در یک سالی که از فعالیت دولت سیزدهم می گذرد، وزارت راه و شهرسازی توانسته ۲۲۷۹ کیلومتر انواع راه از جمله ۱۲۹ کیلومتر آزادراه و ۵۵۱ کیلومتر بزرگراه احداث کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توسعه نیروگاه ها یکی از مسائلی است که وزارت نیرو در دولت سیزدهم توجه جدی به آن داشته و برای افزایش ظرفیت آن گام های جدی برداشته است.
موضوع کمبود برق، گزاره مهم دیگری بود که دلیل این تعطیلات عنوان شد. این گزاره با توجه به اینکه اقتصاد ایران به دلیل تحریم‌ها قادر به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های انرژی نبوده، جدی‌تر گسترش پیدا کرد. اما سخنگوی شرکت دولتی برق ایران، با تکذیب اینکه تعطیلی به دلیل کمبود برق بوده است، اعلام کرد: «نیروگاه‌های کشور ظرفیت کافی دارند.» ساعاتی پس از این تکذیبیه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم هم با انتشار پستی در توییتر نوشت: «باتوجه به گرمای بی‌سابقه، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی سراسری موافقت کرده است.»
مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برنامه وزیر جهاد کشاورزی بر مدیریت جامع آبخیزداری تاکید شده و دولت سیزدهم می‌تواند بسترساز این مدیریت باشد.
سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی در این استان تعطیل نشد، گفت: در دو سال اخیر شاهد افزایش ظرفیت تولید در واحدهای صنعتی بودیم.
امیرعبداللهیان در گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین، سیاست خارجه متوازن و دیپلماسی اقتصادی را از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بهره‌برداری و راه‌اندازی از معدن سریدون به‌عنوان یکی از معادن بزرگ مس ایران ظرف چندماه آینده و در دولت سیزدهم شروع خواهد شد.‌
افزایش ۷۰۵۴ مگاوات به توان تولید برق کشور در حوزه حرارتی و تجدیدپذیردر راستای تحقق اهداف وزارت نیرو ونتایج اقدامات دولت سیزدهم درزمینه مدیریت وکاهش ناترازی دربخش تولید و تقاضای برق بوده است.
در دولت سیزدهم در صنعت انتقال نفت با تکمیل ۴ طرح که در مدار بهره‌برداری قرار گرفته‌اند، درحدود ۷۷۵ هزار بشکه به ظرفیت انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی از شبکه خطوط لوله اضافه خواهد شد.
افزایش ظرفیت تولید نفت یکی از مسائلی است که همواره موافقان و مخالفانی را به دنبال داشته، اکنون در دولت سیزدهم تلاش بر آن است که ظرفیت تولید نفت را به ۶ میلیون بشکه در روز برساند.
رامشیر - همزمان با سفر رئیس دولت سیزدهم به خوزستان، طرح افزایش ظرفیت ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت رامشیر به بهره‌برداری می‌رسد.
سخنگوی دولت ضمن اعلام اسامی تغییرات در کابینه دولت سیزدهم این اقدام را در راستای استفاده بهتر از ظرفیت مدیران عنوان کرد؛ بر این اساس میرکاظمی، ساداتی نژاد  از دولت جدا شدند.
هادی مدقق گفت که از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون ۳۳ واحد جدید نیروگاه حرارتی به ظرفیت پنج هزار و ۱۵ مگاوات در راستای کمک به کاهش خاموشی‌ها در شبکه سراسری وارد مدار شده است.
رمضانی گفت: ۳۱ واحد جدید نیروگاه حرارتی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون به ظرفیت چهار هزار و ۶۹۵ مگاوات برای کمک به کاهش خاموشی‌ها و ایجاد برق پایدار درشبکه سراسری وارد مدارشده است.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در راستای اهداف دولت سیزدهم در توسعه بنادر و ظرفیت‌های استان‌های ساحلی کشور ارائه خدمات ژئوتکنیک و حفاری دریایی را افزایش می‌دهد.
معاون اول رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم سرمایه گذاری وسیعی برای بهره‌گیری از ظرفیت بزرگ گاز کشور انجام شده تا در روزهای سرد زمستانی صادرات گاز را انجام دهیم.
در ۸ ماهه دولت سیزدهم ۴ بیمارستان با ظرفیت ۸۲۷ تخت بیمارستانی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تکمیل شد.
معاون میراث‌فرهنگی گفت: در دولت سیزدهم و در یک سال گذشته ۳۵ موزه به ظرفیت مجموعه موزه‌های کشور اضافه شده است و به رئیس‌جمهوری قول داده‌ایم تا پایان ۱۴۰۴ تعداد موزه‌ها را به عدد هزار برسانیم.
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به تابستان بدون خاموشی امسال، از تدوین ۱۴۰ برنامه برای عبور از دومین سال بدون خاموشی در وزارت نیروی دولت سیزدهم خبر داد.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: افزايش چهار هزار و ۳۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی، انجام ۹۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی، راه‌اندازی یک واحد جدید نیروگاهی در مدت هشت‌ماه و ثبت بیشترین میزان تولید برق سالانه از جمله رکوردشکنی‌های این صنعت در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم است.
دولت سیزدهم در حالی وارد دومین سال فعالیتش شد که توانست در فضایی آرام و با کمترین تنش، برنامه‌هایش را پیش ببرد و در این مسیر، طیف معتقدتر و انقلابی پای کار دولت بودند؛ اقدامی که در سایه یک جهت‌گیری‌ هوشمندانه‌ای تحقق شده و آن راهبرد، توجه به حساسیت‌های دینی این گروه بزرگ از جامعه ایران است.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: رویکرد جدی دولت سیزدهم توسعه و محرومیت زدایی با اتکاء به توان و ظرفیت مردم است و جهاد سازندگی باید به جریانی امید آفرین و نمادی برای کارآمدی نظام تبدیل شود.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با تأکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه جزء طرح های جدی و اساسی دولت سیزدهم است، تصریح کرد: احیای این دریاچه جز با فعال شدن و مشارکت محوری مردم امکان پذیر نیست و باید تمام ظرفیت ها برای آگاه سازی مردم به کار گرفته شود.
بازار بورس ایالات متحده دوباره سقوط کرد و شاخص سهام وال استریت را در بحبوحه ترس از تورم و رکود به وضعیت نزولی سوق داد و سرمایه گذاران را نیز در معرض طولانی ترین روند زیان خود از زمان رکود بزرگ در سال ۱۹۳۲ قرار داد.
کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ