مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: پذیرش درخواست صدور «گواهی مستثنیات» از این پس، فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین امکان‌پذیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت رجیستری گوشی همراه مسافر ورودی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۶ شهریور ماه از مرزهای عراق به صورت موقت ممنوع شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه قرارگاه مشترک بین مسوولان استان ایلام و مسوولان عراقی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، در مرز زرباطیه ایجاد شده است، گفت: تردد کامیون‌های تجاری از سوم تا ۱۸ شهریورماه در مرز مهران ممنوع است.
زمان و نحوه پیش فروش بلیت بازی تراکتور و پرسپولیس اعلام شد.
نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال در حالی پیگیری می‌شود که سازمان لیگ به ۶ تیم مجوز لازم برای ثبت قراردادهای منعقد شده آنها را نداده است.
اهواز- سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان گفت: برای حفظ و بهسازی ذخایر آبزیان، صید ماهی شیر به مدت ۶۰ روز همزمان با سایر استان‌های کشور در خوزستان ممنوع اعلام می‌شود.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به روس‌ها اجازه حضور در مسابقات جهانی 2023 را نداد.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به روس‌ها اجازه حضور در مسابقات جهانی 2023 را نداد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: محدودیت اعمال شده برای هواپیما‌های MD درصورتی که شرکت‌های هواپیمایی روش کنترلی مناسب برای ایام گرم را به سازمان ارائه دهند حذف می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
پابلو توره که اخیرا قرضی راهی خیرونا شده، به دلیل بند ترس مقابل بارسا بازی نخواهد کرد.
روز گذشته هیچ یک از داوران اجازه مصاحبه با خبرنگاران را پیدا نکردند.
مدیر کل دفتر بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی آبزیان شیلات ایران گفت: از سال ۲۰۱۰ که صید تجاری ماهیان خاویاری در دریای خزر ممنوع شد مزرعه پرورش انها از شمال تا جنوب کشور توسعه پیدا کرد.
دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران گفت: ترخیص برنج از ابتدای فصل برداشت یعنی اول مرداد تا پایان فصل برداشت یعنی پایان آبان‌ ممنوع است.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ممنوعیت واردات برنج به کشور پایدار خواهد بود، گفت: با حفظ سرانه مصرف کشور تا تأمین منافع کشاورزان و مصرف کنندگان، ممنوعیت اعمال شده برداشته نخواهد شد.
ممنوعیت آوازخوانی در پل خواجو، ماجرای آوردن نام کوروش در زبان وزیر، درخواست ثبت ملی بافت تاریخی شیراز و عدم افزایش نرخ هتل‌ها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید شیخ جاسم، خریدار قطری منچستریونایتد، معتقد است درخواست او برای خرید این باشگاه قوانین فیفا درباره ممنوعیت مالکیت یک فرد یا نهاد بر چند باشگاه را نقض نمی‌کند.
یک فعال و تورآور گردشگری ایران با توجه به کاهش شدید درخواست سفر به ایران می‌گوید: «نیمی از تور‌های فصل بهار ایران منتظر گذر ایران از لیست اخطار و عدم سفر هستند و نیمی دیگر کنسل شدند.»
گمرک ایران آزادسازی صادرات دستمال کاغذی (جعبه ای ، جیبی ، توالت و...) را ابلاغ کرد. این در حالیست که وزارت صمت دی ماه سال ۱۴۰۰ اولین درخواست رفع ممنوعیت صادرات را ابلاغ کرده بود.
قطر امروز از فیفا خواست که با ممنوعیت فروش نوشیدنی در زمان برگزاری جام جهانی موافقت کند. درخواستی که دقایقی پیش با تایید فیفا همراه شد.
قطر امروز از فیفا خواست که با ممنوعیت فروش نوشیدنی در زمان برگزاری جام جهانی موافقت کند. درخواستی که دقایقی پیش با تایید فیفا همراه شد.
اپل اعلام کرد خواستار تجدید نظر رای دادگاهی در برزیل خواهد شد که طبق آن فروش آیفون بدون شارژر باتری ممنوع خواهد بود.
وزارت امور خارجه آمریکا با درخواست اوکراین برای ممنوعیت صدور روادید برای تمام اتباع روسیه مخالفت کرد.
با درخواست باشگاه استقلال و نامه‌ای که این باشگاه به سازمان لیگ ارسال کرده رسانه‌های تصویری مجاز به فیلمبرداری و پوشش این بازی، حواشی و اتفاقات پیرامونی آن نیستند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز گفت: به درخواست مردم روستا و تصویب در شورای اداری شهرستان، روزهای عاشورا و تاسوعا ورودی گردشگران و مسافران به این روستا ممنوع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ