یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تغییر موضع غرب نسبت به برجام با پایان اغتشاشات، گفت: آخرین تیری که آمریکایی‌ها و غربی‌ها داشتند بر هم زدن ثبات داخلی ایران برای امتیازگیری بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به خنثی سازی توطئه دشمنان در برهم زدن مراسم سیدالشهدا (ع) گفت: پلیس در خط مقدم برخورد با هنجارشکنان است.
ایشان، شایعات افراد مغرض و مریض‌القلب را علیه دستگاه قضا، بسیار بیشتر از واقعیت دانستند اما گفتند: فساد درون قوه را هر قدر هم کم باشد باید ریشه‌کن کنید.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند، گفت: آنها برای ‌برهم زدن "امنیت"‌ برنامه‌‌ دارند و در این مسیر از تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
معاون اول قوه‏‬ قضاییه با بیان اینکه آمریکا ناقض حقوق بشر در جهان است، گفت: حقوق بشر آمریکا به معنای فروش اسلحه برای برهم زدن امنیت منطقه است
سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: اگر کسی مانع رقم خوردن اتفاقات در شطرنج شود، جایی برای کار کردن در این تشکیلات نخواهد داشت.
ورامین- رئیس قوه قضائیه با بیان این که دشمن در نیمه دوم سال گذشته قصد برهم زدن آرامش کشور را داشت، گفت: صف اغتشاشگران از صف جوانان و نوجوانان جدا می شود.
تعدیل شدن دیدگاه‌های ایران‌اینترنشنال حاکی از آن است که عربستان‌سعودی پیش از انعقاد قرارداد با ایران، با اجرای پروژه رسانه‌ای، از این شبکه خواسته تا در جهت تضعیف جمهوری اسلامی و برهم زدن امنیتش در منطقه و در عرصه بین‌المللی تلاش کند. پس از امضای قرارداد، عربستان برای رفع تهدید منافع خود، نیازمند این امنیت منطقه‌ای و ثبات سیاسی بود؛ به همین دلیل سیاست جدید، پایان پروژه رسانه‌ای شبکه وابسته‌اش در جهت سرنگونی نظام سیاسی ایران است.
اژه ای گفت: اینطور نیست که هر کس هر مطلبی در راستای برهم زدن امنیت روانی مردم گفت، به زندان برود؛ گاهی اقدامات دیگری نیاز است؛ البته در مواردی که لازم است، حتماً باید از اقدامات قضایی و قهریه در برابر برهم زنندگان امنیت روانی مردم بهره گرفت.
کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید در جریان بازی با ذوب‌آهن عده ای قصد برهم زدن تمرکز او‌ و تیمش را داشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: پلیس با اشرار و سارقان مسلحی که قصد برهم زدن آرامش و امنیت مردم را داشته به شدت برخورد می‌کند.
پارلمان یمن با صدور بیانیه ای ضمن متهم کردن رژیم صهیونیستی به تلاش برای برهم زدن امنیت منطقه، حمله اخیر پهپادی در اصفهان را به شدت محکوم کرد.
موسوی گفت: عوامل اصلی هسته مذکور قصد داشتند برای اجرای عملیات پیچیده خود با هدف برهم زدن نظم عمومی و امنیت داخلی، پس از تهیه سلاح، اقدام به قطع ارتباطات اینترنتی و سخت افزار‌های نظارتی الکترونیکی کنند که قبل از هر اقدامی عامل اصلی هسته دستگیر و ۵ مرتبط اصلی توسط دستگاه قضایی احضار شدند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات «خاورمیانه آمریکایی» است، اظهار داشت: خطای محاسباتی می‌تواند هزینه‌ سنگینی برای اروپا به بار آورد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات «خاورمیانه آمریکایی» است، اظهار داشت: خطای محاسباتی می‌تواند هزینه‌ سنگینی برای اروپا به بار آورد.
شاید هوش مصنوعی هنوز مثل فیلم و رمان های تخیلی ضمیر خودآگاه نداشته باشد اما حداقل به برهم زدن تصور ما از آنچه ازهوش مصنوعی انتظار داریم نزدیک است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در روزهای اخیر جلساتی منظم با مسئولان امنیتی کشور داشتیم که مقرر شد با گروهک‌های معاند که قصد برهم زدن نظم عمومی را داشته باشند، ذره‌ای مدارا صورت نمی‌گیرد.
رئیس جمهور همچنین گفت: خروجی اقدامات و عملکرد بانک مرکزی و سایر نهاد‌های اقتصادی دولت باید در جهت ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال باشد و با هرگونه یأس‌آفرینی با هدف برهم زدن نظام اقتصادی کشور و یا تشویش اذهان عمومی با جدیت برخورد شود.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
در مورد دانشجویان بازداشتی با نظر کارشناسی حراست و رئیس دانشگاه مربوطه تصمیم‌گیری شود و دانشجویانی که در اغتشاشات و برهم زدن امنیت عمومی در داخل یا بیرون از دانشگاه نقش داشته‌اند، متناسب با نقش و پرونده شخصیت آنان با قرار وثیقه آزاد یا تحت قرار بازداشت موقت باشند و سایر دانشجویان بازداشتی متناسب با نقش و پرونده شخصیت آنان با قید کفالت یا وثیقه آزاد شوند.
تبریز- سخنگوی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از شایعه کشته سازی در تبریز خبردادو گفت: کشته شدن آیسان معدن‌پسند از زبان خانواده‌اش تکذیب شده و فوت او مربوط به چند روز قبل است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۹ اراذل و اوباش که قصد قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی را در محله بی سیم داشتند خبر داد و گفت: متهمان در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
مجتبی توانگر، تلاش کنندگان برای برهم زدن سخنرانی سید حسن خمینی را «پیاده نظام سوپرانقلابی ها» دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ