سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، به صراحت ابراز تمایل کرد که دوست دارد ژائو کانسلو پرتغالی را در فصل آینده در پیراهن بایرن ببیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه در مورد وضعیت آینده ژوائو فلیکس و خط خوردن او از فهرست اتلتیکو صحبت کرد.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
جاناتان سوریانو، مهاجم سابق بارسا و الهلال، معتقد است انتقال نیمار به فوتبال عربستان یعنی پایان زودهنگام فوتبالش و از الهلال به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا نام برد.
لیونل مسی تنها 20 دقیقه بعد از شروع بازی با فیلادلفیا از فاصله ای حدود 35 متری دروازه حریف را باز کرد.
ناله و شکایت ژاوی از داوری و زمین و زمان در بازی های بارسا تمامی ندارد و این در برابر ختافه نیز تکرار شد.
کمک داور‌جنجالی دربی که با اعلام افشاریان چهار ماه از حضور در میادین محروم شده بود در لیست داوران هفته دوم قرار دارد.
هم تیمی سابق طارمی می گوید که این مهاجم ایرانی می تواند در ایتالیا خیلی خوب کار کند و خودش را با شرایط وفق دهد.
تاتا مارتینو قبل از بازی با شارلوت از لیونل مسی تمجید کرد و گفت که بر خلاف سال های قبل، او به یک رهبر تمام عیار تبدیل شده است.
رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزار‌ها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیر‌های خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.
عجب سرنوشت تلخی؛ سرنوشت محسن رضایی را می‌گویم، مردی که بارِ ادعا‌های اقتصادی او را بر گُرده‌ی کوه بگذاری، به افغان در می‌آید، اما هنوز یک سطر رزومه و رد و نشانی که ثابت کند او اقتصاد خوانده و از اقتصاد سر در می‌آورد و مردم می‌توانند به پشتوانه‌ی همین کارنامه به او اعتماد کنند؛ یافت نمی‌شود.
گل دوم روسونری به لاتزیو به شکلی خارق العاده و توسط تئو هرناندز به ثمر رسید. او از زمین خودی حرکت کرد و با طی مسافتی 80 متری، به تماشایی‌ترین شکل ممکن گلش را به ثمر رساند.
متقی گفت: اگر سیاستگذاری کنیم که نه خودمان بفهمیم چه کار می‌کنیم و نه مردم بفهمند چه کار می‌کنیم راه به جایی نمی‌بریم ... امام خمینی گفتند حفظ نظام از اوجب واجبات است این یعنی در برابر جامعه و سیاست خارجی تجدیدنظرگر طلبی کن.
مدافع جوان نفت مسجدسلیمان می‌گوید شیمبا از تجربه اش استفاده کرد و پنالتی گرفت.
پنالتی کابوس همه زندگی یحیاست؛ از فینال جام حذفی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا، از دربی نیمه نهایی جام حذفی تا نیمه نهایی جام ملتهای آسیا - او این بار نمی‌خواست کابوس قدیمی سراغش بیاید.
کیهان نوشت: بی‌حجابی یعنی برده‌داری به سبک نوین. یعنی زن را برده تمایلات حیوانی مردان نمودن. در پوشش کاذب حقوق زن، وی را به اسارت درآوردن. «شخصیتش» را پایمال کردن و «جنسیتش» را عنوان ساختن. کرامت انسانی‌اش را نادیده انگاشتن و او را تا حد یک بازیچه تنزّل دادن. معامله‌ای که غرب وحشی با زنان خود کرده چنین است و عجب نیست که بزرگ‌ترین حامیان فمینیسم مردان هستند! مردانی که می‌خواهند هر روز زنان برهنه‌تر و رهاتر در معابر آشکار شوند تا تمایلات حیوانی آنان را ارضا کنند.
نمایش درخشان دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان تیم ملی کرواسی، بار دیگر موجی از تحسین را برای او به همراه داشته است.
گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از شکست 2-1 مقابل آرژانتین به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت استرالیایی‌ها تلاش کردند در این بازی تحت تاثیر بزرگی او قرار نگیرند.
رسول منتجب‌نیا گفت: مسئله این است که گوش شنوایی نیست. همه تریبون‌ها در اختیار یک گروه است. با این وضعیت نه جمهوریت حفظ می‌شود و نه اسلام، چون این رفتار‌ها ضدجمهوریت و ضداسلام است. تهمت زدن گناه کبیره است. این حرف‌ها برخلاف سیره امام است. این‌ها از امام یک جمله را گرفتند که حفظ اسلام از اوجب واجبات است.
نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: جمهوری اسلامی عصاره مجاهدت اولیا و ثمره خون شهیدان و زمینه‌ساز حکومت منجی عالم بشریت است؛ تقویت و حفظ این نظام از اوجب واجبات و تضعیف آن گناهی نابخشودنی است.
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.
ژول کُنده برای پیوستن به بارسلونا زمان زیادی صبر کرد ولی شروع کار او در این باشگاه مطابق انتظاراتش نبوده است.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: متاًسفانه خیلی از آقایان دست‌اندرکار سخن گفتن با مردم را بلد نیستند. بعضی تجربه‌شان کم است و فهم لازم را برای ارتباط با مردم ندارند که اصلاح این نقیصه باید برای دولت از اوجب واجبات باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ