کاپیتان فعلی تیم ملی فوتبال ایران در یک فرصت طلایی برای رسیدن به رکورد علی کریمی هافبک سابق تیم ملی قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر واحد ارتباطات شرکت کروز می‌گوید: قیمت گذاری دستوری و بدعت‌های اقتصادی به تمام صنعت خودروسازی لطمه وارد می‌کند که قطعه سازان و کروز نیز از این آسیب‌ها مصون نمی مانند.
جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست
علی کفاشیان در جایگاه جدید خود نیز همچنان جملاتی را به زبان می‌آورد که به سرعت در فضای فوتبال ایران موردتوجه قرار می‌گیرد.
پیشرفت‌های اخیر فناوری هوش مصنوعی طی ماه‌های گذشته، سبب افزایش نقش این فناوری به عنوان یک نیروی تحول‌آفرین در حوزه‌های مختلف شده است و حوزه نظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تیم ملی وزنه‌برداری دختران نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه سوم و چهارم ایستاد.
اگرچه رتبه جهانی ایران در امنیت سایبری هم‌رده با برخی کشورهای پیشرفته اعلام شده اما بررسی نیروی انسانی با در نظر گرفتن کارکرد حیاتی نشان می دهد که نیازمند رشد قابل توجهی در این رشته هستیم.
جواد خیابانی حالا درست در سناریویی مشابه قرار گرفته و با شایعه ممنوع‌التصویری دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که مطابق با زمان گذشته بعید است جایگاهش در تلویزیون دستخوش تغییر شود. او یکی از «برمدار‌ماندگان» عصر علی فروغی در تلویزیون، خاصه شبکه سه سیما‌ست که کمتر حاضر شده جایگاهش در این رسانه را به خطر بیندازد.
ورود امام خمینی به مسائل اجتماعی و سیاسی صرفاً یک تفنن و حاشیه نبود بلکه یک متن بود. ایشان به عنوان یک مرجع تقلید احساس می‌کردند وظیفه‌ای دارند و باید آن را انجام دهند ولو اینکه ممکن است جایگاه اجتماعی و حتی جان ایشان را به خطر بیندازد.
تیراندازان ایران در بخش اسکیت جام جهانی اهداف پروازی قزاقستان در حالی به کار خود پایان دادند که علی دوستی با ایستادن در جایگاه پنجاه و دوم بهترین عملکرد را برای تیراندازان ثبت کرد.
تیراندازان ایران در بخش اسکیت جام جهانی اهداف پروازی قزاقستان در حالی به کار خود پایان دادند که علی دوستی با ایستادن در جایگاه پنجاه و دوم بهترین عملکرد را برای تیراندازان ثبت کرد.
روحانیت باید به جایگاه خود برگردد، اگر ایشان بود حتما این وضع روحانیت را نداشتیم. مسئله آزادی بیان هم همین است، فضای بسته‌ای داریم و قطعا ایشان به این فضا راضی نبود. نوع برخورد با منتقدان همین است، کسی انتقاد کند بازداشت و زندان می‌شود. ایشان به صراحت می‌گوید اگر جمهوری اسلامی بخواهد فضای خفقان ایجاد کند، شکست می‌خورد، این‌ها هست و چاپ شده. صدای ایشان موجود است. می‌گویند اگر نخواهد به عدالت اجتماعی اهمیت دهد، شکست می‌خورد.
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد.
علی نعمتی و سعید صادقی این روزها از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج شده‌اند.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران صحبت‌های جالبی در مصاحبه با عادل فردوسی پور داشت که در ادامه می خوانید.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران صحبت‌های جالبی در مصاحبه با عادل فردوسی پور داشت که در ادامه می خوانید.
در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم، قهرمان شد. سپاهان علی رغم عملکرد خوب در هفته‌های اخیر، در جایگاه سوم باقی ماند.
متخصصان و پژوهشگران حوزه سیاست نسبت به عواقب ناامیدی از صندوق‌های رای و بی‌ثبات شدن جامعه بدون نهاد‌های میانه و میانجی، مکررا هشدار داده بودند و پژوهشگران حوزه سیاست خارجی نیز با تاکید بر ضرورت واقع‌گرا بودن در جهان سیاست و ایستادن در جایگاه درست و تامین‌کننده منافع ملی بین منظومه‌های قدرت جهانی و نیز نگرانی از عدم بازگشت به برجام و افتادن در دام بازی‌های سیاسی کشور‌های رقیب، مقالات بسیاری نوشته بودند.
علی نعمتی که در هفته‌های ابتدایی فصل جایگاه ثابتی در سمت چپ دفاعی داشت امیدوار است برابر جدال دربی نیز فرصت حضور در ترکیب را به دست بیاورد.
تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر امروز در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت.
لوتار ماتئوس هافبک افسانه‌ای ژرمن‌ها بازی افتتاحیه جام جهانی را از جایگاه وی آی پی تماشا کرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده قصد اسائه ادب به جایگاه علی دایی را نداشته، اما حرف بنده این است افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت کشور کمک کنند.
روزنامه آبولا خبر داده که علی رغم ناراحتی کونسیسائو بابت اخراج طارمی در دیدار با اتلتیکو، اما او تمایلی به خروج مهاجم ایرانی از ترکیب اصلی ندارد.
علی نعمتی کار سختی برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ