مدافع ایرانی کایسری اسپور به دنبال رسیدن به جایگاه ثابت در ترکیب تیم ملی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز عطایی این روزها با جدیت متفاوتی بر تمرینات تیم ملی والیبال نظارت می‌کند.
سرمربی پیکان امیدوار به کسب امتیاز تیمش مقابل نساجی مازندران است.
جدا از مشکلات مالی باشگاه که ذهن نکونام را به خود مشغول کرده، او باید به فکر سلامت جسمانی خود هم باشد.
کادنا سر معتقد است اگر خرید کیلیان امباپه در تابستان منتفی شود، دوشان ولاهوویچ جدی‌ترین و قابل دسترس‌ترین شماره 9 برای رئال خواهد بود.
امیرعلی اکبری فایتر ایرانی روز 24 تیرماه به مصاف حریف کانادایی خود می‌رود.
سرمربی تیم ملی والیبال جدی تر از هر وقت دیگری به کار خود ادامه میدهد.
توکلی با تأکید بر حجم بالای ماموریت‌ها در اورژانس استان تهران تصریح کرد: کاستی‌های موجود و کمبودها موجب بروز چالش‌های جدی برای ما شده است.
قهرمان پیشین کشتی ایران و جهان برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت‌نام کرد تا جدی‌ترین رقیب علیرضا دبیر در انتخابات پیش رو باشد.
نشریه تلگراف در خبری اختصاصی مدعی شده که تاتنهام مذاکرات برای استخدام لوئیز انریکه را آغاز کرده است.
الاتحاد در چارچوب رقابت‌‌های هفته بیست و سوم لیگ عربستان، میزبان خود، الوحده را با نتیجه 2-1 شکست داد.
سرمربی جدید نساجی با تجربه یک دوره موفق حضور در عربستان در شرایطی به ایران می‌آید که با کاپیتان نساجی دو سال اختلاف سنی دارد.
امروز مطالبی همچون جدیدترین قیمت‌ها از بازار خودرو، نرخ دلار در اولین روز هفته چقدر شد؟، صندوقی که به بازدهی ۱۰۰۰ درصدی رسید، کدام نماد‌ها این هفته مجمع برگزار می‌کنند؟، تعلیق این سه نماد تا اردیبهشت ماه! | این شرکت دارویی افشا خورد!، رقیب تسلا از عربستان می‌آید، تحلیل چهار نماد بورسی | سهامداران فجهان، فسپا، پارسان و کفرا بخوانند!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دروازه‌بان آلومینیوم در نخستین جلسه تمرینی خود با تیم ملی روحیه بالایی داشت.
آبی‌ها با یک بازی تهاجمی برد بزرگی را در اهواز به دست آورده و به رتبه دوم جدول رسیدند تا تبدیل به جدی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی بشوند.
یکی از جدی‌ترین گزینه‌های قهرمانی لیگ عربستان، الاتحاد است که بهترین آمار دفاعی فصل را در اختیار دارد.
وزیر امور خارجه ژاپن در سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد: توکیو با جدی‌ترین وضعیت امنیتی پس از جنگ جهانی دوم روبرو است.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد فرهاد مجیدی سرمربی فعلی تیم اتحاد کلبا جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. این خبر بعد از جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون ایران منتشر شده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد بارسلونا رقیب اول این تیم برای فتح لالیگاست.
مارتین فورد مبارز بریتانیایی تصاویر جدیدی از خودش منتشر کرده است.
عنوان شده که با توجه به اهمیت «ایرانیزه» شدن نیمکت تیم‌های ملی و البته با توجه به حضور دو رقیب ژئوپلیتیکی در گروه جام جهانی، نگاه سیاست‌مداران ایرانی نه کارلوس کی‌روش بلکه متوجه مربی ایرانی است. اینجاست که برای چندمین بار دوباره اسم علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، به میان آمده و از او به‌عنوان جدی‌ترین گزینه نیمکت تیم ملی در جام جهانی یاد می‌شود.
کیانی این روز‌ها روی فرم است و توانسته در دو تورنمنت مهمی که رقابت کرده به مدال خوش‌رنگ طلا برسد. شاید برای او حضور در گرندپری پاریس جدی‌ترین محک محسوب شود، ولی واقعیت این است که طلا و البته هر مدالی که ناهید این روز‌ها به دست می‌آورد اهمیت زیادی دارد. او نماینده ایران در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم در تکواندو زنان بود و اگر همین روند را حفظ کند، حضور او در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم قطعی است. اینجاست که احتمالا او دوباره رقیب کیمیا علیزاده، دختر پناهنده ایرانی شود.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: جدی‌ترین دموکراسی در مجموعه جهان عرب در عراق وجود دارد و این کشور در طی تاریخ اسلام مبدا تاریخ، سیاست و علم بوده است.
روبرتو دونادونی، اسطوره میلان معتقد است این باشگاه می‌تواند از عنوان قهرمانی خود در این فصل دفاع کند.
روبرتو دونادونی، اسطوره میلان، معتقد است این باشگاه می تواند از عنوان قهرمانی خود در این فصل دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ