جدال سردار و طارمی از یک سو و نبرد اینتر با بارسا برای حذف نشدن، از جمله مسابقات مهم امشب لیگ قهرمانان هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج حاصل از کارآزمایی بالینی در مورد تاثیر رژیم غذایی مدیترانه‌ای دَش (DASH) برای تاخیر تخریب عصبی یا تاثیر رژیم غذایی مایند (MIND) رژیمی که به طور خاص برای تقویت مغز طراحی شده کم‌تر از حد انتظار بوده است.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا با کسب پیروزی باعث خوشحالی مردم شویم اما نشد.
مربی بدنساز تیم ملی تکواندو تأکید کرد نتایج رقابت‌های گرندپری رم که به فاصله کوتاهی از مسابقات جهانی برگزار شد، نشان داد که ملی‌پوشان از لحاظ بدنی مشکلی نداشتند.
نتایج تحقیقات نشان داد که انتظار می‌رود که میانگین سن خودرو در سال آینده کاهش یابد زیرا افزایش در دسترس‌بودن و تقاضای جدید باعث افزایش فروش خودروهای جدید به بالای ۱۴.۵ میلیون در سال ۲۰۲۳ می‌شود.
وزنه بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی ایران عنوان نخست رقابتهای گروه B قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد و باید منتظر نتایج گروه اول باشد.
با نتایج رقم خورده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور عملا شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داد و حالا اندک امیدی برای گرفتن جایگاه استقلال در رده سوم جدول دارد.
از آنجایی که مرکز اجلاس شورا تنها نهاد بین المللی در منطقه است که اجلاس شورای حکام آن در این ابعاد تشکیل می شود، یونسکو همواره دید ویژه‌ای به نتایج و مصوبات آن داشته است.
اگر نتایج مورد انتظار را از روتین روزانه مراقبت از پوست خود دریافت نمی‌کنید، این ۶ اشتباه سرم را که باید از انجام آن‌ها دست بردارید، بررسی کنید.
کسی انتظار نداشت پس از صحبت‌های حاشیه‌ساز عجیب جهانبخش جعفری، این مربی در نتیجه‌گیری اینقدر خوب عمل کند.
علی علیزاده گفت: ما انتظار داریم که از طرف ایران این حوادث تروریستی و نتایج آن پیگیری شود و همه عوامل بازداشت شوند و همه عوامل این حوادث را از طرف ارگان‌های مربوطه پیگیری کنند و نتایج را به جمهوری آذربایجان اعلام کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اینکه انتظار این را داشته تا نتایج برنامه‌های اقتصادی دولت به «ثروت آفرینی» منتهی شود، اذعان کرد «همان‌طور که قبلا هم گفته ام، مسئله من، مسئله ثروت آفرینی است که چنین چیزی از دولت ندیده‌ام»
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال سه بازی جذاب برگزار می شود که در آن سه تیم به دنبال انتقام نتایج بازی‌های دور رفت هستند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است با حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی اتفاقات خوبی در انتظار تیم ایران است.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران برای نتایج اخیر عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم به همان تیمی تبدیل خواهیم شد که آن‌ها انتظار دارند.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید با وجود نتایج دور از انتظار لیورپول در فصل جاری مدیران این باشگاه به هیچ وجه به قطع همکاری با سرمربی آلمانی‌شان فکر نمی‌کنند.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در حالی امشب در اسپانیا به پایان می‌رسد که تیم کشورمان با توجه به نتایج کسب شده روزهای گذشته، قهرمان زودهنگام مسابقات شده است.
نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: انتظار کسب نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و تیم را برای کسب قهرمانی آماده کرده بودیم.
نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: انتظار کسب نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و تیم را برای کسب قهرمانی آماده کرده بودیم.
گرت ساوتگیت: اگر نتایج تیمم ضعیف باشد، شما باید قبول کنید که زمان شما به پایان رسیده و باید از تیم ملی جدا شوید. قرارداد به خودی خود نمی‌تواند حافظ جایگاه من در تیم ملی انگلیس باشد.
نتایج دور از انتظار کاراته ایران به عنوان یکی از قدرت‌های برتر جهان در بازی‌های کشورهای اسلامی، لزوم توجه بیشتر به این رشته و اعزام به رویدادهای بین المللی برای کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی را گوشزد کرد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به عملکرد نمایندگان این رشته در بازی‌های اسلامی گفت: در بخش پاراتنیس روی میز نتایج طبق انتظار بود اما در بخش تنیس روی فراتر از انتظار ظاهر شدیم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به عملکرد نمایندگان این رشته در بازی‌های اسلامی گفت: در بخش پاراتنیس روی میز نتایج طبق انتظار بود اما در بخش تنیس روی فراتر از انتظار ظاهر شدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ