نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: جمهوری اسلامی عصاره مجاهدت اولیا و ثمره خون شهیدان و زمینه‌ساز حکومت منجی عالم بشریت است؛ تقویت و حفظ این نظام از اوجب واجبات و تضعیف آن گناهی نابخشودنی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است نیروی انسانی و تجهیزات محیط بانی محیط زیست برای حفظ گونه‌های نادر خرس در سمیرم تقویت شود.
رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین با هدف تقویت همکاری‌های دریایی و حفظ ثبات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام از ۲۰ تا ۲۳ ژوئیه برگزار خواهد شد.
امروز حفظ جنگل‌های هیرکانی یک مطالبه جهانی است و باید شرایطی به وجود آید تا ضمن حفاظت از عرصه‌های جنگلی، زیرساخت‌ها و تجهیزات اطفای حریق زمینی و هوایی در این مناطق تقویت شود.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی تصمیماتی درباره راهکارهای پایدارسازی خدمات، تقویت حفظ حریم خصوصی و حفظ داده‌های کاربران اتخاذ کردند.
شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و حفاری با هدف شتاب‌بخشی به اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت به‌منظور حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز توافقنامه تقویت همکاری امضا کردند.
سران ایران و عمان برای تقویت روابط بین دو کشور و پایه‌گذاری چارچوبی جهت حفظ و استمرار آن، از مسئولان خواستند اقدام لازم برای تنظیم سند همکاری‌های راهبردی در زمینه‌های مختلف را انجام دهند.
آستارا- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به ظرفیت‌های آستارا در حوزه صادرات محصولات کشاورزی کشور، گفت: تقویت امکانات و تجهیزات جهت نظارت بر صادرات محصولات کشاورزی در آستارا ضرورت دارد.
رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت: ارتش ما ضمن تقویت نظارت و هوشیاری خود، وضعیت آمادگی کامل خود را با همکاری نزدیک با ایالات متحده حفظ می‌کند.
بانک ملی در راستای حفظ و تقویت سنت قرض الحسنه، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، اقشار ضعیف و ... را همواره یکی از اولویت ها و سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند.
رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با بیان اینکه روابط ایران و چین در حال تقویت است، گفت: چینی‌ها با وجود اعمال تحریم علیه ایران همواره رابطه خود را با کشورمان حفظ کردند.
حفظ سلامت قلب فواید بی شماری دارد، از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی، حمله قلبی و حتی زوال عقل.
حفظ سلامت قلب فواید بی شماری دارد، از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی، حمله قلبی و حتی زوال عقل.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید جهت‌گیری دشمن در راستای ایجاد تفرقه در جامعه را بشناسیم تا با حفظ و تقویت وحدت و پیروی از رهبر انقلاب بتوانیم مسیر پیشرفت کشور را دنبال کنیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ، پیام این رزمایش را به کشورهای دوست و برادر منطقه ، حفظ و تقویت برادری و همکاری هم افزا و مؤثر بیان کرد و گفت: ما با توان هم افزای همدیگر می توانیم امنیت خلیح فارس و تنگه هرمز را برقرار کنیم و اصلأ حضور نیروی بیگانه فتنه انگیز در این منطقه توجیه پذیر نیست.
امروز دویدن در میان انواع ورزش‌ها به یکی از محبوب‌ترین راه‌های تقویت استقامت بدنی و حفظ تناسب اندام تبدیل شده است. اگرچه دویدن یک روش عالی برای فعال بودن است، بیش‌تر دوندگان در یک مقطع زمانی با این آسیب‌دیدگی‌های جدی مواجه می‌شوند.
شیر در واقع منبع عالی پروتئین است، درشت مغذی ضروری برای ساخت و حفظ توده عضلانی در بدن. ساختن و حفظ توده عضلانی یک استراتژی عالی برای کسانی است که در مسیر کاهش وزن خود هستند. با انجام این کار، آن‌ها خود را تقویت می‌کنند و در عین حال در یک تعادل سالم چربی باقی میمانند.
در این جلسه همچنین موضوع تدوین برنامه هفتم توسعه کشور با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی و با مشارکت فعال صاحب‌نظران و کارشناسان هر دو قوه به عنوان اولویت و ضرورت مورد توجه قرار گرفت تا این برنامه مستند بودجه سال ۱۴۰۲ قرارگیرد.
این روزها تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه مبدل شده است با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرد نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است
وزیر امور خارجه چین، تقویت همکاری میان کشورهای عضو پیمان های منطقه ای را موجب حفظ ثبات در جهان دانست.
شکی نیست که رژیم غذایی نقش مهمی در سلامت مغز دارد و یک رژیم غذایی مناسب، جریان خون خوب در مغز را موجب می‌شود. بسیار شبیه آنچه می‌خواهید برای تغذیه و محافظت از قلب خود بخورید. تحقیقات نشان داده است که رژیم غذایی مدیترانه‌ای کمک می‌کند تا مغز در دوران پیری شکل خود را حفظ کند و این نوع رژیم منجر به بهترشدن عملکرد شناختی، حافظه و هشیاری می‌شود.
وزیر نفت گفت: با توجه به جایگاه راهبردی کشورهای عضو جی‌ئی‌سی‌اف و سهم نزدیک ۵۰ درصدی در سبد صادرات جهانی گاز و ال‌ان‌جی، لازم است توان، قابلیت‌ها و تمهیدهای مورد نیاز مجمع تقویت شود.
مرکبات منبع عالی ویتامین C به شمار می‌روند. این ویتامین یک ماده مغذی برای تقویت سیستم ایمنی بدن بوده و برای حفظ سلامت پوست ضروری است. در واقع یک عدد پرتقال متوسط تمام نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین می‌کند.
به دلیل تقویت ارزش دلار و افزایش امیدها برای پیشرفت در مذاکرات با هدف حفظ ادامه کریدور صادرات غلات اوکراین از طریق دریای سیاه، معاملات آتی گندم آمریکا در روز جمعه کاهش یافت.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و حماسه شهدای۷ مهرماه سال ۱۳۶۰ بر میثاق با شهدا و اقتدار نیروهای مسلح در حفظ و ارتقای قدرت بازدارندگی ایران تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ