منابع عبری جزییات تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری اذعان کردند که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، ۳۲ صهیونیست در کرانه باختری به دست مبارزان مقاومت و به روش‌های گوناگون به هلاکت رسیده‌اند.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
ارتش پاکستان امروز از برگزاری عملیاتی در «باجور» و هلاکت ۴ تروریست در جریان آن خبر داد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک افسر صهیونیست و زخمی شدن یک نظامی دیگر در یکی از پایگاه های این رژیم در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید. / فارس
صبح روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید.
سخنگوی پلیس از پایان غائله حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان با هلاکت هر ۴ تروریست مهاجم خبر داد.
منابع عراقی از هلاکت چند تروریست در کرکوک در جریان عملیات نیروهای امنیتی این کشور خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی بر اثر تیراندازی در یک پایگاه نظامی در منطقه نقب اشغالی خبر داد.
حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی (حدفاصل نابلس و رام‌الله در شمال کرانه باختری) خبر می‌دهند که تاکنون موجب هلاکت چهار صهیونیست شده است.
از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون، در نتیجه عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و فلسطین اشغالی، ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۲۱۶ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند.
رسانه‌های عبری‌زبان از سفر یک هیئت نظامی این رژیم به مصر با هدف حل‌وفصل اختلافات میان قاهره و تل‌آویو در ماجرای هلاکت سه افسر نظامی به دست سرباز مصری در مرز مشترک خبر می‌دهند.
طبق گفته معاون مرکز روسی آشتی سوریه عملیات مشترک نیروهای سوری و روسی به هلاکت ۲۰ شبه نظامی تروریستی در جنوب سوریه منجر شد.
شماری از داعشی‌ها در جریان حملات نیروهای عراقی در شرق این کشور کشته شدند.
منابع عراقی از هلاکت شماری از تکفیری ها در حملات هوایی موفق به مخفیگاههای آنها خبر دادند.
منابع عبری جزییاتی تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
فرماندهی یگان‌های الحشد الشعبی در بغداد از هلاکت ۴ تروریست در جریان درگیری مسلحانه در منطقه الطارمیه در شمال بغداد خبرداد.
گزارش ها حکایت از آن دارد که حداقل ۴ صهیونیست در عملیات‌های مختلف و متعدد هفته گذشته فلسطینی‌ها در مناطق اشغالی کشته شده‌اند.
یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که ۴ تروریست داعش در استان کرکوک به هلاکت رسیدند.
چهار تروریست داعشی در شمال شرق سوریه و در نزدیکی اردوگاه آوارگان «الهول» به هلاکت رسیدند.
بر اساس اعلام منابع عبری یک افسر صهیونیست که در درگیری با نیروهای مقاومت زخمی شده بود، به هلاکت رسید.
به دنبال عملیات مقاومتی بامداد امروز در جنین و به هلاکت رسیدن یک افسر صهیونیست، نظامیان رژیم صهیونیستی موج بازداشت ها در کرانه باختری را تشدید و ۱۲ فلسطینی را دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ