مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور گفت: بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیر آزادراهی، بزرگراهی و ریلی به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در حال اجراست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قجری گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹۸ مجمع برخط برگزار شده است و بیش از ۱۰ هزار سهامداران توانسته اند از ابتدای سال به شکل برخط در مجامع شرکت کنند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۱۰ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: مصرف برق در کشور روز گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۰ هزار مگاوات افزایش یافت.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع ۹ دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها بیش از ۱۴ هزار دقیقه با حریفان قدرتمند خود مبارزه کرده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در تشریح اقدامات این سازمان در دفتر املاک گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰ هزار هکتار زمین مازاد دستگاه‌های اجرایی و دولتی شناسایی شد.
منابع عبری اذعان کردند که از آغاز دور جدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست مجبور به فرار از شهرک‌های اطراف غزه شده‌اند.
طول این هواپیما ۳۵ متر، ارتفاع آن ۱۰ متر و طول بال‌های آن حدود ۳۰ متر است. سرعت EP-۳ E به ۴۱۱ نات (۱۸۵۲ کیلومتر در ساعت) و سقف پروازی آن به ۸ هزار و ۵۰۰ متر می‌رسد. EP-۳ E قادر است بیش از ۱۲ ساعت پرواز کند.
مهدی‌شهر - استاندار سمنان گفت: با هدف حمایت از تولیدگران بیش از ۱۰هزار تن نهاده دامی مدت‌دار در بین عشایر استان توزیع شده است.
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طی ۱۰ ماه گذشته تعداد ۳۱۸ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر انجام شده است که این تعداد بازرسی منجر به صدور ۱۷ هزار و ۲۴۰ مورد فرم تخلف شده است.
دولت ترکیه مدعی شد پس از زلزله بیش از ۱۰ هزار تبعه سوری داوطلبانه به کشور خود برگشته‌اند.
در ۱۰ استان آسیب دیده، ۴۱ هزار و ۷۹۱ ساختمان در اثر زلزله فرو ریخته است و یا باید فوراً تخریب شوند یا در شرایط غیرقابل سکونت هستند.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور میزان اثربخشی عملکرد این سازمان در ۱۰ ماهه اول امسال را تشریح کرد و گفت: ۱۴۵۹۰ میلیارد تومان در حوزه وصول مبالغ فرار مالیاتی اثربخشی صورت گرفت.
عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: بانک مسکن در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۴۰۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۱۰۷ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.
آخرین گزارش عملکرد مالیاتی حاکی از وصول ۳۸۸ هزار و ۷۳۸ میلیارد تومان درآمد مالیات‌های مستقیم و کالاها و خدمات در ۱۰ ماه نخست سال جاری است.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از اجرای ۱۴۰۲ برنامه سلامت‌محور با مشارکت بیش از ۳۳ هزار نفر از شهروندان این منطقه در ۸ ماهه سال جاری خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در کل کشور بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیرهای مختلف زیر ساختی شامل ریلی، آزاد راهی و بزرگراهی در حال اجرا است.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از لایروبی و پاکسازی بیش از ۵۳ هزار متر از شبکه اصلی و فرعی آب‌های سطحی منطقه همزمان با برودت هوا و احتمال بارش‌های فصلی خبر داد.
بانک سپه در خردادماه سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.
کلنگ زنی ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تهران به زمین زده شد.
۳۷۲ پروژه عمرانی و ۲۲۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌ برداری ‌می‌رسد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار دستگاه انواع تجهیزات توانبخشی با کیفیت در بین گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از فعالیت بیش از ۱۰ هزار مدرسه در استان خبر داد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری: در زمان اوج کرونا به بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو‌های طرحی با وجود اینکه طرح آن‌ها به اتمام رسیده بود و می‌توانستند استراحت یا کار دیگری را شروع کنند گفته شد که دوره دیگری را با مزایای طرحی مشغول کار شوند و در واقع این نیرو‌ها به سربازی می‌مانند که دوره سربازی آن‌ها به پایان برسد و به آن‌ها گفته شود یک دوره دیگر با همان حقوق و مزایا به عنوان سرباز آن هم در خط مقدم جبهه مشغول شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۲ میلیون و ۹۷۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۰۱ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ