منابع آگاه در در ائتلاف اوپک پلاس به رویترز گفتند که رایزنی‌های اعضای اوپک پلاس در خصوص کاهش سطح تولید در نشست پنجم اکتبر بر کاهش بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون بشکه در روز متمرکز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهام‌داران آسیاتک در مجمع عمومی عادی سالیانه درباره هیئت مدیره جدید تصمیم‌گیری می‌کنند.
بستانچی نوشت: ای کاش به‌خاطر زنده‌ماندن صنعت و کسب و کارها، مسئولین تصمیم گیری را ۲ ماه تعطیل کنند و به تعطیلات بروند. این‌طور بیشتر دعایشان می‌کنیم.
سازمان لیگ فوتبال خواستار پیگیری رئیس فدراسیون درخصوص ورود زنان به ورزشگاه های دارای امکانات برای تماشای بازی های لیگ برتر فوتبال شد.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بحث فیلترینگ خارج از چارچوب تصمیم گیری دولت بوده و کمیته‌ای که در این زمینه وجود دارد، دولت سهم عمده‌ای در آن ندارد.
در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص نحوه تأمین مالی پروژه‌های بزرگ، برخی طرح‌های مستقر در سواحل مکران مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تسریع در رفع موانع اجرایی گرفته شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید که عضو هیئت مدیره باید به باشگاه متعهد باشد، نه اینکه درگیر کری خوانی بچه‌گانه فضای مجازی شود.
به نظر می‌رسد اگر دولت و سایر قوا و دستگاه‌های نظام اراده‌ای برای تحقق اهداف نامگذاری دارند، باید تجدیدنظر اساسی در رویکرد‌ها و عملکرد‌های خود داشته باشند و به‌طور خلاصه کار‌هایی که تاکنون انجام می‌دادند را متوقف و کار‌هایی که انجام نمی‌دادند یعنی مجموعه تنش‌زدایی داخلی و خارجی، کاهش هزینه، ثبات در تصمیم‌گیری، حمایت از سرمایه‌گذاری، ایجاد امنیت اقتصادی را در دستور کار قرار دهند و تنها در این شرایط است که می‌توان امیدوار بود کم‌کم منویات اقتصادی رهبر انقلاب محقق شود.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
امینی رعایا گفت: خروجی نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی و نشست‌های تخصصی آن که با موضوع «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» برگزار شد، در قالب سند اقدامات راهبردی شامل ۱۲ اقدام ارائه شده است.
یک رژیم غذایی در مورد محرومیت یا طرد شدن نیست، بلکه غذا خوردن از همه گروه‌های غذایی، تصمیم گیری سالم تر، تهیه وعده‌های غذایی خود و ورزش کردن است. رژیم غذایی به منظور داشتن برنامه غذایی سفت و سخت نیست، بلکه در مورد ایجاد عادات سالم است.
پنجمین جلسه شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۱ بعدازظهر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و مصوبات و طرح های مربوط به وزارت نفت تصمیم گیری و اصلاح شد.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تصمیمی برای رجیستری کردن آیفون۱۴ گرفته نشده است، گفت: واردات رسمی یا تجاری گوشی آیفون ۱۴ انجام نمی‌شود.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
اولین تغییر بزرگ در تیم ملی آلمان، کاهش نقش اولیور بیرهوف در تصمیم گیری خواهد بود.
رئیس نظام صنفی محصولات کشاورزی، تصمیم وزارت جهاد کشاورزی برای وضع عوارض بر صادرات محصولات کشاورزی را ناشی از برخوردار نبودن از یک تصمیم گیری واحد برای صادرات و واردت معرفی کرد و گفت: این اقدام کار درستی نیست که با کشاورز می کنیم.
رئیس نظام صنفی محصولات کشاورزی، تصمیم وزارت جهاد کشاورزی برای وضع عوارض بر صادرات محصولات کشاورزی را ناشی از برخوردار نبودن از یک تصمیم گیری واحد برای صادرات و واردت معرفی کرد و گفت: این اقدام کار درستی نیست که با کشاورز می کنیم.
رئیس جمهور روسیه خواستار هماهنگی و سرعت عمل بیشتر دستگاه های مرتبط با عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین شد.
وزیر ارتباطات گفت: آنچه که من درباره آن احساس وظیفه می کنم این است که پلتفرم های داخلی را تقویت کنیم تا ابزار کسب و کار مردم فراهم شود، فارغ از اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد.
با اعلام سازمان لیگ شنبه جلسه ای در این سازمان برای بررسی وضعیت تیم شهر خودرو در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار می شود.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به کاهش شدید قیمت تخم مرغ درب مرغداری گفت: دولت آخر ماه جاری درباره قیمت این محصول تصمیم گیری می کند.
قم- وزیر کشور گفت: موضوع برجام نشان داد که کشورهای اروپایی به دلیل پیوندهای اقتصادی نمی‌توانند به صورت مستقل تصمیم گیری کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدیر مدرسه باید خودش تصمیم گیر باشد؛ لازم است قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد و برای هر موضوعی با منطقه تماس نگیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدیر مدرسه باید خودش تصمیم گیر باشد؛ لازم است قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد و برای هر موضوعی با منطقه تماس نگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ