رسانه باشگاه نساجی با انتشار تصویر یک کاتر مدعی شد هواداران نفت مسجدسلیمان این تیغ موکت‌بری را به سمت بازیکن شان پرتاب کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که در محله سرآسیاب اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبر داد. (عکس آرشیوی است.)
در جلسه رسیدگی مینا اتهامش را قبول کرد و گفت: من برای اینکه بتوانم خوشبخت شوم رابطه‌ای با مهرداد شروع کردم. او وضع مالی خوبی داشت و من هم می‌خواستم از سختی‌ها رها شوم، اما بعد فهمیدم این رابطه عاشقانه نیست و مهرداد بیمار است و من را شکنجه می‌کند.
بی‌نظمی و نبود نظارت بر نحوه برگزاری لیگ کشتی و اندیشده نشدن تدابیر لازم کار را به جایی رسانده که شاهد درگیری با قمه، چماق و زنجیر در سالن رقابت‌های کشتی آموزشگاهی بودیم.
سرهنگ گودرزی تصریح کرد: سپس متهم مقابل چشم پلیس از همه اهالی محل به دلیل ایجاد حس ناامنی و رعب و وحشت معذرت خواهی کرد.
قتل شرور قمه به دست در کرج
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه تاکنون تعدادی از خانواده ها به کلانتری مراجعه و شکایت خود را طرح کردند، اظهار کرد: هر ۵ متهم پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات روانه زندان شدند.
زن تهرانی سارق قمه کش را کشت
حجرگشت در نشست خبری روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت با توضیح در خصوص انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد (قمه) در مدرسه‌ای در کمالشهر کرج، اظهار کرد: این اتفاق حدود ۱۰ روز پیش افتاده بود، ولی به تازگی فیلم آن منتشر شده است.
مسابقات لیگ نونهالان کشور با یک درگیری عجیب همراه شد.
ری- سرپرست فرماندهی انتظامی ری از دستگیری پنج عامل قمه کشی و ایجاد وحشت در جنوب تهران دستگیر شدند.
زن جوان با قمه دوستش را کشت
سردار احمدعلی گودرزی از کشف سلاح سرد و گرم خبر داد و خاطرنشان کرد: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌های ساخت کشور آمریکا به‌گونه‌ای است که هرقدر خون به آنها اصابت کند برنده‌تر می‌شود.
محاکمه سارقی که با قمه گوشی می دزدید
زن جوان توضیح داد: فرزندم در صندلی عقب نشسته بود و من در حال رانندگی بودم که ناگهان ۲ مرد موتورسوار به ماشینم نزدیک شدند. مردی که ترک موتور نشسته بود قمه‌ای به من نشان داد و تهدیدم کرد که توقف کنم. من که وحشت کرده بودم به حرکت ادامه دادم. اما موتورسواران دست از سرم برنداشتند و به تعقیب من ادامه دادند تا اینکه یکی از آن‌ها با قمه شیشه ماشینم را شکست و کیفم را که روی صندلی شاگرد بود به سرقت برد.
قمه کشی در تاکسی اینترنتی
دلیری با اشاره به اینکه علت قتل اختلافات مالی بوده، گفت: علاوه بر قتل جوان ۲۶ ساله، دو نفر دیگر نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.
در حادثه حمله با قمه در نیویورک، ۳ نیروی پلیس آمریکا زخمی شده اند.
یک سارق بعد از دستگیری توسط پلیس می‌گوید : اگر گوشی را نمی دادند با قمه آنها را می زدیم.
پسر جوان جلوی چشمان پدرش با قمه کشته شد
تصویری از قمه رعب‌آور زورگیران تهرانی پس از دستگیری و کشف و ضبط سلاح های آن ها را ببینید.
بنابر اعلام پلیس، این فرد پس از تخلیه مسافران جلوی اتوبوس بنزین ریخته و آن را به آتش کشید. همزمان شهروندان نیز با پلیس تماس گرفته و تیمی از ماموران کلانتری غیاثی در محل حاضر شدند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد زورگیر قمه به دست محله ولنجک شناسایی شد.
در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان، درگیری بالا گرفت و اوضاع سالن متشنج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ