سفیر چین در سازمان ملل امروز دوشنبه در واکنش به سفر سناتورهای آمریکایی به تایوان تاکید کرد که به رغم اقدامات تحریک آمیز آمریکا، پکن به دفاع از حق حاکمیت خود ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشغالگران آمریکایی یک غیر نظامی سوری را کشتند و چند تن دیگر را زخمی کردند.
سخنگوی فرماندهی بخش شرقی ارتش چین تاکید کرد، ارتش چین همواره در سطح هشدار بالا قرار دارد و تمامی اقدامات لازم را برای واکنش قاطع به تمامی تهدید‌ها و اقدامات تحریک آمیز خواهد داشت و قاطعانه از حق حاکمیت و امنیت و همچنین صلح و ثبات منطقه‌ای دفاع می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر ضرورت توقف اقدامات تحریک‌آمیز و بی‌ثبات‌کننده از سوی آمریکا و متحدانش تاکید کرد.
سفارت ایالات متحده آمریکا در تایوان روز یکشنبه اعلام کرد که واشنگتن رزمایش‌های چین در اطراف تایوان را از نزدیک تحت نظر دارد و «آسوده‌خاطر است واطمینان دارد که منابع و توانمندی کافی را در سطح منطقه برای تضمین صلح و ثبات در اختیار دارد».
وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خود را نسبت به تامین امنیت اردن متعهد می داند.
سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی تصریح کرد: نقش مخرب آمریکا برای صلح و ثبات جهانی نگران‌کننده است .
یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تغییر موضع غرب نسبت به برجام با پایان اغتشاشات، گفت: آخرین تیری که آمریکایی‌ها و غربی‌ها داشتند بر هم زدن ثبات داخلی ایران برای امتیازگیری بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: آمریکا می‌داند ایران به عنوان مقتدرترین قدرت منطقه لنگر ثبات جنوب غرب آسیا را حفظ کرده و بدون جمهوری اسلامی هیچ ثباتی در منطقه وجود نخواهد داشت.
روسای جمهور آمریکا و چین در حاشیه اجلاس گروه۲۰ در بالی اندونزی، درباره مساله تایوان و لزوم برقراری صلح و ثبات در این تنگه گفت‎‌وگو کردند.
ائتلاف احزاب یمنی با عنوان «اللقاء المشترک» تاکید کرد که آمریکا مخالف صلح و ثبات در یمن است.
رئیس پارلمان عراق تاکید کرد که حمایت آمریکا از عراق بیشتر رسانه ای است تا حقیقی و ثبات عراق در حال حاضر اولویت واشنگتن نیست.
فواد حسین گفت: برای گسترش روابط با آمریکا تلاش می‌کنیم ضمن اینکه روابط خوبی نیز با جمهوری اسلامی ایران داریم.
هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر لبنانی تاکید کرد که آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس، استراتژی رژیم صهیونیستی را در لبنان اجرا می کنند.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه با متهم کردن آمریکا و متحدانش به تلاش برای بی ثبات کردن شبه جزیره کره، از مواضع کره شمالی در خصوص برنامه هسته ای و موشکی این کشور دفاع کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا بازگشت به برجام را موجب تقویت ثبات منطقه ای دانست.
سوریه در واکنش به قرارداد تسلیحاتی جدید میان آمریکا و تایوان، ضمن محکومیت دخالت های آمریکا در امور داخلی چین و اقدامات بی ثبات کننده واشنگتن، بر پایبندی دمشق به اصل «چین واحد» تأکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: تقویت حضور نظامی آمریکا در اطراف تایوان، ثبات منطقه را هدف قرار می دهد.
سخنگوی سفارت چین گفته است که سفر سناتور آمریکایی به تایوان بار دیگر ثابت می‌کند که ایالات متحده آرزوی ثبات در منطقه را ندارد و در امور داخلی چین مداخله می‌کند.
سخنگوی سفارت چین گفته است که سفر سناتور آمریکایی به تایوان بار دیگر ثابت می‌کند که ایالات متحده آرزوی ثبات در منطقه را ندارد و در امور داخلی چین مداخله می‌کند.
فرماندار ایالتی آمریکا، در راستای  اقدامات بی ثبات کننده واشنگتن وارد تایوان شد.
وزارت خارجه تایوان امروز شنبه از ایالات متحده به دلیل آنچه انجام اقدامات مشخص برای حفظ امنیت و صلح در تنگه تایوان و منطقه توصیف شد، قدردانی صمیمانه کرد.
وزیر خارجه چین نسبت به سوءاستفاده آمریکا از بحران بوجود آمده در منطقه تایوان هشدار داد.
وزیر خارجه چین نسبت به سوءاستفاده آمریکا از بحران بوجود آمده در منطقه تایوان هشدار داد.
یک دیپلمات ارشد چین تاکید کرد آمریکا عامل اصلی بر هم زدن صلح و ثبات جهانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ