برای حفظ آرامش اعضای تیم ملی تدابیر ویژه‌ای در هتل ملی پوشان در قطر تدارک دیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران باشگاه سایپای تهران به زودی درباره پس گرفتن شکایت خود از شمس آذر قزوین تصمیم خواهند گرفت.
به جز بیرانوند، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از جایگاه خود در تیم اطمینان ندارند، خصوصا بعد از تصمیم روز گذشته یحیی گل‌محمدی…
حضور بازیکنان جوان رده های پایه در تمرینات بزرگسالان استقلال، از جمله اتفاقات ویژه این فصل بوده است.
سازمان همکاری اسلامی در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام کرد که تصمیم دارد وضعیت نماینده ویژه سوئد در این سازمان را به حالت تعلیق درآورد.
باشگاه خیبر خرم‌آباد فردا به طور رسمی مدیرعاملی فراز کمالوند و سرمربیگری ابراهیم اشکش را اعلام خواهد کرد.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصمیم بر این است که اگر اجرای این طرح آزمایشی نتیجه‌بخش بود در سایر خیابان‌ها نیز اجرایی شود.
کاپیتان استقلال به حمایت از عارف غلامی پرداخت و اعلام کرد تعطیلی تمرینات تصمیم جمعی بازیکنان بوده است.
لیونل مسی مهاجم آرژانتینی پی اس جی پس از قهرمانی جام جهانی تصمیم گرفت که تلفن همراه مدل "آیفون" با قاب اختصاصی و از جنس طلا با مجموع ارزش 175 هزار پوند را به بازیکنان و کادر فنی آلبی سیلسته هدیه بدهد.
در حالی که قرار بود خیبر خرم‌آباد تنها 2دیدارش را در مشهد برگزار کند، گویا حالا تصمیم به یک سفر بلندمدت گرفته است.
با تصمیم مسئولان باشگاه سپاهان پس از مدت‌ها یک ورزشگاه فوتبال ایران می‌تواند با ظرفیت صد در صدی از مسابقات فوتبال میزبانی کند.
او در کتابش مدعی می‌شود که محمد مصدق عضو «فراماسونری» و «دیکتاتوری عوام‌فریب» بوده است. ثابتی کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را هم، «واقعه» می‌خواند. ثابتی علاوه بر بستن آن دو سفارتخانه و بازداشت ۱۵۰۰ فعال مخالف شاه، پیشنهاد‌هایی هم مبنی بر اعلام حکومت نظامی، انحلال مجلسین، اخراج خبرنگاران خارجی به ویژه بی‌بی‌سی از کشور، برخورد قاطع با روحانیون می‌دهد که با مخالفت شاه روبه‌رو می‌شود. یکی از نقاط اختلاف عمده میان شاه و ثابتی، به اوایل آبان ماه ۱۳۵۷ بازمی‌گردد؛ زمانی که شاه تصمیم می‌گیرد برای آرام کردن اوضاع جامعه، بیش از هزار زندانی سیاسی را عفو کند.
اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر پرسپولیس تصمیم مدیرعامل این باشگاه را برای برگزاری جلسه‌ای ویژه با رئیس فدراسیون به همراه داشته است.
هواداران رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند برای نشان دادن حمایت‌شان از وینیسیوس که با حملات شدیدی از طرف هواداران اتلتیکو مواجه است او را در دقیقه‌ای مشخص از دربی امشب تشویق کنند.
سرپرست دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با اشاره به اختصاص اتاقک‌های ویژه برای پیروز در سرما گفت: تصمیم درباره جفت‌گیری در اسارت مجدد فیروز و ایران، پدر و مادر پیروز قطعی نشده است.
ایده‌های مختلفی درباره اصلاح ساختار‌ها مطرح است این موضوع به ویژه در کرسی‌های نظریه پردازی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. با این حال تاکنون دولت تصمیمی در این رابطه اتخاذ نکرده و قطعاً هر آن چیزی که در مجلس شورای اسلامی تصویب شود لازم الاجرا خواهد بود.
سنگربان تیم فوتبال گل‎‌گهر در آخرین بازی نیم فصل با تصمیم امیر قلعه‌نویی جای محسن فروزان را در ترکیب اصلی گرفت.
با تصمیم سرمربی تیم ملی مراکش، بازیکنان این تیم روز گذشته را با اعضای خانواده خود سپری کردند.
کاپیتان اسبق تیم ملی زنان فرانسه می گوید که خطایی روی طارمی رخ نداد و تصمیم متئو لاهوز صحیح بود.
با تصمیم جواد نکونام، 2 بازیکن تیم امید فولاد به تمرینات بزرگسالان اضافه شدند.
کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به شرکت شاپرک اعلام کرده که الزام اخذ اینماد برای دریافت درگاه پرداخت لغو شود، در حالیکه الزام اینماد تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق به ریاست رئیس جمهور بوده است.
رئیس جمهور روسیه خواستار هماهنگی و سرعت عمل بیشتر دستگاه های مرتبط با عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین شد.
سیاوش یزدانی مدافع استقلال که مدتی با تصمیم سرمربی تیم از حضور در تمرینات منع شده بود، پس از عذرخواهی و جلب رضایت ساپینتو از امروز دوباره به جمع سایر بازیکنان پیوست و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت.
مارکا امروز در گزارشی ویژه خبر از تصمیم مدیران رئال مادرید برای تمدید یا قطع همکاری با هشت بازیکنی داد که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می رسد.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ