پیام نیازمند با وجود دریافت یک گل از افغانستان اما به رقابت با علیرضا بیرانوند برای رسیدن برای ماندن در چارچوب ایران ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهن کامل خانه با متراژهای بالای ۶۰ متر واقع در شهر کرمان به حداقل ۲۵۰ میلیون تومان بودجه نیازمند است.
پیام نیازمند در غیاب محمد کریمی کاپیتان اول طلایی پوشان اصفهانی خواهد بود.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه دستگاه‌ها مکلف به اجرای سند ارتقای فرهنگ حفاظت محیط‌زیست هستند، گفت: نیازمند برگزاری اَبَررویدادهای محیط زیستی هستیم.
پیام نیازمند در سال منتهی به جام ملت‌های آسیا رقابت جذاب و سختی را در لیگ شروع خواهد کرد.
پیام نیازمند ایجاد حواشی در سپاهان را اتفاقی طبیعی و اجتناب ناپذیر قلمداد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چله دوم انقلاب نیازمند بازخوانی در علوم انسانی هستیم، در غیر این صورت دچار ناحکمرانی یا حکمرانی کهنه می‌شویم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چله دوم انقلاب نیازمند بازخوانی در علوم انسانی هستیم، در غیر این صورت دچار ناحکمرانی یا حکمرانی کهنه می‌شویم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این مطلب که نظام جمهوری اسلامی یک راه جدید در جهان ایجاد کرده است گفت: کنشگری فعال در نظام تعلیم و تربیت را لازم داریم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: نیازمند یک نهضت برای توسعه هنرستان‌ها هستیم.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه نجات یوزپلنگ نیازمند عزم ملی است، گفت: مسئولان حداقل دو کیلومتر پیک تردد بحرانی تصادفات یوزها در محور میاندشت میامی را فنس کشی کنند.
باشگاه گل‌گهر به طور جدی نیاز به جذب بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی دارد.
بازیکنان لیگ برتری در حال انجام تمرینات انفرادی برای حفظ آمادگی بدنی هستند.
پیام نیازمند برای هم تیمی و رقیب خود آرزوی بهبود و سلامتی هر چه سریعتر کرد.
وقتی دولت، خود عامل ایجاد تورم است چگونه می‌خواهد تورم را کنترل کند؟ امیدواریم دولت بتواند تورم را کنترل کند که با توجه به بودجه‌ای که دولت برای امسال بسته، کنترل تورم بعید به نظر می‌رسد چرا که دولت برای تامین بودجه نیازمند فروش ارز است و ارز فروشی یعنی گرفتن مالیات از جیب کارگران و بازنشستگان. دولت اگر مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد را لغو کند، درواقع به خود کمک کرده، چون اگر نتواند تورم را کنترل کند و حقوق کارگران را ترمیم نکند، شاهد گسترش اعتراضات کارگران و بازنشستگان در سطح کشور خواهیم بود.
ضربه محمدرضا حسینی پس از گل اول سپاهان می‌‎توانست جریان مسابقه را عوض کند، اما واکنش نیازمند مانع از این اتفاق مهم شد.
رییسی گفت: امروز جامعه ما بیش از هر چیز نیازمند «امیدوار زندگی کردن» است ما که ظرفیت‌های کشور در حوزه نیروی انسانی کارآمد و همچنین ذخایر مادی و معنوی را میشناسیم معتقدیم آینده بسیار درخشان است.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برخی وزارتخانه‌ها از جمله صمت، راه و شهرسازی و کار، به علت حجم گسترده برنامه‌ها و حوزه‌ها، یک وزیر نمی‌تواند امور آنها را مدیریت کند لذا نیازمند تفکیک هستند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون انتخابات درباره رسیدگی به تخلفات و نظارت بر تبلیغات نیازمند به روزرسانی است. تبلیغات بیشتر به فضای مجازی منتقل شده اما قانون در مورد آن خیلی مختصر است.
اقدام عجیب و غیر منظره کی روش در دعوت از نیازمند ۲ مفهوم دارد؛ یا کارلوس می‌خواهد عابدزاده را که شرایط خوبی در تیم باشگاهی اش نداشته خط بزند یا اینکه قصد دارد ۴ گلر به همراه خود به قطر ببرد که در نوع خودش عجیب است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون برای انجام بسیاری از کارها نیازمند همکاری همه جانبه از سوی تمامی عوامل و بازوان خود از جمله هیأت‌های کشتی است.
کارشناس بسکتبال ایران توضیح داد: برای اینکه نتیجه قابل قبولی کسب کنیم، نیازمند آمادگی ذهنی مناسب هستیم.
معاون وزیر اقتصاد گفت: بانک‌های دولتی ۳۷۰۰ همت بدهی دارند که ۶۰ درصد کل بدهی شبکه بانکی است، در حالی که بودجه کل کشور ۳۷۰۰ هزار میلیارد بوده که از این میان ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌های دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت است.
رئیس عدلیه ضمن یادآوری این مهم که دستگاه قضایی نمی‌تواند از اجرای مفاد و حکم قانون تخطی کند، تصریح کرد: ما در قوه قضاییه این آمادگی را داریم که با اعضای هیئت منصفه جرائم سیاسی و مطبوعاتی و سایر نخبگان این حوزه در راستای اصلاح قوانین مربوطه ، تصحیح روش‌ها و ارائه آموزش‌های به‌روز ، نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی برگزار کنیم تا درخصوص اختلاف‌نظرها و نکات و نقاط دارای ابهام به جمع‌بندی و اشتراک نظر و عمل نائل شویم.
در واقع وقتی به افراد مسئولیت می‌دهید ابتدا درخواست حمایت مالی و دادن اختیار می‌کند اما تجربه 40ساله نشان داده علیرغم بهره‌مندی از این موارد بازهم برخی افراد بهانه می‌آورند، بنابراین اعتقاد دارم اگر کسی می‌خواهد کار که به معنای هویت و جوهره انسان، انجام دهد نیازمند پول و اختیار نیست زیرا با شروع فعالیت این دو مقوله نیز تأمین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ