رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در مجموع در سال گذشته در سامانه سهام حدود ۳ میلیون استعلام به صورت بر خط صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط و اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون شهری بویژه در اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها توصیه کرده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.
افراد با رویکرد‌های مختلفی مخالف کشتن حیوانات هستند. برخی استدلال‌های اخلاقی مطرح می‌کنند. برخی حقوق حیوانات را برابر با حقوق انسان‌ها می‌دانند و می‌گویند کشتن حیوانات عملی مجرمانه است. برخی دیگر هر نوع کشتاری را بی‌رحمی تلقی می‌کنند و برایشان فرقی ندارد که حیوان در هنگام مرگ درد بکشد یا نه.
هفته‌ها قبل از هرمز هم خبر رسیده بود که یک فروند لنج‌باری متخلف به علت کشف حجاب برخی بانوان سوار بر آن در سواحل جزیره هرمز توقیف شده است. ماه گذشته نیز جشنواره لاله‌های آسارا نیز به دلیل موضوع حجاب و عفاف با دستور دادستان کرج تعطیل شد.
دفتر رسانه وزارت صمت، خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر توقف شماره گذاری خودروهای کشنده را تکذیب کرد.
جلو کشیدن ساعت که زمانی، راهی برای افزایش کارآمدی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها بود، حالا از هدف اصلی‌اش دور شده و حتی به برخی صنایع آسیب می‌زند. تلاش‌هایی توسط نهاد‌های دولتی کشور‌ها از جمله مجلس سنا و اتحادیه اروپا برای توقف تغییر ساعت‌ها انجام شده، اما تا تصویب نهایی این طرح‌ها، راه زیادی باقی‌است، چون برای سیاستمداران دنیا، مسائلی مثل جنگ اوکراین، تورم و بحران انرژی دراولویتند. به نظر می‌رسد که فعلا امیدی به تغییر در این رویه صد ساله نیست و در بسیاری از نقاط جهان در آستانه فصل گرما، «زمان پرواز می‌کند».
برخی هواداران تیم ملوان با پرتاب بطری و سنگ به داخل زمین باعث توقف چند دقیقه‌ای مسابقه با آلومینیوم اراک شدند.
ساکنان مناطقی که از زلزله در ترکیه جان سالم به در برده‌اند، خاطرنشان می‌کنند که اندکی قبل از شروع زمین لرزه‌ها، همه ساعت‌ها در مجاورت کانون زمین لرزه ناگهان متوقف شده. برخی از کاربران ادعا می‌کنند که این اتفاق قبلا در جریان زلزله ارزروم ترکیه در سال ۱۹۸۳ رخ داده است.
مسؤول کلوپ کمپر کانون جهانگردی از تداوم مشکل تردد کمپرها در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: هنوز هم در برخی از مواقع خودروهای مسافرتی در جاده‌ها توقیف می‌شوند.
وزیر امور خارجه ترکیه تعطیلی موقت نمایندگی سیاسی برخی کشورها را یک اقدام «هدفمند» توصیف کرد.
برخی رسانه‌های ترکیه امروز (چهارشنبه) از توقف پروازها در یکی از فرودگاه‌های شهر استانبول در پی وقوع انفجار در یکی از خطوط لوله گاز این شهر خبر دادند.
روزنامه ایران اعتراضات دیروز را اینگونه توصیف کرد: عصر دیروز برخی افراد که تعدادشان به هزار نفر می‌رسید در تهران بلوار کشاورز و برخی خیابان‌های اطراف با نیرو‌های انتظامی درگیر شدند.
برخی منابع آزادی خدمه نفتکش‌های یونانی توقیف شده در ایران را پس از سفر یک هیئت یونانی به تهران تائید کرده اند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی فضای عمومی مجلس نسبت به مذاکرات را خوب توصیف کرد و گفت: برجام و مساله مذاکرات برای حل مشکلات اقتصادی مردم است پس هر مذاکره‌ای که با حفظ حقوق، شأن و اقتدار ملت ایران به حل مشکلات اقتصادی منتج شود، مورد تایید نمایندگان مجلس است؛ ما کاری به شرق، غرب و آمریکا نداریم و فقط حقوق ملت برایمان مهم است.
کارشناسان اقتصادی معتقدند، ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌ شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌ بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
کارشناسان اقتصادی معتقدند ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان می‌گوید مشکل در توقف عرضه سوخت در چند جایگاه بوده که به علت افزایش مصرف در آن‌ها حادث شده و پس از گزارش مسئولان محلی با فوریت، برنامه‌ریزی و بارگیری انجام شده است.
بانک مرکزی پیرو انتشار گزارشی مبنی بر توقف پرداخت تسهیلات در برخی بانک‌ها اعلام کرد: روند اعطای تسهیلات به هموطنان گرامی در همه بانک‌ها، مطابق با ضوابط و مقررات جریان دارد.
با راه‌اندازی این سامانه و سازوکار عجیب بیمه مرکزی، در مراحل اخذ مجوز کارگزاری برخط فروش بیمه، از تمامی متقاضیان درخواست می‌شود که تعهد دهند تا به صورت الزامی با شرکت آمیتیس همکاری کنند؛ اقدامی تامل برانگیز که سوای اشکالات قانونی و زیرساختی و مشکلاتی که در پی دارد، دورنمایی جز توقف فعالیت‌های استارتاپ‌های بیمه‌ای فعال در این حوزه نخواهد داشت.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره پوشش و مخدوشی پلاک گفت: رانندگانی که از قانون تمکین نمی‌کنند، توقیف موتورسیکلت‌های آنان در دستور کار پلیس قرار دارد و یک سری مراحل قضایی نیز برای برخی رانندگان که مجرم هستند و پلاک را مخدوش می‌کنند، انجام می‌شود.
عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی از پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه تا پایان فروردین خبر داد و افزود: این پرداخت در صورت وصول از سازمان امور عضو مالیاتی انجام خواهد شد.
شرکت بهمن موتور در اطلاعیه ای آمادگی خود برای فروش ون باری اینرودز به شرکت های فعال در شبکه پخش و توزیع کالا را اعلام کرد.
جوابیه سازمان برنامه و بودجه به خبر «تابناک»
نوباوه مشخص نکرده که چه فیلم‌هایی دقیقاً باید اکران نشود یا به عبارت دیگر توقیف شود و مشاور وزیر ارشاد هم از بیان مصادیق پرهیز کرده اما می‌توان حدس زد شماری از فیلم‌های کمدی و برخی از درام‌ها که به فرمی از روابط زن و مرد می‌پردازند و یا فیلم‌هایی که مضامین دوپلو دارند، احتمالاً در چنین لیستی قرار دارند. باید صبر کرد و دید این ماجرا به مصادیق می‌رسد و آنها اصرار بر توقیف فیلم‌های مشخصی می‌کنند یا نوباوه و همکارانش از موضع‌شان عدول می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ