رامین رضاییان بالاخره بعد از وقفه‌ای نسبتا بلند مدت، پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه گزارش دادند بر خلاف شایعات اخیر، تست پزشکی حکیم زیاش برای باشگاه گالاتاسرای موفقیت آمیز بوده و او برای قطعی کردن انتقالش به استانبول می‌رود.
رفتار هری کین در مراسم اهدای جام به تاتنهام در سنگاپور جنجالی شده و به عنوان نشانه‌ای از ناراحتی او از باشگاه انگلیسی تفسیر شده است.
ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید، در 31سالگی به عنوان بازیکن آزاد به رئال بتیس پیوست. او با پیراهن رئال 5 بار فاتح چمپیونزلیگ شده بود.
باشگاه دورتموند قرارداد نیکو شولتز را فسخ کرد و او بازیکن آزاد محسوب می‌شود.
طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.
قرارداد سرمربی جدید ملوان به امضا رسید و او از این پس رسما کار خود را جلو می برد.
طبق اعلام لوپاریزین، پی اس جی حاضر شده تا پاداش وفاداری امباپه را به او بدهد تا او دیگر بهانه‌ای برای ماندن نداشته باشد.
لوئیس انریکه توانست تمام دستیارانش که در سال های اخیر او را در بارسا و تیم ملی اسپانیا همراهی کرده اند را با خود به پی اس جی ببرد.
رستمی‌زاده همیشه به دنبال راه‌حلی می‌گشت تا خود و خانواده‌اش بادنیای زنبور‌ها آشنا شوند. او بالاخره فکر خوبی به ذهنش رسید واین کار را عملی کرد: «برای انجام این کار فکر کردم آکواریومی بسازم وزنبور‌ها را در آن نگهداری کنم. البته حتی اگر برای زنبور‌ها شرایط خوبی در یک محفظه شیشه‌ای درست کنید که آن‌ها بتوانند آنجا دوام بیاورند، اجازه فضولی به شما نمی‌دهند. زنبور‌ها به طور غریزی با یک لایه موم شیشه را مات می‌کنند تا شما نتوانید آن‌ها را ببینید؛ برای حل این مشکل باید ترفندی به‌کار می‌بردم.
یکی از تئوری‌ها می‌گوید که اوکتاویان قتلِ کلئوپاترا را ترتیب داده بود تا بتواند سلطه‌اش را بر امپراتوریِ روم مستحکم کند. گفته شده که جنگ نقشه‌ای بود که اوکتاویان برای بازپس‌گرفتنِ کنترل مناطق شرقی از مارک آنتونی و کلئوپاترا کشید.
پس از انتقادات از امیر قلعه‌نویی او در تصاویر جدید با کت و شلوار دیده می‌شود.
سعید عزت‌اللهی در لیست امیر قلعه‌نویی هم قرار گرفت تا تغییرات کادرفنی آسیبی به جایگاه او نزند.
امیلیانو مارتینز گفت که حرکت جنجالی او در فینال جام جهانی، تقصیر هم تیمی هایش بوده است.
در بازگشت دوباره مسی به تمرینات پاری سن ژرمن، گالیته امیدوار است تا او را برای بازی روز چهارشنبه در اختیار داشته باشد.
یحیی گل‌محمدی امروز درحالی که بازیکنان اصلی در ورزشگاه کاظمی ریکاوری می‌کردند به ورزشگاه تهرانسر رفت تا عملکرد دیگر شاگردانش را زیر نظر بگیرد. استایل خاص او و ماسکی که بر صورت داشت سوژه عکاس پرسپولیسی‌ها شد.
شاید یکی از مهم‌ترین نکته‌های مصاحبه عصرگاهی رئیس فدراسیون فوتبال، پیش قدم شدن او برای پایان اختلافات با صدا و سیما باشد.
باروز که هر سال عنوان می‌شود امسال قرار است آخرین سال حضور او در دنیای حرفه‌ای باشد، پیش از علی سوادکوهی، با کشتی‌گیران ایرانی ۱۴ بار مسابقه داده بود که عین ۱۴ بازی را به سود خود خاتمه داده بود. علی سوادکوهی هم یکی از قربانیان ایرانی فهرست بلندبالای باروز بود، ولی تفاوت علی با بقیه کشتی‌گیران این بود که پیش‌تر در مسابقه‌ای نزدیک رقابت را باخته بود.
دیدار اروگوئه و غنا در جام جهانی به دلیل گذشته‌ای که با نام لوئیس سوارز تداعی می‌شود همیشه یک بازی ویژه به حساب می‌آید. دیداری که امشب هم با حضور او برگزار می‌شود.
روبرت لواندوفسکی در بازی فردا شب بارسا برابر ویکتوریا پلژن غایب خواهد بود و ژاوی تصمیم گرفت به او استراحت بدهد.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
مدافع رئال سوسیداد معتقد است فصل جاری می توان بهتر قضاوت کرد که کریم بنزما مهاجم بهتری است یا روبرت لواندوفسکی. او خودش بنزما را بهتر از ستاره لهستانی می داند.
گابریل باتیستوتا، مهاجم افسانه‌ای فوتبال آرژانتین، می‌گوید این که مردم درک کرده‌اند لیونل مسی، مسیح نیست در جام جهانی قطر به نفع تیم ملی آرژانتین خواهد بود.
پایگاه اطلاع رسانی دولت، ساعت ۱۵:۲۹ امروز خبر تکذیب «دستور رئیس جمهور برای ساخت هواپیمای داخلی » را منتشر و سخنان رئیسی را فقط «طلب» او دانست اما همین پایگاه در ساعت ۱۶:۲۸ دقیقه دستور وزیر دفاع به مدیرعامل سازمان صنایع هوایی را منشر کرد که با استناد به «اوامر رئیس جمهور» ، دستور«حرکت جهادی بی درنگ» برای ساخت هواپیمای مسافربری را داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ