حسین متولی گفت: سامانه استعلام‌ها با نام ساپکو جهت تسهیل استعلام وضعیت بارنامه‌های کالا، صورت وضعیت‌های مسافری و کارت هوشمند راننده و ناوگان در بستر وب و اپلیکیشن آماده بهره‌برداری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
پس از آن که مقاومت فلسطین یک پهپاد را در آسمان غرب رفح به پرواز درآورد، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن مجبور به استفاده از سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین شد.
در جریان سفر معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان مازندران از سامانه های شبیه‌ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
سامانه «اولین موکب» با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی توسط یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
هر فردِ دریافت کننده چک می‌تواند از طریق سامانه استعلامِ سوابقِ صادرکننده چک، از میزان چک‌های برگشتی و رفع سوء اثر شده فرد صادر کننده چک در سه سال اخیر مطلع شود.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: پذیرش درخواست صدور «گواهی مستثنیات» از این پس، فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین امکان‌پذیر است.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: ایرانیانی که ابهاماتی در مورد وضعیت تردد خود دارند به سامانه پرسمان مراجعه و شرایط خود را استعلام کنند.
از این پس نشانی اقامتگاه قانونی هر فرد، نشانی مندرج در سامانه سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان سازمان ثبت احوال خواهد بود.
می‌دانید چطور باید فرایند استعلام سوء پیشینه را انجام دهید؟ ما در این مطلب نحوه استعلام گرفتن از سوء پیشینه را مرحله به مرحله به شما آموزش می‌دهیم.
بر اساس ابلاغیه وزارت صمت خرید و فروش طلا فقط با فاکتور قابل استعلام سامانه جامع تجارت باید انجام شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در مجموع در سال گذشته در سامانه سهام حدود ۳ میلیون استعلام به صورت بر خط صورت گرفته است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در مجموع در سال گذشته در سامانه سهام حدود ۳ میلیون استعلام به صورت بر خط صورت گرفته است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۷۳۵ هزار و ۱۳۴ استعلام تنها در این سامانه توسط قضات صورت گرفته است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۷۳۵ هزار و ۱۳۴ استعلام تنها در این سامانه توسط قضات صورت گرفته است.
با ارسال کد ملی به سامانه ۳۰۰۰۱۵۰ یا مراجعه به سایت رگولاتوری به آدرس www.cra.ir، منوی حقوق کاربران، گزینه استعلام سرویس‌های مشترکین، می‌توانید از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام شما ثبت شده، مطلع شوید.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری BMV مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت ندارد و فاقد مجوز می‌باشد و راننده با استفاده از پلاک خودرو دیگری اقدام به تردد در معابر برون شهری نموده است.
یک مقام مسئول گفت: مردم با مراجعه به سامانه جامع گارانتی می‌توانند علاوه بر استعلام برخط اصالت گارانتی کالاهایی نظیر «لوازم خانگی» و «تلفن‌همراه»، شکایات خود را ثبت کند.
در حالی که معاون اول رئیس جمهور دستور داده بود تا خدمات اقتصادی-اجتماعی دستگاه های خدمات رسان بدون استعلام کد سامانه املاک و اسکان ارائه نشود، اما بررسی ها حاکی است این دستور مخبر اجرای نشد.
معاون وزیر صمت اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۱ هزار فقره استعلام صورتحساب الکترونیک توسط بانک‌ها از سامانه جامع تجارت برای اعطای تسهیلات انجام شده است.
سامانه پاساژ بیمه بر اساس فراخوان منتشر شده، فاز اول فعالیت خود مبنی بر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را آغاز کرده است و سعی دارد با شعار «خرید بیمه از حرفه ای ها» با فکری نو و با حمایت فعالان شبکه فروش بیمه کشور در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اینشورتک فعالیت کند.
سامانه استعلام غیر حضوری وضعیت اشتغال به تحصیل فرزندان بیمه شدگان در سازمان تأمین‌اجتماعی راه‌اندازی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ