشته و تجهیزات نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای نظامی ذخیره ارتش اوکراین که در حال اعزام به مناطق جنگی بودند را با موشک بالستیک اسکندر هدف قرار داده و صدها نفر از آنها را کشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ