اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۴۲۲ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان در اولویت اول برای ارتقا قرار دارند و باید به بزرگراه تبدیل شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۴۲۲ مجوز پروازی فوق العاده در مسیر تهران- مشهد و تهران -اهواز خبر داد.
شرکت تسلا از صدور فراخوان بررسی و رفع عیب بیش از ۴۰۰ خودروی مدل ۳ در ایالات متحده خبر داده است.
موز سرشار از پتاسیم است و در هر موز متوسط حدود ۴۲۲ میلی گرم پتاسیم دارد. در نتیجه، اگر این میوه یک غذای اصلی روزانه برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی باشد، حفظ مصرف روزانه پتاسیم کمتر از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ میلی گرم ممکن است دشوار باشد.
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، در سه دهه گذشته، شیوع دیابت نوع ۲ در مختلف با سطح درآمد‌های متنوع به طور چشمگیری افزایش یافته است و امروزه حدود ۴۲۲ میلیون نفر در سراسر جهان به دیابت مبتلا هستند. دیابت نیاز به درمان دارد، زیرا سطوح قند خون کنترل نشده می‌تواند بر اندام‌های حیاتی مانند قلب و کلیه‌ها تأثیر بگذارد و حتی می‌تواند منجر به مرگ شود. برخی از علائم اولیه دیابت وجود دارد که باید مراقب آن‌ها باشید.
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج اولیه در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد و از تعداد ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۰ هزار و ۴۲۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
بررسی آمارهای مربوط به تولید خودرو در پنج ماهه ابتدای امسال حاکی از آن است در این مدت در مجموع ۴۲۲ هزار و ۷۸ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده که بیانگر رشد ۱۰ درصدی است.
مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: رفع فیلتر پیام‌رسان تلگرام کذب است.
با امضای سند مهم یکسان‌سازی استاندارد محصولات کشاورزی بین ایران و روسیه، موانع اصلی از پیش پای صادرکنندگان ایرانی برداشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ