مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: حدود ۸۵ درصد ساخت پروژه شهید بروجردی پیش رفته است و اگر معارضان ملکی آن حل شود تا آخر امسال می‌توان این پروژه را افتتاح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل آبفا خراسان رضوی گفت: ۵۷ پروژه بخش آب در ۲۴ شهرستان خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت افتتاح و یک پروژه هم کلنگ زنی می‌شود.
کرمان- سایت لوت‌شناسی به مناسبت هفتمین سالروز ثبت جهانی بیابان لوت با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در بخش شهداد افتتاح شد.
سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: همزمان با دهه تولید و تجارت، ۹ پروژه اقتصادی در بخش صنعت و معدن استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۴۶ پروژه به ارزش بیش از ۵ هزار و ۷۳۳ میلیاردریالبه بهره‌برداری می‌رسد.
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۱۵۲۶ طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزای بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۷۶۹۴۵ میلیارد ریال در کشور افتتاح می‌شود.
تبریز- ۷۳ پروژه در بخش کشاورزی آذربایجان شرقی با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی افتتاح می شود.
سمنان- سرپرست معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: شش میلیارد تومان در قالب ۲۱ پروژه در بخش تربیت بدنی و ورزشی این اداره کل در خردادماه سال جاری افتتاح می شود.
معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان تاکید کرد: «از امکانات موجود برای تکمیل کارهای باقیمانده بند بخش آباد استفاده خواهیم کرد و همچنین از شرکت قراردادی (پیمانکار) می‌خواهیم کارهای محوله را با صداقت و اعتماد به پایان برساند.»
برگزاری «اسپوتنیک» به نقل از منابع آگاه نوشته بود که میانجیگری روسیه و امارات منجر به از میان رفتن موانع موجود در روابط عربستان و سوریه شده و بخش کنسولی سفارت عربستان در دمشق پس از عید فطر افتتاح می‌شود.
نخستین موزه هوافضای کشور با همکاری شهرداری کرمان و بخش خصوصی روز شنبه با سخنرانی فضانورد روس در این شهر افتتاح شد. مجموعه‌ای کم‌نظیر در خاورمیانه که جزو پنج موزه ترویجی علم هوافضا در جهان به شمار می‌رود و گنجینه‌های یک عمر فعالیت علمی استاد سیروس برزو محقق هوافضا را نیز به نمایش عموم می‌گذارد.
وزیر راه وشهرسازی فاز نخست بندر خشک ریلی تهران در اسلامشهر ضمن قدردانی از مدیران گذشته و بخش خصوصی افتتاح کرد.
مشهد ـ اقامتگاهی خیرساز به منظور رفاه حال مادران کودکان بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر در مشهد افتتاح شد.
دوره مربیگری بین المللی کوکی وان در ۲ بخش تئوری و عملی با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و مدرسانی از کره جنوبی به صورت رسمی افتتاح شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر امسال تعداد ۱۰۵ پروژه در بخش کشاورزی این استان با اشتغالزایی ۵۲۹ نفر به بهره برداری می رسد.
تربت حیدریه ـ بخشدار کدکن از افتتاح ۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه خبرداد.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی ذربایجان شرقی از افتتاح و بهره برداری از ۶۴ پروژه زیربنایی و تولیدی در بخش کشاورزی استان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی با بیان این‌که مراکز معاینه فنی شهر تهران ظرفیت پذیرش سالانه دو میلیون و ۶۰۰ دستگاه خودرو را دارد، گفت: مرکز معاینه فنی آزادی با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شد.
رییس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه گفت: سهم مصرف گاز در بخش خانگی ۳۳ درصد است و همچنین ۳۴ درصد از گاز به نیروگاه‌ها می‌رود. این رویه در شرایط تحریمی و کاهش درآمد‌های ارزی، قابل دفاع نیست. از طرفی سطح هدررفت انرژی هم در کشور بالاست و با وجود اینکه دومین دارنده ذخایر گاز در دنیا هستیم، شانزدهمین صادرکننده گاز به شمار می‌آییم و تا سال ۱۴۲۰ باید بحران گازی را تحمل کنیم تا پنج فاز پارس جنوبی افتتاح شود و بتواند کسری گاز را جبران کند.
خادمی در نشست خبری نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: در بخش کلان در دو بخش آزادراهی و ریلی و بزرگراهی هرکدام ۵ پروژه برای بهره برداری آماده است
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه از افتتاح دو نیم کیلومتر راه روستایی کوهی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.
آیین افتتاح پروژه‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در وزارت ارتباطات با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
وزیر نیرو گفت: در طول یک سال گذشته پروژه‌های آب‌رسانی به صورت گسترده در سه بخش به مرحله اجرا رسیده و این پروژه‌ها پیاپی به بهره‌برداری خواهد رسید.
کرمان – چهار ابر پروژه در بخش فولاد با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در شهرستان بردسیر افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ