جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، اغلب اعضای باشگاه را از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی مطلع نکرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد یک‌ساله را به جانی اوانز، مدافع ایرلندی، بدهد.
آریگو ساکی، سرمربی سابق ایتالیا، از تصمیم روبرتو مانچینی برای استعفای ناگهانی خود از سرمربیگری آتزوری انتقاد کرد.
مخبر با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس برای اعمال محدودیت در کارتهای سوخت باعث شد که در برخی جایگاه ها شاهد صف های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاهها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
بازیکن زیر ۲۳‌سال خارجی مس رفسنجان تصمیم به ترک ناگهانی و بازگشت به زادگاه خود عراق گرفت.
زن نظافتچی در اعترافاتش می‌گوید: یک روز با خانم صاحبخانه کار داشتم و وارد اتاق شدم که اتفاقی طلا‌ها را دیدم. با آن همه طلا ناگهان وسوسه شدم و با همدستی یکی از آشنایان تصمیم گرفتیم طلا‌ها را سرقت کنیم. مالباخته وقتی فهمید خدمتکار خانه‌اش دزد طلاهایش است شوکه شد. او در عین ناباوری گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم این زن دزد باشد. او دو سه سال درخانه من رفت و آمد داشت و کاملاً به او اعتماد داشتم.
سعید دقیقی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هدایت شمس‌آذر قزوین کناره‌گیری کرد.
بازیکنان چلسی از تصمیم مدیران این باشگاه برای قطع همکاری با گراهام پاتر، سرمربی این تیم، متعجب هستند.
از سوی دیگر، اتفاق اصلی بعد از آن رقابت‌ها رخ داد؛ جایی که ناهید کیانی از ترکیب تیم ملی ایران کنار گذاشته شد. در آن برهه، فدراسیون مشکلات انضباطی را دلیل این تصمیم توصیف کرد، ولی شایعه‌هایی مربوط به خط‌خوردن ناهید کیانی از تیم ملی به دلیل فعالیتش در فضای مجازی به گوش رسید.
پل پوگبا از حالا تصمیمش برای فصل بعد را گرفته و چه یوونتوس سهمیه بگیرد و چه دستش از سهمیه کوتاه بماند، در یوونتوس خواهد ماند.
سرمربی سابق چلسی که با تصمیمی ناگهانی از فوتبال خداحافظی کرد حالا به دنیای اوتومبیلرانی رو آورده و در رقابت‌های حرفه‌ای رالی شرکت می‌کند.
روابط پرتنش ایالات‌متحده و ونزوئلا زمانی تغییر جهت داد که ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تصمیم گرفت به اوکراین حمله کند. واکنش غرب به حمله روسیه به اوکراین شامل تحریم‌ها علیه مسکو و همچنین کاهش توانایی صادرات انرژی از سوی روسیه باعث شد قیمت انرژی در جهان به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت انرژی اصلی‌ترین دلیل تغییر رویکرد دولت بایدن در قبال دولت نیکلاس مادورو بود.
امروز سه‌شنبه، فدراسیون فوتبال روسیه تصمیم گرفت رای کمیته اجرایی درباره موضوع انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را به تعویق بیاندازد.
در غیاب شیخ دیاباته مصدوم و سفر ناگهانی یورگن لوکادیا، سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت از دو هافبک در خط حمله تیمش استفاده کند.
تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای بازی مقابل ولز امروز پیگیری شد.
عوامل متعددی باعث شده جرارد پیکه به این نتیجه برسد که وقت خداحافظی از فوتبال است.
عوامل متعددی باعث شده جرارد پیکه به این نتیجه برسد که وقت خداحافظی از فوتبال است.
جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، اغلب اعضای باشگاه را از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی مطلع نکرده بود.
زن جوان که دیگر نمی‌توانست حقیقت موضوع را پنهان کند، وقتی به بن بست تحقیقاتی رسید ناگهان راز هولناکی را فاش کرد. او گقت آن قدر از رفتار‌های همسرم خسته شده بودم که تصمیم به قتل او گرفتم، اما درباره شیوه قتل تردید داشتم تا این که پس از جست وجو در گوگل به نقشه‌ای رسیدم که همسرم را با استفاده از دارو‌های مخدردار به قتل برسانم چرا که او مدام مشروبات الکلی مصرف می‌کرد و همه خانواده اش از این ماجرا خبر داشتند.
با وجود تایید صلاحیت نصیرزاده و قرار گرفتن نام او روی سایت کمیته ملی المپیک، به یک باره تصمیم مدیران این کمیته تغییر کرد!
متهم گفت: در حالی که مست بودم سوار بر خودرو به محل سکونت خانواده آناهیتا آمدم و منتظر ماندم تا آن دختر از خانه بیرون بیاید. تصمیم داشتم او را به زور سوار خودرو کنم. وقتی او قدم به خیابان گذاشت، عربده کشان و ناسزاگویان به طرفش هجوم بردم که ناگهان خودروی گشت کلانتری از راه رسید و مرا دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ