شهردار منطقه ۹ از حذف ۵.۷ متر از حریم بزرگراهی به‌منظور رونق ساخت و ساز در خیابان زرند خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی گفت: زمانی که تولید در بازار افزایش یابد،شاهد رونق ساخت و ساز در تولید مسکن می‌شویم و با افزایش سرعت در مسکن، ابزار برای کنترل قیمت ایجاد می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای تدوین ضوابط برای رونق تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های وزارت راه وشهرسازی توسعه شهر‌ها در چارچوب قوانین و مقرارت شهری است.
در حال حاضر در تصاویر هوایی از مکان این شهر چیزی جز تل‌های ماسه‌ای در وسعت بیابان قابل مشاهده نیست؛ اما اینجا روزگاری شهری پر رونق در حاشیۀ مسیر خراسان به اصفهان و شیراز بوده است؛ شهری که بنا بر افسانه‌ها اسفندیار پهلوان نامدار ایرانی آن را بنا کرده است.
طولانی شدن روند ساخت و ساز استادیوم بزرگ شهر درسدن در آلمان در این کشور خبرساز شده و انتقادات زیادی را متوجه دست‌اندرکاران پروژه کرده است.
سید علی بابا ابراهیمی و زن آقا در جایی که الان ایستگاه سید است در همان چادر، قهوه‌خانه‌شان را بر پا می‌کنند. اوایل با همان ظرف و ظروف خودشان کار راه می‌افتاد، ولی کم‌کم که ساخت‌وساز زیاد شد کار آن‌ها هم رونق می‌گیرد، طوری که روزی ۱۰۰‌ـ ۱۵۰ تا دیزی بار می‌گذارند.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت رونق ساخت و ساز مسکن، از طریق جذب نقدینگی مردم و هدایت تسهیلات بانکی به سمت تولید، موجب کاهش تورم می شود.
وقتی ساخت و ساز‌ها در محله رونق گرفت و به تدریج خانه‌سازی در کوچه‌ها و معابر خاکی محله آغاز شد، جمعی از کارکنان روزنامه اطلاعات در نزدیکی میدان و در کوچه‌ای که آن هم به کوچه اطلاعات معروف شد خانه ساختند. به همین دلیل، کوچه‌ای که کارکنان روزنامه در آن خانه ساختند، به کوچه اطلاعات معروف شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئله مسکن می‌تواند زمینه‌ساز رشد تولید شود و اگر ساخت مسکن در کشور شتاب بگیرد، مشاغل زیادی به شکل مستقیم و غیرمستقیم رونق خواهند گرفت.
مسکن به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی با کشش بسیار بالا و اشتغال‌آفرینی بسیار متنوع و متعدد در بخش‌های مختلف اقتصادی رونق ایجاد خواهد کرد و عملا با تامین مالی و تجهیز ساخت مسکن، علاوه بر ساخت مسکن به عنوان اصلی‌ترین نیاز مردم در سبد هزینه خود، بخش‌های مختلف اقتصاد نیز وارد رونق خواهند شد.
یک کارشناس مسکن گفت: بازار مسکن در سال ۱۴۰۲ قطعا در رکود نیست و قطعا شاهد افزایش ساخت وساز هستیم.
بانک تجارت در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، گام دیگری در راستای حمایت از صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور برداشت.
بانک تجارت در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، گام دیگری در راستای حمایت از صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور برداشت.
امروز مطالبی همچون یورو در این بازار به کف کانال ۴۶ هزار تومان رسید، بیت کوین جایگزین طلا می‌شود یا دلار؟، پیش بینی بورس | فردا روند نزولی شاخص کل ادامه خواهد داشت؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، کدام خودرویی کدال ساز شد؟، رشد بورس به این عوامل بستگی دارد!، جزییات افزایش سرمایه ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون شهردار تهران گفت: برای رونق ساخت و ساز موضوعات حمایتی، تشویقی و انگیزشی و تخفیف عوارض صدور پروانه برای شهروندان تا پایان سال اعمال می‌شود.
زاکانی شهردار تهران گفت: طرح مسکن متری را با هدف جذب نقدینگی برای رونق صنعت ساخت و حفظ سرمایه شهروندان راه‌اندازی خواهیم کرد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از رونق ساخت و ساز مسکن در جنوب شهر تهران با ارائه بسته‌های جدید تشویقی قرارگاه جهادی مسکن شهر تهران خبر داد.
رئیس جمهور روسیه با ماشین خود از پل کریمه عبور کرد و در آنجا با کارگران ساخت‌وساز گفتگو کرد و از روند بازسازی پل پس از بمب گذاری آن مطلع شد.
یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه با متوقف شدن پروژه‌های انبوه‌سازی بخش خصوصی، عملا ساخت و ساز مسکن در کشور وارد رکود سنگینی شده است، اضافه کرد: دولت نیز با توجه به این که قول داده بود سالی یک میلیون مسکن بسازد، عملاً تاکنون با گذشت یک سال از عمر دولت هیچگونه اقدام عملی برای ساختن این واحد‌ها انجام نداده که این موضوع بخواهد رونقی در بخش ساخت و ساز کشور ایجاد کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: بحث ماده ۱۵ قطعی شده است و افزایش طبقات در بافت فرسوده دورنمای خوبی را در این بافت ایجاد کرده است.
سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در حال حاضر ۶۴۰۰ پروژه در دست ساخت دارد که مسئولان این سازمان تخمین زده‌اند برای اتمام این پروژه‌ها در مجموع حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان مورد نیاز است.
شهردار منطقه ۹ از ارائه مشوق‌های نوسازی در بافت فرسوده به‌منظور ایجاد رونق ساخت و ساز به خصوص در محلات کم برخوردار خبر داد.
شهردار تهران گفت: ساخت طبقه‌ای اضافه برای رونق ساخت و ساز در منطقه ری تصویب شد و همین موضوع منجر به حل مشکل ۳۰ ساله شد.
برخی چهره‌های سیاسی و تحلیلگران عراقی بر این باور هستند که نتایج گفتگو‌های سیاسی و حکم احتمالی دستگاه قضایی عراق در هفته جاری احتمالا به مناقشه خروج از بحران سیاسی و ازسرگیری جلسات پارلمان عراق جهت تکمیل روند سیاسی با انتخاب یک رئیس جمهور جدید و تشکیل کابینه‌ای جدید پایان خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ