مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: بجا توجه به مباحثی که امروز در جبهه اصلاحات مطرح شد و نظراتی که اعضای جبهه داشتند، جبهه اصلاحات ایران همچنان درباره انتخابات هیچ‌ توصیه‌ای ندارد.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
اولین جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال فعلا برگزار نخواهد شد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از پایان مجمع عمومی باشگاه که با هیچ تصمیم مهمی همراه نبود! در دفتر باشگاه حاضر شدند تا در مورد گزینه های تیم برای فصل آینده تصمیم گیری کنند.
سرپرست باشگاه استقلال کلیه پاداش‌های مربوط به اعضای هیات مدیره باشگاه را لغو کرد.
بر اساس اعلام قنبرزاده یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فقط ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند با ورود به استادیوم آزادی از نزدیک دیدار پرسپولیس - استقلال را تماشا کنند.
با تصمیم اعضای مجمع عمومی شرکت گهرزمین، باشگاه فرهنگی-ورزشی این شرکت منحل شد.
با تصمیم اعضای مجمع عمومی شرکت گهرزمین باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت منحل شد.
اعضای تیم‌های پرسپولیس و فولاد تصمیم گرفتند به جنگ لفظی پس از تقابل هفته گذشته‌شان ادامه ندهند.
محققان تصمیم دارند کبد خوک را به نمونه مشابه کبد انسان تبدیل کنند تا در بدن پیوند زده شود. این فرایند قرار است در ۲۰۲۳ آزمایش شود.
تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره برخی از اعضای نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی A بوده‌ایم، اما خبری از گلکسی A74 نبود و حالا ظاهراً دلیل این موضوع، عدم وجود چنین دستگاهی است.
با تصمیم سرمربی تیم ملی مراکش، بازیکنان این تیم روز گذشته را با اعضای خانواده خود سپری کردند.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید در نشست بعدی خود سه تصمیم مهم برای آینده فوتبال ایران اتخاذ کنند.
علی خسروی از اعضای کمیته داوران از قضاوت علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 دفاع کرد.
امروز مطالبی همچون تصمیم مهم بانک مرکزی برای بازار ارز، تغییر در ترکیب اعضای شورای عالی بورس؟، پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۱ آبان، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۲۱ آبان، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع شکام ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، اغلب اعضای باشگاه را از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی مطلع نکرده بود.
جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، اغلب اعضای باشگاه را از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی مطلع نکرده بود.
برای حفظ آرامش اعضای تیم ملی تدابیر ویژه‌ای در هتل ملی پوشان در قطر تدارک دیده شده است.
یکی از اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری گفت: برای پیگیری موضوع به وزارت ورزش مراجعه کردیم اما به ما اعلام شد که به دستور معاون وزیر اجازه ورود به وزارتخانه را نداریم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در شرایطی از مسئولیت خود کنار گذاشته شد که اعضای هیات مدیره با دعوت وزارت ورزش در جلسه شبانه‌ای شرکت و تنها به امضا صورتجلسه اکتفا کردند!
منابع آگاه در در ائتلاف اوپک پلاس به رویترز گفتند که رایزنی‌های اعضای اوپک پلاس در خصوص کاهش سطح تولید در نشست پنجم اکتبر بر کاهش بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون بشکه در روز متمرکز شده است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران گفت: در حال حاضر نهاده‌های دولتی در اختیار دامداران قرار می‌گیرد بنابراین فعلاً هیچ افزایش قیمتی در این بخش نخواهیم داشت.
سخنگوی جبهه اصلاحات در خبری اعلام کرد که با پیشنهاد اعضا و تصمیم هیئت رئیسه جلسه فوق العاده مجمع عمومی جبهه اصلاحات به منظور بررسی بازداشت مصطفی تاجزاده برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ