اولین جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال فعلا برگزار نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اهانت به مقدسات اسلام در اروپا و در روزهای اخیر، توهین به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل درخواست یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده اگر نیمی از پیشنهاد استقلال برای دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود، در تیم فعلی خود می‌ماند.
جلسه مربوط به تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مثل باشگاه استقلال به زمان دیگری موکول شد.
برخی اعضای هیات مدیره استقلال در جلسه امروز قول کمک به علی فتح‌الله‌زاده برای پیداکردن اسپانسر را داده‌اند.
اخبار مربوط به حضور احمد سعادتمند در استقلال تکذیب شده و هیات مدیره باشگاه فعلا هیچ گزینه‌ای ندارد.
ممدوح عباس، سرپرست سابق باشگاه الزمالک، به دلیل قرارداد با بازیکنان جدید، از هیئت مدیره فعلی باشگاه که ریاست آن بر عهده مرتضی منصور است، به دادستان کل مصر شکایت کرد.
برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بار دیگر در کمپ ناصر حجازی حاضر شدند.
هیات مدیره باشگاه الزمالک قصد دارد پس از شکست برابر الاهلی، سرمربی تیم را اخراج کند اما تهدید پسر رئیس باشگاه فعلا مانع این اتفاق شده است.
وضعیت این روزهای استقلال بد جوری اعضای هیات مدیره تیم را ناراحت کرده است و به نظر می رسد این ناراحتی به حق و درست است.
دو عضو جدید به هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان اضافه شدند.
مدیران باشگاه پرسپولیس جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی را منوط به نامه رسمی سرمربی تیم کرده اند.
مدیران باشگاه پرسپولیس جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی را منوط به نامه رسمی سرمربی تیم کرده اند.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که با حل چند مورد، می توان باشگاههایی واقعا حرفه‌ای داشت.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان این‌که گره از پروژه‌های فرودگاهی باز شده است، اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ پروژه فرودگاهی در سطح کشور فعال است.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه کاظمی جلسه‌ای را با سرمربی تیم برگزار کردند.
در حالی که ریکاردو ساپینتو علاقمند بود تیمش پیش از رویارویی با پرسپولیس اردوی خارجی برگزار کند، باشگاه استقلال بیشتر مایل به برپایی اردوی داخلی است.
فداحسین مالکی نماینده فعلی مجلس و رئیس اسبق هیئت مدیره پرسپولیس در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال گفت: مهدی تاج و سیدحمید سجادی پرسپولیسی هستند.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دیروز اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.
هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با مدیرعامل جدید جلسه نخست خود را برگزار کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جلسه هیات مدیره درخواست‌هایش برای بهتر شدن شرایط تیم را مطرح کرد. گمانه‌زنی‌هایی هم که در مورد برکناری مدیرعامل سرخپوشان مطرح شده بود فعلا منتفی شد!
به گفته مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، تغییر مدیریت غیرفعال به مدیریت فعال، افزوده شدن رکن بازارگردان و امکان‌پذیر شدن ورود دارنده واحدهای ممتاز جدید، سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم بوده است.
حمید سجادی وزیر فعلی ورزش از سمت چپ در کنار حسین شهریاری دیده می‌شود. این دو نفر رفاقت طولانی با هم دارند و حواشی زیادی نیز در سایپا از مدیریت شان در رسانه‌ها منتشر شد.
مجموعه زنان فعال در این حرکت موسوم به هشتصد زن، با تنظیم آیین نامه حقوقی در حرکتی ایجابی، خواستار تایید و اجرای این مقررات برای بهبود شرایط کنونی توسط هیات مدیره خانه سینما شدند؛ اقدامی که به نظر می‌آید می‌تواند پایانی بر مناقشات کنونی و آغاز عملی مدیریت این مسائل توسط صنف باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ