اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ابوعصب جوان مبارز فلسطینی که چند روز پیش در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه (نابلس) زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
منابع محلی یمن از به شهادت رسیدن یک غیرنظامی در حمله توپخانه‌ای نظامیان سعودی به منطقه مرزی «شدا» در استان صعده خبر دادند.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلا از عرج شهادت‌گونه مدافع امنیت در تنکابن خبر داد و گفت: نیرو‌های امنیتی ضارب را دستگیر کردند.
نظامیان صهیونیست از ابتدای ماه جاری میلادی که هنوز به اتمام نرسیده، ۱۳ فلسطینی را به ضرب گلوله در قدس اشغالی و کرانه باختری به شهادت رسانده‌اند.
دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «عقبه جبر» در شهر اریحا واقع در کرانه باختری به شهادت رسیدند.
وزیر حقوق بشر دولت نجات ملی یمن از شهادت بیش از هشت هزار کودک یمنی در جریان حملات مستقیم ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان در این کشور از آغاز تجاوز ائتلاف تاکنون خبر داد.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک منطقه در غرب نابلس و تیراندازی به سمت ساکنان این منطقه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
در نتیجه ۳۰۹۹ مورد هجوم نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری و قدس در ماه گذشته میلادی، ۲۸ فلسطینی شهید و ۴۲۴ تن دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی از شهادت نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در رام الله در اثر جراحات ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر می‌دهند.
سرگرد آزادآور که روز گذشته حین انجام مأموریت دچار سانحه رانندگی شده و مجروح شده بود، دقایقی قبل به درجه شهادت رسید.
مأموران در حین کنترل محور «ملایر» به «سامن» خودرو مورد نظر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر که در این درگیری سرگرد «علی میرزایی» افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان متأسفانه دچار مجروحیت شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در واکنش به شهادت دو افسر ایرانی در زاهدان توسط تروریست‌ها گفت: وقت آن است که برای این قهرمانان شهید به دنبال اجرای عدالت باشیم.
هری مگوایر برای دادگاه تجدیدنظر خود که به اتهام حمله به افسر پلیس برگزار می‌شود، به یونان سفر نخواهد کرد و از طریق تماس تصویری شهادت خواهد داد.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید، سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت۹ صبح مقابل مسجد جامع شیروان با حضور خانواده معظم شهداء، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، مسئولین و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.
به گزارش تسنیم، سرهنگ رضا نجفی اظهار داشت: سرباز گمنام امام زمان (عج) ارتش جمهوری اسلامی ایران، ستوانیکم اطلاعات امیر حسین میرزایی به شهادت رسید.
آیین گرامیداشت سالگرد شهادت حسن باقری و شهدای اطلاعات عملیات سپاه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ع برگزار شد.
رژیم صهیونیستی خودروی حامل شهید جعفری را در مسیر بازگشتش به دمشق مورد هدف قرار دادند و آن شهید به منطقه حضرت زینب منتقل داده شد و به مدت دو روز تحت مراقبت‌های ویژه بود.
در یک حادثه تروریستی که صبح امروز چهارشنبه در منطقه طارمیه در شمال بغداد رخ داد، یک افسر ارتش عراق به شهادت رسید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: جسد یک نفر دیگر را هم پس از خاتمه اتفاقات امروز سنندج به یکی از بیمارستان های این شهر منتقل کرده‌اند که مکان کشته شدن او هنوز مشخص نیست.
یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست های مسلح در شهرستان سراوان به شهادت رسید.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: متهم با شلیک دو گلوله به سمت مأمور پلیس، وی را مجروح کرد که متأسفانه اقدامات پزشکی منتج به نتیجه نشد و افسر گشت انتظامی «استوار دوم محمد جواد رحیمی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ