سوریه در واکنش به قرارداد تسلیحاتی جدید میان آمریکا و تایوان، ضمن محکومیت دخالت های آمریکا در امور داخلی چین و اقدامات بی ثبات کننده واشنگتن، بر پایبندی دمشق به اصل «چین واحد» تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
کمیته تماس کشورهای عربی در قاهره با صدور بیانیه‌ای بر تداوم حمایت خود از استقلال سوریه، بازگشت آوارگان، خروج نیروهای بیگانه از این کشور و همکاری در مقابله با تروریسم در سوریه تاکید کردند.
مشاور سیاسی نخست وزیر عراق سفر «محمد شیاع السودانی» به سوریه را فرصتی برای اعلام حمایت بغداد از دمشق توصیف کرد.
وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای با حمایت از ساکنان جولان اشغالی در برابر طرح‌های اشغالگران در این منطقه اعلام کرد که جولان، سوری، عربی و بخش جدایی ناپذیر از خاک جمهوری عربی سوریه است.
سخنگوی وزارت خارجه عراق از حمایت بغداد از روند صلح داخلی در سوریه و همکاری با دمشق برای محافظت از مرزها خبر داد.
وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد: سوریه از آمریکا می‌خواهد حمایت از تروریسم و شبه‌نظامیان جدایی‌طلب را متوقف کند و فورا از اراضی اشغالی سوریه عقب‌نشینی کند.
نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه با عقب‌نشینی از مواضع خصمانه گذشته خود، از آمادگی برای مذاکره با دولت دمشق خبر دادند.
وزیر خارجه تونس در جریان دیدار با همتای سوری خود، بر حمایت کشورش از دمشق دربرابر تجاوزات رژیم‌صهیونیستی و بازپس‌گیری بلندی‌های اشغالی جولان، تاکید کرد.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با حمایت از نزدیکی مناسبات سیاسی عربستان و سوریه، تأکید کرد که از هر گونه تلاشی برای حل بحران سوریه حمایت می‌کند.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان با معاون وزیر خارجه سوریه دیدار و بر عزم جمهوری اسلامی ایران در تداوم حمایت از گفتگوهای شکل گرفته برای حل و فصل سیاسی مسائل میان دمشق و آنکارا اشاره کرد.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که موضع بغداد در حمایت از ملت فلسطین ثابت و استوار است.
نخست وزیر عراق در پیامی به رئیس جمهور سوریه که از سوی رئیس حشد شعبی در اختیار بشار اسد قرار گرفت بر حمایت همه جانبه بغداد از دمشق تاکید کرد.
وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با معاون کمیساریای عالی آژانس پناهندگان سازمان ملل بر ضرورت حمایت از دمشق برای مقابله با پیامدهای زلزله اخیر تاکید کرد.
وزارت خارجه سوریه به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری واکنش نشان داد.
رئیس جمهور کوبا بر موضع ثابت کشورش در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تحریم های واشنگتن و ​​تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ضد دمشق تأکید کرد.
وزیر خارجه سوریه امروز در دیدار با عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی دمشق است.
وزیر خارجه سوریه امروز در دیدار با عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی دمشق است.
وزیر خارجه سوریه به موضع گیری درباره فلسطین پرداخت و بر تداوم حمایت دمشق از ملت فلسطین برای احقاق حقوقشان درباره تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس تاکید کرد.
وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با سفیر سوریه در مسکو بر تداوم حمایت از دمشق تاکید کرد.
رئیس جمهور هند در مراسم دریافت استوارنامه سفیر سوریه، بر حمایت دهلی نو از دمشق تأکید و برای مردم سوریه آرزوی پیشرفت و توسعه کرد.
وزیر خارجه سوریه در جریان نشست خبری مشترک با همتای روسی خود گفت که دمشق از عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین حمایت می کند.
وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای سوری خود با تاکید بر حمایت مسکو از ملت سوریه، گفت که روابط دوستی میان طرفین بسیار محکم است و در مبارزه با تروریسم محدود نمی شود.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه به موضع گیری در قبال حملات رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت.
وزارت خارج سوریه اعلام کرد که به طور کامل از مواضع چین در قبال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان حمایت می کند و این سفر را اقدامی خصمانه و نقض قوانین بین المللی می داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ