در روزی که آرسنال یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر را از بورنموث دریافت کرد، شاگردان آرتتا روی یک صحنه بحث برانگیز انتظار اعلام پنالتی داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های اخیر به دنبال افزایش قیمت چانگان‌های وارداتی سایپا، صدای اعتراض متقاضیان بلند شده است. این در حالی است که به نظر می‌رسد مهم‌ترین دلیل این اتفاق، تغییر حقوق ورودی خودرو‌های سواری است.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به شرایط نقل و انتقالات و سقف تعیین شده، رای به محرومیت 20 روزه افشین پیروانی داده است.
معترضان فرانسوی برای رساندن صدای اعتراض خود به‌گوش مقامات دولت، دست به اثاثیه آشپرخانه برده‌اند؛ کشوری در ظاهر مهد دموکراسی که در عمل تظاهرات با قابلمه و ماهیتابه را نیز برنمی‌تابد.
چرا بازنشستگان به واگذاری صندوق‌های بازنشستگی اعتراض دارند؟
عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد داوری ها در چند بازی اخیر علیه آن ها بوده است.
باشگاه تراکتور نسبت به اسکان تیم داوری آن‌ها با صنعت نفت و تیم میزبان در یک هتل اعتراض شدیدی انجام داد.
درویش در واکنش به اینکه گفته می‌شود یحیی اعتراض مالی دارد و به دلیل اینکه باشگاه نسبت به اشتباهات داوری پیگیری نمی‌کند در نشست حاضر نمی شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و بی ربط است. اصلا این بحث‌ها نیست و تیم روند خوبی در پیش دارد.
کیهان در انتشار خاطرات مرحوم ری شهری درباره آیت الله شریعتمداری به فصلی رسیده که به اعتراض مرحوم منتظری اشاره دارد.
علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا نداشتن نمایندگی باشد یا اعتراض را بی‌فایده می‌داند. معترض کسی است که نارضایتی خود را به شکلی مدنی ابراز می‌دارد، با تجمع، شعار دادن، نامه‌نگاری و شیوه‌های مناسب دیگر. اغتشاشگر نیز در پی تخریب و درگیری و مسائل مشابه است چه اعتراض واقعی داشته باشد و چه نداشته باشد. اگر مجموع این سه دسته از افراد را در یک جامعه هزار نفر بدانیم، به احتمال زیاد و فقط برای تقریب ذهن، ۹۵۰ نفر آنان را افراد ناراضی تشکیل می‌دهند. از ۵۰ نفر باقیمانده احتمالا ۴۸ یا ۴۹ نفر نیز معترض هستند و فقط یک یا دو نفر دست به اقدامات عملی می‌زنند.
گفتگو شاید کمک کند که به راه‌حل نزدیک شویم، اما راه‌حل نیست، یعنی این‌جوری نیست که ما بیاییم گفتگو کنیم و مساله‌ای که در خیابان می‌بینیم، حل شود.
مطهری نوشت: مردم اعتراض دارند که چرا منتقد باید بازداشت شود درحالی که رهبر انقلاب گفته‌اند: «ممکن است کسی از من انتقاد داشته باشد، باید بتواند حرفش را بزند.» افرادی که تصمیم به بازداشت کسانی مانند آقای تاجزاده می‌گیرند چه کسانی هستند؟ چرا این رویه همچنان ادامه دارد؟
اعلام یک پنالتی به سود ناپولی در نیمه اول دیدار امشب این تیم مقابل رم و سپس تغییر نظر داور بعد از بررسی VAR با اعتراض‌های گسترده‌ای مواجه شده است.
روی ماتا دستیار ریکاردو ساپینتو با اعتراض شدید به داور بازی گفت که خطای پنالتی آنها گرفته نشده است.
علی صفایی در بازگشت به لیگ برتر عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.
اعتراض و برگزاری تجمعات امروزه به یک اقدام عادی درتمامی کشور‌ها بدل شده است و مردم دربیشتر کشور‌ها با انجام آن، به مخالفت با عملکرد و برنامه‌های حاکمیت درباره موضوعی خاص می‌پردازند، اما به راستی چرا در ایران حقایق به درستی بازتاب داده نمی‌شود.
دکتر «محمد فاضلی»؛ جامعه‌شناس گفت: جامعه‌ای تحت فشار اقتصادی به مدت چندین دهه و بالاخص در دهه اخیر، به شدت تحت فشار تحریم و با تجربه انباشت انواعی از نارضایتی‌ها که منشأ عمده آن‌ها در کیفیت و شیوه حکمرانی است، به یکباره با مرگ «ژینا امینی» آتش گرفت. این عوامل ساختاری دخالت زیادی داشته‌اند و در همان حال باید توجه داشت که جامعه سال‌هاست از گشت ارشاد متنفر شده است و ده‌ها فیلم درباره برخورد مأموران گشت ارشاد منتشر شده بود که وجدان جمعی جامعه را به درد آورده بود. همه این‌ها آتش اعتراض را برانگیخته است.
پیشکسوت فوتبال ایران انتقادات تندی در خصوص بازگشت کی‌روش به تیم ملی مطرح کرده است.
مدیررسانه باشگاه پیکان به طور رسمی اعتراض این باشگاه را به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر اعلام کرد.
ما در تهران بازی می‌کنیم و دوست داریم برابر هوادارانمان بازی کنیم. اگر ورزشگاه شرایط بازی ندارد چرا بازی را در این محل برگزار می‌کنند؟
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آره‌نا به پایان رسید.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آرنا به پایان رسید.
باشگاه سپاهان با انتشار پستی به شبکه تلویزیونی اصفهان به دلیل عدم پخش صحنه آهسته یکی از اتفاقات مهم بازی اعتراض کرده است
فعال سیاسی اصولگرا گفت: متاًسفانه خیلی از آقایان دست‌اندرکار سخن گفتن با مردم را بلد نیستند. بعضی تجربه‌شان کم است و فهم لازم را برای ارتباط با مردم ندارند که اصلاح این نقیصه باید برای دولت از اوجب واجبات باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ