امیرقلعه نویی، در این سالها از نحوه رفتنش از تیم ملی گله مند بود، او اعتقاد داشت به او فرصت کمی داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید معاون اول از برخی از جایگاه های سوخت گفت: رکورد بالاترین مصرف روزانه بنزین امسال به ۱۴۲ میلیون لیتر رسیده است.
تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه مسابقات چلنجرکاپ آسیا مقابل فیلیپین به برتری رسید.
چهار گل در تورنمنت کافا، جایگاه سردار آزمون به عنوان یک گلزن ملی را تقویت کرد.
سردار آزمون با یک ضربه روی پا گل پنجم ایران و سومین گل خود در تورنمنت کافا را به ثمر رساند.
پیام نیازمند با وجود دریافت یک گل از افغانستان اما به رقابت با علیرضا بیرانوند برای رسیدن برای ماندن در چارچوب ایران ادامه خواهد داد.
اگر هم به دنبال رسیدن به اهداف دیگری، چون حفظ جایگاه و پست و مقام و رانت‌هایتان هستید (که حتماً هستید) باز هم معنایی ندارد که یک ورزشکار قهرمان را اینگونه هدف توهین رفتار خود قرار دهید. پس یا پاداش ندهید یا بروید به دنبال وظایفی که برای انجام آن‌ها در شورای شهر حضور دارید و بیهوده برای دیده شدن در هر موضوعی سرک نکشید و ظاهر مردم‌پسند به خودتان نگیرید.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در حالی در جایگاه دوم بهترین گلزنان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر ایستاد که شانس رسیدن به جایگاه نخست را داشت.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) و نامگذاری آن به عنوان روز دختر، گفت: دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا از این جایگاه برخوردار نیستند.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۴۲۳۳۵ واحدی توانست به جایگاه ۲,۳۶۸,۸۲۹ واحدی برسد.
با نتایج رقم خورده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور عملا شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داد و حالا اندک امیدی برای گرفتن جایگاه استقلال در رده سوم جدول دارد.
انگیزه زیاد،بدن های آماده، سرسختی سر هرتوپ و حمله همه جانبه برای رسیدن به گل خلاصه این روزهای فوتبال استقلال است.
وینگر برزیلی و 23ساله منچستر یونایتد، برای رسیدن به جایگاه کنونی خود، از شرایطی طاقت‌فرسا عبور کرده است.
ارزیابی جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری طی سالهای ۲۰۱۴-۲۰۲۲ نشان می دهد با وجود رسیدن به رتبه ۵۳ دنیا، از نظر نهادها، پیچیدگی کسب و کار و زیرساختها با بیشترین چالشها برای نوآوری مواجه است.
ارزیابی جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری طی سالهای ۲۰۱۴-۲۰۲۲ نشان می دهد با وجود رسیدن به رتبه ۵۳ دنیا، از نظر نهادها، پیچیدگی کسب و کار و زیرساختها با بیشترین چالشها برای نوآوری مواجه است.
علیرضا بیرانوند تعداد بازی‌های خود را با دوتن از قدیمی‌های پرسپولیس یکسان کرد تا جایگاهی ویژه بین اسامی بزرگ بازیکنان این تیم دست و پا کند.
سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان با رسیدن به بیستمین پیروزی روی نیمکت این تیم در جایگاه دومین مربی برتر تاریخ فوتبال عربستان قرار گرفت.
رامین رضاییان بالاخره بعد از وقفه‌ای نسبتا بلند مدت، پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کند.
وزنه‌بردار تیم ملی بانوان ایران در گروه B دسته ۷۱ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت.
کاپیتان فعلی تیم ملی فوتبال ایران در یک فرصت طلایی برای رسیدن به رکورد علی کریمی هافبک سابق تیم ملی قرار گرفته است.
گرت ساوتگیت: اگر نتایج تیمم ضعیف باشد، شما باید قبول کنید که زمان شما به پایان رسیده و باید از تیم ملی جدا شوید. قرارداد به خودی خود نمی‌تواند حافظ جایگاه من در تیم ملی انگلیس باشد.
مدافع ایرانی کایسری اسپور به دنبال رسیدن به جایگاه ثابت در ترکیب تیم ملی است.
هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز دیدار تیمشان با پیکان، کارلوس کی‌روش را که گفته می‌شود برای بازگشت به تیم ملی به توافق رسیده است، تشویق کردند.
تیم ملی ایران در آخرین رده‌بندی در رده بیست و سوم قرار داشت، با یک پله صعود به جایگاه بیست و دوم دنیا رسید.
رئیس سازمان سینمایی، در حالی از ادغام جشنواره‌های ملی و جهانی فیلم فجر پس از شش دوره برگزاری مجزا از سال ۱۴۰۱ خبر داد که مشخص نیست، آیا پس از این اقدام بخش بین المللی جشنواره که اکنون در قالب جشنواره جهانی فجر، به عنوان یکی از پانزده جشنواره معتبر بین المللی در فیاپف به ثبت رسیده، امکان حفظ این موقعیت را خواهد داشت یا به کل این جایگاه سلب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ