علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس، نتوانست کلین شیت شماره 13 خود در لیگ برتر را ثبت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این اکتشافات تازه مربوط به دورانی است که امپراتوری مغول در حال تسخیر بی امان سرزمین‌های اوراسیا بود.
«اسماعیل عباسی» در کتاب «آبنامه تهران» نوشته: «تابستان‌ها در کاهگلی یخچال‌ها را خراب می‌کردند. یخ‌شکن‌ها یخ‌ها را با الاغ می‌آوردند و مردم با یک شاهی تمام یخ مورد نیاز خانه را می‌خریدند و آب روزانه‌اش را خنک می‌کردند. خانواده‌های اشرافی یخ‌شان بیشتر می‌گرفت و خرشان تا توچال و کوهستان‌های شمالی تهران می‌رفت.»
بلینکن احتمالا مسائلی از جمله آمریکایی‌های بازداشت شده در چین و جریان ورود غیرقانونی «فنتانیل» (آرام‌بخش قوی) از چین به ایالات متحده را که سایر دیپلمات‌ها در جلسات اخیر مطرح کرده‌اند، مطرح خواهد کرد. به‌نوبه خود، پکن مشتاق بحث درباره تعرفه‌های ایالات متحده بر کالا‌های چینی و کاهش تحریم‌های مقامات عالی‌رتبه و همچنین تعداد فزاینده شرکت‌های چینی است که یا از تجارت با ایالات متحده منع شده‌اند یا در زمره تحریم‌های وزارت بازرگانی ایالات متحده قرار داده شده‌اند.
چهارراه جمهوری در ابتدا سه‌راه بود به این دلیل که تا قبل از سال۴۰ به سمت غرب میدان جمهوری فعلی خیابانی کشیده نشده بود. این محدوده به سه‌راه شاه معروف بود، اما بعد‌ها به شکل چهارراه درآمد و چهارراه جمهوری نامیده شد. اولین کارخانه یخ‌سازی تهران که یخ‌های بلوری تولید می‌کرد اینجا بود.
تیم فوتبال استقلال در وقتهای تلف شده نیمه دوم موفق شد گل تساوی را به پرسپولیس بزند.
تیم فوتبال استقلال در وقتهای تلف شده نیمه دوم موفق شد گل تساوی را به پرسپولیس بزند.
روابط دیپلماتیک میان ایران و عربستان همواره با فراز و نشیب زیادی همراه بوده است و با توافق دهم مارس در چین، ریاض و تهران وارد مرحله جدیدی از تنش زدایی پس از هفت سال قطعی روابط، شدند.
اگر از خود می‌پرسید که هواپیما‌ها از چه نوع سوختی استفاده می‌کنند پاسخ ساده است: نوع سوخت هواپیما‌ها نتیجه مستقیم نوع موتوری است که در آن هواپیما به کار می‌رود. ساده‌تر اینکه، هواپیما‌های تجاری و جنگنده از سوخت‌های بر پایه کروسن (kerosene) یا نفت سفید استفاده می‌کنند، اما معمولاً محصولات خاصی نیز به این سوخت اضافه می‌شوند. این ترکیبات شامل ضد یخ، هیدروکربن، غیرفعال کننده‌های فلز و آنتی اکسیدن است و هر چیزی که از زنگ زدگی و یخ زدن در ارتفاعات بالا جلوگیری کند.
یک‌سال در حاشیه شهر اصفهان کارتن‌خواب بودم؛ منطقه‌ای خارج از شهر که زمین بایر بود و کارتن‌خوابا اونجا پناه گرفته بودن. صبح یکی از شبای خیلی سرد، وقتی بیدار شدیم دیدیم دو تا از کارتن‌خوابایی که اون شب دورتر از ما بودن، از سرما یخ زده بودن. این‌ها حرف‌های امیر است. امیر، ۳ سال از سال‌های پایانی اعتیادش، کارتن‌خواب بود.
کبری رفیعی در خصوص شدت بارش ها گفت: بارش ها در تهران تا شب ادامه دارد اما از ساعاتی دیگر این بارش ها خفیف می شود.
تلسکوپ فضایی جیمز وب یخ را در سیارک حلقه دار چاریکلو با روش غیر مستقیم رصد کرد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب یخ را در سیارک حلقه دار چاریکلو با روش غیر مستقیم رصد کرد.
طبق اعلام سازمان هواشناسی، سراب در آذربایجان شرقی با دمای منفی ۲۵/۶ درجه سلسیوس سردترین شهر کشورمان است. نهایت سرما در آذربایجان‌شرقی را در این ویدئو ببینید.
سرمای زمستانی امسال سبب یخ زدن بسیاری از رودخانه ها، دریاچه ها، دریا‌ها و حتی بخش‌هایی از اقیانوس‌ها شد. در فیلم زیر قدم زدن یک گردشگر در زیر اقیانوس یخ زده در ایسلند را مشاهده می‌کنید.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌ احمر راهکارهای کلیدی را برای نجات جان فردی که در سرما مانده و دچار یخزدگی شده است، تشریح کرد.
تصاویری از یخ زدن سد زاینده رود در پی بارش شدید برف و سرما و یخبندان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آبشار کندلوس در فاصله ۵ کیلومتری روستای کندلوس در استان مازندران واقع شده است و یکی از مکان‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود. ارتفاع این آبشار زیبا ۱۰ متر است. با ورود سامانه بارشی جدید به شدت دمای کشورمان کاهش یافته است و در برخی از مناطق دما به زیر صفر درجه رسیده است.
فرودگاه آستانه در کشور قزاقستان در دمای هوای منفی ٣٢ درجه به سر می‌برد.
یخ زدن یاکریم (قمری) در سرمای سوزان و منفی ۱۳ درجه این روز‌های مشهد را ببینید.
رانندگی در برف و باران نکات خاصی دارد که اگر رعایت نکنیم به حادثه و تصادفات بعضا جبران ناپذیری منجر می‌شود. در این ویدئو به اشتباه رایج و خطرناک رانندگان موقع رانندگی در برف اشاره شده است./ منبع: اسب بخار
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
ویدیویی از یخ زدن کشتی‌های روسی در دریاچه بایکال به دلیل وزیدن باد و سرمای شدید در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
هادی قاسمی محقق ایرانی دانشگاه هیوستون ترکیبی جدید ابداع کرده که با اسپری کردن آن روی بال هواپیماها روند یخ زدایی در هوای سرد به سرعت و دقت انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ