یکی از اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری گفت: برای پیگیری موضوع به وزارت ورزش مراجعه کردیم اما به ما اعلام شد که به دستور معاون وزیر اجازه ورود به وزارتخانه را نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: دوری از تنبلی، سرکشی به خانواده شهدا، خودسازی و تبعیت از فرامین رهبری جزو وصیت‌نامه شهید صدرزاده است که به آن بسیار تاکید داشت.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از وجود یک خلاء بزرگ در ورزش کشور طی چهل سال گذشته خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ما و شورای عالی ورزش این است که بتوانیم سیاست گذاری خوبی برای ورزش داشته باشیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: از نظر ما همچنان پریچهره سرپرست فدراسیون جودوست چرا که روند اداری بازگشت میراسماعیلی انجام نشده است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که مدیرعامل جدید این باشگاه با نظر مثبت وزارت ورزش انتخاب شده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از روادید برای حضور در مسابقات بین‌المللی با تاخیر صادر می‌شود و بارها وزارت امور خارجه در تسریع شدن این روادید به فدراسیون‌های ما کمک کرده است.
رئیس مستعفی فدراسیون شطرنج گفت: در این مدت وزیر ورزش حتی یک بار هم به فدراسیون ما نیامد که البته حق داشت. حرف‌ها و خبرهایی از فدراسیون ما به وزارت منتقل می‌شد که شرایط را بد می‌کرد.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: مسئولان نگاه‌شان به تنیس را تغییر و اجازه دهند ملی‌پوشان ما به بازی‌های آسیایی اعزام شوند و من هم حاضرم هزینه‌های بازیکنانم را بدهم.
رئیس سازمان صدا و سیما توضیحاتی درباره عدم پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها ارائه داد.
سرپرست باشگاه استقلال گفت: تلاش ما این است که آرامش را به تیم و هواداران تزریق کنیم و در این راه وزارت ورزش و شخص دکتر سجادی حمایت لازم را از باشگاه دارد.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: تلاش بر  این است در بازیهای آسیایی آینده در رشته MMA حضور فعالی داشته باشیم.
معاون وزیر ورزش گفت: دوچرخه سواری به غیر از یک دوره در تمام دوره‌های بازی‌های آسیایی مدال گرفته و برای همین از ارزش زیادی برای ما برخوردار است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: یک نگاه ضد ورزش در بدنه وزارت ورزش وجود دارد که ما را اذیت می‌کند.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
رئیس فدراسیون کبدی گفت: ایران شانس اول ریاست کنفدراسیون کبدی آسیا است و مسئولان باید در این راه ما را کمک کنند، چرا که این یک مسئله ملی است.
ملی پوش هندبال بانوان ایران گفت: ما برای بار دوم سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آوردیم و انتظار داریم وزارت ورزش همانند دیگر رشته‌ها از ما هم حمایت کند.
قهرمان دو ساله کشتی آزاد جهان می گوید کشتی گیران برخلاف فوتبالیست ها در آستانه جام جهانی هیچ توجهی را نسبت به خود نمی بینند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قایقرانی از رشته‌های پرافتخار ما است که الحمدالله مسیر خوبی را در راه موفقیت طی می‌کند.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری ما با فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای مورد توجه سند تحول بنیادین است.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که وقتی اسم من می آید، یاد خسروی وفا بیفتند و اسم خسروی وفا می آید یاد من بیفتند گفت: تعامل ما با رئیس و مجموعه جدید کمیته ملی المپیک ۱۰۰ درصدی خواهد بود.
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید ادعاهای کامرانی‌فر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
پولادگر معاونت توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ژیمناستیک یک سال پیش دوره ریاست قبل به اتمام رسید و رئیس قبلی شرایطی را رقم زد که نتوانستیم انتخابات را برگزار کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
از شب گذشته برنامه های تلویزیونی و رادیویی برای کوبیدن ورزش و فوتبال بسیج شده اند تا حق مسلم آنها را ندهند. معاون بودجه سازمان صدا و سیما در شبکه خبر پا را فراتر گذاشته و علنا گفته که صداوسیما از فوتبال و وزارت ورزش طلبکار است!
فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول بیان کرد: متأسفانه طی هفته‌های گذشته افرادی با حضور در محور‌های مواصلاتی اقدام به سنگ پراکنی کرده و با این کار موجب اخلال در تردد حمل و نقل عمومی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ