با نتایج رقم خورده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور عملا شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داد و حالا اندک امیدی برای گرفتن جایگاه استقلال در رده سوم جدول دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لحظاتی از تقرب و فرود به فرودگاه ساحلی بین المللی کورفوی یونان را ببینید. منبع: خبرفوری
تیم های مدعی نایب قهرمانی در لیگ دسته اول که برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کنند، برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند تا رقابت همچنان ادامه داشته باشد.
پرسپولیس حداقل برای ۲۴ساعت از دو رقیب بالانشین و مدعی خود پیشی گرفت تا بیشترین فشار روانی را به اردوی استقلال و سپاهان وارد سازد. کورسوی اميدی هم نفت مسجدسلیمان ایجاد شده است
چندان سابقه ندارد که تیم‌های ایرانی در روز آخر کار صعود را به نحو احسن تمام کنند اما این اتفاق درباره تیم جوانان ایران رخ داد.
چهار برد پیاپی و زدن 12 گل، آبی های پایتخت را به کورس قهرمانی برگردانده است، کورسی که حالا سه مدعی بزرگ دارد.
در روز‌هایی که وضعیت اینترنت و آینده آن نامشخص است دبیر شورای‌عالی فضای مجازی نیز به‌یک‌باره استعفا می‌کند تا وضعیت مبهم‌تری را شاهد باشیم. گمانه‌زنی‌های جانشینی او اینطور می‌گوید که فردی سکان‌دار شورای عالی فضای مجازی خواهد شد که نگاه مقابل ابوالحسن فیروزآبادی در خصوص «طرح صیانت اینترنت» را دارا باشد.
زنجان- سرشماری سال ۱۴۰۱ خبر از افزایش گونه‌های شاخص مناطق حفاظت شده استان زنجان از جمله آهوی دشت سهرین دارد اما هنوز خطر انقراض این گونه ارزشمند وجود دارد.
کریستیانو رونالدو بالاخره دیشب با النصر عربستان قراردادی دو ساله امضا کرد اما تا آخرین لحظات منتظر یک تماس بود که هرگز آن را دریافت نکرد.
کریستیانو رونالدو بالاخره دیشب با النصر عربستان قراردادی دو ساله امضا کرد اما تا آخرین لحظات منتظر یک تماس بود که هرگز آن را دریافت نکرد.
هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک توسط آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و چابا کوروسی، رئیس مجمع عمومی افتتاح شد.
مهدی رجب زاده سرمربی جدید تیم فجر سپاسی شیراز به خرید های خود ادامه میدهد.
فروش بیش از ۲۱۱ میلیاردی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین عرصه رونمایی و بزرگ‌ترین بازار کتاب سالیانه ایران، کورسوی امیدواری برای حفظ سبد فرهنگی محسوب می‌شود، چون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین افزایش چشمگیر و اجتناب ناپذیر قیمت کتب، تصور می‌شد کتاب شانس چندانی برای بقا در سبد خانوار نداشته باشد، اما ظاهراً هنوز گروه بزرگی حاضر به زمین گذاشتن کتاب نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ