سازمان امنیت سوئد با انتشار گزارشی تأئید کرد: تحقیقات سرویس امنیتی سوئد در محل حادثه در نورد استریم یک و نورد استریم ۲، ظن وقوع خرابکاری آشکار را افزایش می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوئد با شکست استرالیا در جایگاه سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ زنان قرار گرفت.
وزیر اقتصاد گفت: اگر مانند پارسال پرداخت سود برخی شرکت‌ها با تاخیر مواجه شود، در این صورت پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد شد.
وزیر خارجه آمریکا مدعی است که توافق آتش‌بس احتمالی بین مسکو و کی‌یف که به نفع روسیه باشد، به صلح پایدار منجر نخواهد شد.
اداره شیلات نروژ نیز گفت احتمالا این نهنگ از منطقه‌ای که زیر نظر نیروی دریایی روسیه بوده و در آنجا آموزش می‌دیده فرار کرده است؛ بویژه آنکه این نهنگ به وجود انسان‌ها عادت کرده بود و به کشتی‌ها نزدیک می‌شد.
با توجه به نرسیدن تاتنهام به چهار رده اول جدول لیگ انگلیس، این باشگاه اجباری در خرید دائمی کولوسفسکی نخواهد داشت.
یکی از دلایل عدم احیای برجام نیز این است که امروز ایران به تکنولوژی‌هایی در دانش هسته‌ای دست پیدا کرده که قبلا نداشته و به این دلیل آن مزیت عدم اشاعه برجام از بین رفته است. همچنین از سوی دیگر تحریم‌های آمریکا آنقدر زیاد شده که عملا برداشتن آن‌ها سود اقتصادی برجام را برای ایران به‌شدت کاهش می‌دهد و باید ببینیم آیا کشور‌ها و کمپانی‌های غربی حاضر هستند در این شرایط با ایران وارد معامله شوند و آیا دولت بایدن حاضر است هزینه سیاسی این تصمیم را بدهد؟
بررسی‌های دانشمندان نشان می‌دهد که احتمال زوال عقل در میان بازیکنان فوتبال در مقایسه با بقیه افراد بیشتر است.
سرمربیان سابق بارسلونا با دعوت دادستانی باید در خصوص مشاهدات خود از تخلفات داوری به سود این تیم در دوره ای مشخص شهادت دهند.
نخست وزیر سوئد می‌گوید که احتمال دارد استکهلم مجبور به رها کردن برنامه ملحق شدن به این ائتلاف نظامی شود.
برخی کارشناسان می‌گویند به دلیل نگرانی‌های جدی فنلاند از حمله احتمالی روسیه و اختلافات عمیق میان ترکیه و سوئد این احتمال وجود دارد که فنلاند به تنهایی باقی مسیر عضویت را طی کرده و سوئد را در مواجهه با ترکیه تنها بگذارد.
سفیر اسبق سوئد در روسیه، پیشنهاد بحث‌برانگیز پیوستن استکهلم به ناتو را شتابزده خواند و هشدار داد که در صورت وقوع جنگ بین این ائتلاف نظامی و روسیه، سوئد در «خط مقدم» جبهه قرار خواهد گرفت!
فراقی گفت: عرضه خودرو و خبرهای مثبت و منفی در پس از آن به غیر از صنعت خودرویی همانطور که میدانیم از لحاظ روانی و تأثیر روی برخی از سود آوری ها مانند فراکاب ها خواهد داشت.
ناسا اعلام کرد احتمالا سقوط بقایای یک ماهواره ۲۴۵۰ کیلوگرمی روی ساکنان کره زمین بسیار اندک است زیرا بخش اعظم آن هنگام ورود دوباره به اتمسفر می سوزد و از بین می رود.
شاخص در یک ماه و نیم اخیر حدود ۲۵ درصد رشد داشته و با توجه به اینکه دولت سیاست های در راستای افزایش نرخ سود اوراق گواهی و ... را اجرا کرده برخی احتمال می دهند که شاخص در همین محدوده کف سازی می کند، اما برخی دیگر معتقدند که حرکت صعودی شاخص به نسبت تورم ادامه خواهد داشت.
شاخص کل بورس با ابلاغیه امروز بانک های دولتی و خصوصی مبنی بر رعایت سود احتمال رشد پرقدرت خواهد داشت.
شنیده ها حاکی از آن است که مقرر شده سود بازرگانی کالاهای وارداتی با مصوبه دولت به نصف کاهش یابد.
اسکناس‌های داخل دستگاه‌های خودپرداز، به منابع غیرسودآور یا حتی زیان‌آور معروف هستند. یعنی این اسکانس‌ها هرچقدر در آنجا بماند برای بانک‌ها نه تنها سودآوری ندارند بلکه زیان‌آور هم هستند؛ لذا بانک‌ها ترجیح می‌دهند با توجه به اینکه قیمت تمام شده اسکناس بالا است، منابع خود را صرف تسهیلات یا سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند سود ببرند
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مجید رحیم‌زاده گفت: احتمال اینکه تیم ملی هندبال ایران در قهرمانی جهان لهستان/سوئد از گروه خود بالا بیاید دور از انتظار نیست.
مقامات دانمارکی و سوئدی روز سه شنبه از نشت غیرمنتظره خطوط لوله گاز نورد استریم در دریای بالتیک خبر دادند که سوء ظن‌هایی را در خصوص احتمال خرابکاری برانگیخته است.
نخست وزیر سوئد گفت: ما با احتمال زمستان جنگی مواجه هستیم و اگر اقدام نکنیم ممکن است با ناآرمی های خطرناکی در کشورهای شمال اروپا و کشورهای بالتیک روبرو شویم.
وزارت دفاع سوئد امروز جمعه اعلام کرد: احتمال تولید تسلیحات ویژه اوکراین را رد نمی کنیم.
در پی بازداشت بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی در کرانه باختری، منابع صهیونیستی بلافاصله تصویری از وی منتشر کردند تا از واکنش مقاومت فلسطین جلوگیری کنند.
رهبر جریان «حکمت ملی» عراق در جدیدترین مواضع خود در قبال تحولات این کشور، بار دیگر بر لزوم آغاز گفتگوهای سیاسی تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ