بعد از یک برد روحیه‌بخش در جام حذفی مقابل سپاهان و در ادامه کسب سه امتیاز در لیگ برتر مقابل شاگردان رضا عنایتی، اکنون پرسپولیس یک جدال حیاتی و ویژه مقابل تراکتور را پیش‌رو دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم توسعه کارنامه مجلس یازدهم است و به همین دلیل با جدیت در مجلس دنبال می‌شود.
پاکو خمس ترکیب تیمش برای دیدار حساس با سپاهان را معرفی کرد.
پاکو خمس ترکیب تیمش برای دیدار حساس با سپاهان را معرفی کرد.
یک معلم گفت:دانش‌آموزان پایه دوازدهم امسال واقعاً مظلوم واقع شدند، کلاس دهم و یازدهم آن‌ها به‌دلیل شیوع کرونا تقریباً به‌صورت مجازی برگزار شد، امسال که به‌صورت حضوری در مدارس بودند من خودم به عمق ضعف آموزش مجازی خصوصاً در مدارس دولتی پی بردم، از طرفی بخشی از آموزش آن‌ها در پایه دوازدهم همزمان شد با اعتراضات سال گذشته در کشور که تقریباً برای اولین بار بود که دانش‌آموزان هم در اعتراضات نقش داشتند، برای همین واقعاً حال‌شان خوب نبود، سرکلاس درس حوصله کافی نداشتند و شدیداً بی‌انگیزه بودند.
مسابقات لیگ ملت‌های کونکاکاف با قهرمانی آمریکا به پایان رسید تا بیشترین نماینده در ترکیب تیم منتخب این تورنمنت هم مربوط به همین تیم باشد.
به گزارش جماران، حاجیه خانم «فاطمه بهرامی»، مادر گرامی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سر بر آستان جانان نهاد و به وصال فرزندان شهیدش یعقوب و محمد رسید. به همین مناسبت تصاویری از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل مرحومه منتشر می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: به همین دلیل در نقشه راه مجلس یازدهم برای تحول در قوانین اقتصادی کشور این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار بوده است که با طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن، قوانین سه گانه مجلس برای مسکن نهایی شد.
آغاز اختلافات بین مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس، از همان ماه‌های ابتدایی پس از درگذشت اکبر هاشمی‌رفسنجانی رقم خورد؛ زمانی که تقریباً ۶ ماه پس از اینکه صندلی ریاست به سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی سپرده شده بود.
«تابناک» در راستای اعتلای فرهنگ و ادبیات ایران به صورت هفتگی بخشی را به این مهم اختصاص داده است. در همین چارچوب در «ادیبستان»، بسته ادبی تابناک با مجموعه‌ای از شعر، حکایت، مباحث ادبی و فرهنگی و... میزبان مخاطبین هستیم.
نماینده مجلس یازدهم گفت: دولت آگاه است که افزایش حامل‌های انرژی می‌تواند بر بسیاری از کالاهای دیگر تأثیر گذار باشد به همین دلیل تا کنون برنامه ای در رابطه با آن ارائه نشده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس یازدهم جنبه‌های مثبتی داشته مانند پرانرژی بودن و فعال برخورد کردن با مسائل و موضوعات؛ در مقابل نقاط ضعفی هم داشته که با همان نقطه قوت بی‌ارتباط نیست. از این جهت که خیلی به تجربه توجه نمی‌شود و گاهی موضوعاتی در مجلس مطرح می‌شود که باعث آسیب به‌ کشور می‌شود.
ویژه‌نامه نوروزی مجله «آگاهی‌نو» نوشت: معاون اول رییس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم گفت :وقتی ما در سال ۹۲ آمدیم ارز ترجیحی ۱۲۲۶ تومان بود و می‌گفتند دست نزدید. اگر دست بزنید مرغ از ۶ هزار تومان ۱۴ هزار تومان می‌شود. اما ما در همان ماه اول ارز ترجیحی را حذف کردیم پولی هم به کسی پرداخت نکردیم، قیمت مرغ هم تا پایان دوره اول همان حدود ۶ هزار تومان باقی ماند؛ قیمت بقیه محصولات هم همین‌طور.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
پس از گذشت یکسال از مطرح شدن یکی از پرحاشیه‌ترین طرح‌های مجلس مبنی بر صیانت از اینترنت و لغو این طرح توسط هیئت رئیسه مجلس یازدهم، همچنان پاشنه بر همان در می‌چرخد.
پس از گذشت یکسال از مطرح شدن یکی از پرحاشیه‌ترین طرح‌های مجلس مبنی بر صیانت از اینترنت و لغو این طرح توسط هیئت رئیسه مجلس یازدهم، همچنان پاشنه بر همان در می‌چرخد.
معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: شخصیت فردی آقای حبیبی مورد احترام همه اعضای دولت بود و وزرا و معاونین رئیس جمهوری احترام خاصی برای آقای حبیبی قائل بودند. خودش هم راجع به مسائل فرهنگی و توسعه ای کشور و ساماندهی مسائل دولت نظرات بسیار خوبی داشت. به همین دلیل فارغ از اینکه معاون اول رئیس جمهور چه اختیارات قانونی دارد، چون اولین فردی بود که در این جایگاه قرار گرفت، طوری آنجا را سامان داد که در دوره های بعد که معاون اول های دیگری به جای آقای دکتر حبیبی قرار گرفتند، همان سامان را ادامه دادند.
اولین مساله درباره تائید خبر اجرای سند ۲۰۳۰ در دولت سیزدهم با قبول حق تحفظ این است که آن حق تحفظ‌های اخذ شده دقیقا چه هستند؟ به هر حال منتقدان دولت حسن روحانی که حالا سکانداران مجلس یازدهم و دولت سیزدهم هستند، ۴ سال تمام بابت همین سند دولت قبل را تحت فشار‌های سیاسی قرار داده و حتی در مقاطعی پیشنهاد محاکمه مقامات دولت را بابت همین سند مطرح کردند.
زمستان در بین ایرانیان به دو قسمت چله بزرگ و چله کوچک تقسیم می‌شده؛ چله بزرگ از اول دی ماه تا دهم بهمن ماه و چهل روز کامل و چله کوچک از یازدهم بهمن تا پایان بهمن ماه ۲۰ روز کامل بوده است؛ و به همین دلیل، چون بیست روز کمتر است، چله کوچک نامیده شده است. در واقع چله بزرگ از اول دی که همان شب معروف و به یاد ماندنی ما ایرانیان یلدا یعنی طولانی‌ترین شب سال است، شروع می‌شود.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه «مجلس تا جایی که امکان دارد با دولت راه می‌آید ولی واقعیت این است که دولت با مجلس راه نمی‌آید و نمایندگان مجلس را نزد ملت به چالش می‌کشد»، عنوان کرد: نمایندگان همین دوره مجلس در یکسال پایانی دولت یازدهم بیش از ۱۰ کارت زرد به وزرای دولت روحانی دادند، اما همین نمایندگان به دولت فعلی به ندرت کارت زرد داده است که تعداد از عدد ۳ تجاوز نمی‌کند.
ماجرای این درگیری مرگبار در نیمه شب یازدهم مهر هنگامی رقم خورد که جوان موتورسواری وارد خیابان ابوطالب ۶۲ شد و به حرکت خود ادامه داد. در همین حال نوجوان ۱۷ ساله‌ای که او نیز گاز موتورسیکلت را می‌فشرد در تاریکی شب کنار موتورسوار ۲۱ ساله قرار گرفت و ناگهان چشمش به راکب موتورسیکلت خیره ماند.
شاگردان مجتبی حسینی که برای پنجمین بازی متوالی در گلزنی ناکام ماندند با این نتیجه ۹ امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر نسبت به مس و آلومینیوم در همان رتبه یازدهم باقی ماندند.
شامگاه اول تیر سال ۹۸ بود که خانواده مرد گچ‌کار گزارش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کردند و از همان زمان تیمی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. از آنجا که مرد گمشده راننده اینترنتی بود، مأموران به ردیابی‌های ویژه دست زدند، اما ۲مسافر او با هویت جعلی درخواست خودرو کرده بودند و نام و نشانی از آن‌ها به‌دست نیامد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است.
طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ