شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در فصل پاییز از نصب و مرمت بیش از هزار تابلو و تجهیزات ترافیکی با هدف کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین مجلس دوره سلطنت قاجاریه (مجلس پنجم) در بهمن‌ماه ۱۳۰۲ گشایش یافت. انتخابات دوره پنجم در فضایی از تقلب انجام شد و با موافقت رضاخان، قزاق‌های سابق به مداخله در آن پرداختند.۱ در این مرحله، احزاب سیاسی به تکاپو افتادند و در رقابت‌های حزبی به‌شدت درگیر شدند. رضاخان و مأموران او برای انتخاب نامزدهای معتمد خویش در مجلس و هموار کردن راه صعود به قدرت، تلاش گسترده‌ای کردند.
در روزهای گذشته، شهرداری تهران طرحی را در مذمت دروغ گفتن در سطح شهر نصب کرده، اما بی‌بی‌سی فارسی با روایتی نادرست این طرح‌ها را کنایه‌ای به آسیب‌دیده‌گان در جریان اغتشاش کشور دانسته است.
اتاق اصناف در اطلاعیه‌ای به اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با فروش سکه تاکید کرده که نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» در واحدهای صنفی مرتبط الزامی است.
در مترو بین واگین زنان و مردان پرده کشیده شده است. روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بین واگن زنان و مردان در مترو تهران، پرده‌ای برای جداسازی این واگن‌ها از هم نصب شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از نصب سامانه‌های پیشرفته جنگال (جنگ الکترونیک) بر روی بالگردها و پهپادهای نیروی زمینی ارتش و تجهیز یک فروند بالگرد شینوک نزاجا به سامانه نوین اطفای حریق خبر داد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: مدتی است که پیکره شیر برای نصب بر روی قبور ساخته و به مردم فروخته می‌شود. به سنگ فروشی‌ها و سنگ تراشی‌های شهرستان‌های استان اعلام می‌کنیم تا از هرگونه پیکر تراشی یا فروش یا عرضه چنین پیکره‌هایی اجتناب کرده و سریعا نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری گفت: هزار فرش گل در حاشیه بزرگراه‌های شهر تهران ایجاد شده است و ۲ هزار و ۲۰۰ المان گل از روز چهارشنبه صبح در شهر نصب خواهد شد.
بر اساس یک گزارش سازمان ملل، آینه‌های عظیمی که برای بازتاب نور خورشید به فضا مستقر شوند، ممکن است برای دستیابی به اهداف اقلیمی ضروری باشند.
رییس شبکه شتاب‌نگاری با اعلام اینکه هم‌اکنون ۱۵۰۰ دستگاه شتاب‌نگار فعال در سراسر کشور وجود دارد از خرید ۸۰۰ دستگاه جدید در سال ۹۷ و نصب ۶۰۰ دستگاه تاکنون خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت در امور داخلی شرکت مخابرات ایران، عزل و نصب در این شرکت و به کارگیری نیروی انسانی در آن نقشی ندارد.
سردیس شهید سردارقاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بین المللی بغداد در عراق نصب شد.
وزیر ورزش امروز در 4 بخش کلیدی این وزارتخانه از جمله دو معاونت تغییر ایجاد کرد.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با نصب وسایل ورزشی و مرمت ۲۵۰ متر از فضای بوستان گل یاسمن، مناسب‌سازی های شهری ویژه معلولین در این منطقه به بیش از ۲۱ هزار متر طول رسید.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی شهرداری را مکلف خواهیم کرد تا ساخت سردیس و یادبود شهدا پرستار و نصب این المان‌ها را در میادین و معابر شهر تهران را در دستور کار خود قرار دهد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اصلاح و نصب تابلوهای هدایت مسیر، اسامی معابر و تابلوهای تجمیعی اطلاع رسانی بوستان سرخه حصار جهت رفاه حال گردشگران خبر داد.
منابع عراقی از تصمیم جدید محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و عزل رئیس سازمان پاکدستی این کشور خبر دادند.
شهردار منطقه ۱۴ از اجرای عملیات بهسازی و نصب چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌ها و محورهای این منطقه خبر داد.
سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس مرکز صدور مجوز‌های پلیس راهور تهران اظهار کرد: ماده ۲۰۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی اشاره دارد که نصب یا الصاق هرگونه آگهی و تصویر بر روی بدنه داخلی یا خارجی خودرو از جمله شیشه‌ها ممنوع است و تنها در صورتی اجازه این کار را دارد که ضوابطی را رعایت کند تا میزان خطرپذیری ناشی از آن به حداقل برسد؛ از جمله این ضوابط می‌توان به عدم استفاده از کلمات لاتین یا استفاده معادل‌های فارسی به اختصار اشاره کرد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گلایه متقاضیان مسکن مهر از عدم نصب انشعابات برق و آب واحدهای مسکونی مسکن مهر گفت: با وزارت نیرو برای شروع نصب انشعابات واحدهای مسکن مهر به تفاهم رسیدیم.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شد که هیات وزیران مرجع تعیین و تصویب شرایط احراز تصدی سمت شهردار است و وزارت کشور واجد اختیار تعیین شرایط مزبور نیست.
شهردار منطقه ۱۷ از جانمایی و نصب ۴۲۴ مخزن مکانیزه نو در سطح نواحی سه گانه این منطقه طی یک سال گذشته خبر داد.
آماده سازی ورزشگاه 15 هزار نفری مس رفسنجان به مراحل پایانی خود می‌رسد و به زودی شاهد افتتاح این ورزشگاه خواهیم بود.
رئیس جمعیت هلال احمر از نصب تندیس یادبود اداره جست‌وجوی اسرا و مفقودین هلال‌احمر در بوستان اندیشه تهران خبرداد.
جالب اینکه برنامه «حیات وحش» از شبکه مستند با ۲۵.۷ درصد مخاطب هم در این جمع قرار دارد و البته با کسب رضایت ۹۱.۹ درصدی، بالاترین میزان رضایت را در میان آثار پخش شده در صداوسیما داشته است. در واقع بر اساس آمار رسمی صداوسیما، جمعیتی که برنامه حیات وحش را ترجیح داده‌اند، نزدیک به جمعیتی هستند که برنامه دورهمی مهران مدیری را تماشا کرده‌اند و از قضا رضایت بیشتری از حیات وحش داشته‌اند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ