به دنبال مرگ مشکوک افسر سابق موساد در سواحل دریاچه «ماجیوره»، دولت ایتالیا به سرعت دلیل واژگونی قایق را شرایط آب و هوایی اعلام کرد در حالی که هیچ هشدار هواشناسی برای آن منطقه وجود نداشت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفید شدن زودرس موها یکی از نگرانی‌های رایج این روزها است. دانه‌های کتان سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین‌ها، مواد معدنی، ویتامین B و ویتامین E هستند. این یک غذای فوق العاده برای مو است. پوست سر را هیدراته نگه می‌دارد، از سفید شدن زودرس به همراه تعدادی دیگر از نگرانی‌های مو جلوگیری می‌کند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و کرمان خبر داد .
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
سیرجان- معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صمت گفت: توسعه عملیات اکتشافی و حذف موانع آن در حوزه معدن فعال می شود و در این زمینه از توانایی‌های بخش خصوصی توانمند و پرظرفیت استفاده شود.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۵۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان "کرمان" خبر داد و افزود: در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.
انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز/ ماجرای تلخ جنین کُشی!/ قتل پای سفره هفت‌سین/ کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان / دستگیری فروشندگان سکه‌های تقلبی/ کیس عنکبوت شهرداری سنندج به دام افتاد/ راز قتل نوجوان کرولال/ دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان
رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پیشین استقلال به دادگاه معرفی شده‌اند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بنیه مردمیِ قوی جمهوری اسلامی و ارتباط و اتکاء مردم و نظام به یکدیگر، ثروتی ملی و حقیقتی غیرقابل کتمان است.
رهبرانقلاب اسلامی با تاکید براینکه راهبرد جریان باطل کتمان یا کمرنگ‌کردن ایام‌الله است، بیان داشتند: جریان باطل این مشعل‌ها را بر نمی‌تابد و می خواهد این مشعل‌ها را خاموش کند.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که امباپه برای فراموش کردن شکست در فینال جام جهانی به زمان نیاز دارد.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست درباره صحت میزان ابر توده متان به طول پنج کیلومتر گفت: تصاویر ماهواره‌ای سال‌هاست که مانند مستندات، پژوهش‌ها و تحقیقات مراکز دانش بنیان کشور است و قابل کتمان نیست. ما اگر این مسئله را نپذیریم، در نتیجه به دنبال راه حل آن نیز نخواهیم رفت. باید این واقعیت را قبول کنیم که چنین مشکلی وجود دارد البته این گاز آلاینده نیست و گلخانه‌ای است.
بعد از انواع حمله‌ها، ترورها و ساماندهی منافقین در کشورهای غربی و آمریکا، امروز دشمن به سمت هک کردن رسانه‌ها روی آورده است.
جاسوس موساد که قصد عملیات خرابکارانه داشت توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمان دستگیر شد.
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: عدم اعلام تسعیر ارز در دفاتر رسمی فعالان اقتصادی، مشمول کتمان درآمدهای مؤدیان مالیاتی نیست.
انواع تسهیلات و تعهداتی که هم در امور تجاری و هم در امور غیرتجاری کاربرد دارند، در صورتی که برای امور تجاری به اشخاص ارائه شوند باید منوط به وجود حساب تجاری به نام متقاضی باشند. ابزار‌های پذیرش مانند POS و درگاه‌های پرداخت نیز فقط به صاحبان حساب‌های تجاری تعلق می‌یابند.
انواع تسهیلات و تعهداتی که هم در امور تجاری و هم در امور غیرتجاری کاربرد دارند، در صورتی که برای امور تجاری به اشخاص ارائه شوند باید منوط به وجود حساب تجاری به نام متقاضی باشند. ابزار‌های پذیرش مانند POS و درگاه‌های پرداخت نیز فقط به صاحبان حساب‌های تجاری تعلق می‌یابند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که کتمان دخالت کی‌یِف در قتل دختر فیلسوف و متفکر برجسته روسیه، «حلقه‌ دیگری از زنجیره دروغ‌های رئیس جمهور اوکراین است.»
معاون وزیر اقتصاد گفت: پزشکان بدانند که مالیات آن‌ها را از اطلاعات کارت به کارت آن‌ها دریافت خواهیم کرد. مردم هم باید شماره کارت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شود را به سازمان مالیاتی اطلاع بدهند تا مبنای بررسی و دریافت مالیات از پزشکان قرار بگیرد.
کاهش دما تا دوشنبه در تهران
دکتر علی رستمی گفت: محموله‌های کمک‌رسانی شرکت ملی مس شامل ماشین‌آلات سنگین و سبک و مواد غذایی به مناطق سیل زده استان کرمان ارسال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ