رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در مجموع در سال گذشته در سامانه سهام حدود ۳ میلیون استعلام به صورت بر خط صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیت اللهی گفت: طبق آخرین سرشماری که در سال ۱۳۹۵ انجام شد کل جمعیت ساکن در اطراف و مرکز این زلزله بالغ بر ۱۱ و نیم میلیون نفر است، همچنین در این حدود نزدیک به ۴۲۰ هزار واحد مسکونی بدون اسکلت وجود دارد که نشان می‌دهد زلزله اگر بزرگی متوسطی داشت می‌توانست خطرآفرین باشد.
دبیر اجرایی کارگروه شهربازی مهمونی ۱۰ کیلومتری گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده حدود یک میلیون کودک در مهمونی ۱۰ کیلومتری حضور دارند که برای آنها بزرگترین شهربازی دنیا را احداث می کنیم
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴ میلیون تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ ثبت شده که ۲۲ میلیون تماس عملیاتی و مأموریت‌ها انجام شد.
بعد از پیمایش ملی که در سال ۹۸ در کل کشور انجام شد، مشخص شد که شیوع ناباروری کلی در زوج‌های ایرانی ۲۰.۳ درصد است یعنی حدود ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار زوج نابارور در کشور وجود دارد که این آمار، بالاتر از میانگین جهانی است.
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
براساس تحقیقات انجام شده روزنامه آمریکایی تایمز، صندوق سرمایه گذاری مستقل امارات حدود ۲۰۰ میلیون دلار در شرکت (Affinity Equity) کوشنر و یک صندوق قطری نیز در همین مبلغ سرمایه گذاری انجام داده است.
مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در حال آماده شدن برای استقبال از حدود ۱۰ میلیون زائر نوروزی هستیم.
مشهد _ استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در حال آماده شدن برای استقبال از حدود ۱۰ میلیون زائر نوروزی هستیم.
سهم ایران از جمعیت ۴۰ میلیون نفری مبتلایان ایدز در جهان، حدود ۵۴ هزار نفر تخمین زده می‌شود، اما تعداد مبتلایان اچ‌آی‌وی در ایران که الان زنده‌اند، حدود ۲۳ هزار نفر است و از این تعداد ۱۶ هزار نفر، در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری، تحت درمان قرار دارند. جز آن‌هایی که فوت کرده‌اند، سایر مبتلایان با دو خطر جدی زندگی خود را ادامه می‌دهند؛ مشکلات سلامتی خودشان و ریسک انتقال آلودگی به دیگران. سال‌هاست اقدامات جدی برای افزایش اطلاع‌رسانی درباره اچ‌آی‌وی ایدز در کشور انجام شده، اما به‌نظر می‌رسد دیگر اهمیت گذشته را ندارد.
سهم ایران از جمعیت ۴۰ میلیون نفری مبتلایان ایدز در جهان، حدود ۵۴ هزار نفر تخمین زده می‌شود، اما تعداد مبتلایان اچ‌آی‌وی در ایران که الان زنده‌اند، حدود ۲۳ هزار نفر است و از این تعداد ۱۶ هزار نفر، در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری، تحت درمان قرار دارند. جز آن‌هایی که فوت کرده‌اند، سایر مبتلایان با دو خطر جدی زندگی خود را ادامه می‌دهند؛ مشکلات سلامتی خودشان و ریسک انتقال آلودگی به دیگران. سال‌هاست اقدامات جدی برای افزایش اطلاع‌رسانی درباره اچ‌آی‌وی ایدز در کشور انجام شده، اما به‌نظر می‌رسد دیگر اهمیت گذشته را ندارد.
«کامران عاروان»، مدیرعامل جامعه معلولین ایران در واکنش به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی می‌گوید: «این مبلغ حتی برای انجام کمترین کار برای معلولان مستمری‌بگیر بسیار ناچیز است. مسئولان بهزیستی می‌دانند که تنها یک قلم از وسایل توان‌بخشی در سال‌های اخیر، تا پنج برابر گران شده است. به عنوان نمونه مهم قیمت هر بسته پوشک بزرگسالان برای افراد معلول به حدود ۱۳۰ هزار تومان رسیده است؛ هر فرد معلول باید در روز حدود پنج پوشک استفاده کند که هزینه ماهانه‌اش برای همین یک قلم کالا، به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد. پس این مستمری‌ها هزینه ایزی‌لایف و پوشک را هم تأمین نمی‌کنند چه برسد به نیاز‌های بعدی و مهم‌تر مثل مواد غذایی یا ابزار کمک توان‌بخشی مثل ویلچر»
مدیر صندوق توسعه بازار سرمایه با بیان اینکه به واسطه طرح ۱۰‌بندی حمایت از بازار سرمایه، مدیریتی در کفه‌ی عرضه‌ها انجام می‌شود، گفت: طبق آخرین برآوردها بالغ بر ۹۶ درصد از سهامداران خرد تحت پوشش این حمایت قرار می‌گیرند؛ یعنی حدود ۹ میلیون و ۸۲۰ هزار نفر سهامدار با خرید اوراق تبعی مخصوص به این طرح، سبدپرتفوی خود را بیمه می‌کند.
مدیر زیرساخت ایمیدرو گفت: در خاورمیانه ۵۰ میلیون متر مکعب آب شیرین می‌شود که سهم خلیج فارس حدود ۲۴ درصد است که بیشتر آن توسط امارات و سپس عربستان انجام می‌شود و ایران سهم پایینی دارد.
عرضه خودرو لاماری ایما امروز در بورس کالا انجام می‌شود. قیمت پایه این خودرو با بازار حدود ۴۰۰ میلیون تومان اختلاف دارد. از آنجایی که قیمت ۹۸۱ میلیون تومانی این خودرو پایه محسوب می‌شود و با توجه به تقاضا امکان افزایش قیمت وجود دارد، خرید این خودرو به صرفه است؟
محمدجواد پاک‌نیت با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر ارزش صندوق املاک و مستغلات در آمریکا از طریق مشارکت حدود ١۴۵ میلیون آمریکایی بالغ بر ٣.۵ تریلیون دلار بوده است، افزود: دلیل اهمیت این صندوق‌ها کسب بازدهی از محل دریافت مبلغ اجاره‌بها است که به صورت ماهانه دریافت می‌کنند و براساس برآوردهای انجام شده نزدیک به ١١١ میلیارد دلار سود نقدی در سال ٢٠١٩ به سرمایه‌گذاران پرداخت شده است.
وزیر صمت گفت: صادرات سالیانه دارو حدود ۵۰ میلیون دلار است که طبق برآوردهای انجام شده دستیابی به صادرات یک تا ۲ میلیارد دلاری در این صنعت قابل تحقق است.
یکی از اهالی روستا «گیلاوندان» گفت: قیمت برنج حدود ۱۰۰ هزار تومان است، اما شالی برنج قیمتی حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان دارد، اگر در یک شب فقط ۳۰ کیلوگرم هم درو کنند، چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد که نصیب سارقین می‌شود. وقتی دسته جمعی این کار را انجام می‌دهند شاید شبی ۱۰۰ کیلوگرم هم بتوانند درو کنند، ارزش آن تقریباً شبی ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان می‌شود.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و بعد از یکسال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد
طبق برآورد‌های انجام گرفته در حال حاضر حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مهاجر افغان در پاکستان ساکن هستند که نام حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آن‌ها در این کشور ثبت شده است. دیگر مهاجران افغان نیز به‌طور غیرقانونی در پاکستان زندگی می‌کنند.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۷۴۰ هزار نفر در سامانه «سماح» پیش ثبت نام انجام داده و ۳۹۰ هزار نفر نیز ثبت نام خود را قطعی کرده اند.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ