سرمای زمستانی امسال سبب یخ زدن بسیاری از رودخانه ها، دریاچه ها، دریا‌ها و حتی بخش‌هایی از اقیانوس‌ها شد. در فیلم زیر قدم زدن یک گردشگر در زیر اقیانوس یخ زده در ایسلند را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رعایت قانون دوست خوب و دوست بد برای بالا و پایین رفتن از پله‌ها در زمانی که یکی از زانوهایمان درد می‌کند، می‌افزاید: از پله‌ها وقتی می‌خواهیم بالا برویم اول با دوست خوب یا پایی که درد نمی‌کند روی پله‌ها قدم می‌گذاریم. اما کاملا برعکس، وقتی می‌خواهیم از پله‌ها پایین بیاییم، دوست بد یا پایی را که درد می‌کند ابتدا روی پله می‌گذاریم.
ترجمه صحبت‌های سید ابراهیم رئیسی برای نیکولاس مادورو در سفر او به ونزوئلا واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است. مترجم ابراهیم رئیسی در حال ترجمه صحبت‌های او عبارت «قدم شما روی چشم» را کلمه به کلمه ترجمه می‌کند و حتی با زبان بدن هم به چشمش اشاره می‌کند.
یکی از صحنه‌های مغفول شهرآورد، زمانی بود که مهدی ترابی با استارت خود دفاع استقلال را به هم ریخت.
سه عابر پیاده در حال قدم زدن در پیاده‌رو بودند که ماشین شاسی بلند با سرعت بالا کنترل خود را از دست داد با آنها برخورد کرد.
یک بوفالو برای نجات گوساله اش از چنگ 7 شیر وارد مبارزه شد. در اولین قدم بوفالو به سوی شیرها حمله کرد تا به شاخ زدن آن ها را مجبور به عقب نشینی کند. اما شیرها در یک نقشه بی رحمانه بوفالو را سرگرم کردند و گوساله را دزدیدند. در قدم بعدی نیز شیرنر بزرگ بوفالو را زمین زد و دیگر شیرها به کمک اش آمدند.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه در جریان استقبال از یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی که نخستین سفر دولتی مقام ارشد این کشور به آمریکا پس از ۱۲ سال است، به جای حرکت کنار همتای کره‌ای، با محافظش قدم زد و یول سعی کرد به تدریج خود را به آن‌ها نزدیک کند.
باز بودن میکروفون مامور همراه جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا نحوه هدایت مرحله به مرحله او را فاش کرد. باتوجه به سابقه سردرگمی‌ها و راه پیدا نکردن‌های بایدن او اکنون برای برداشتن هر قدم هدایت می‌شود. راهنما: بله، قربان، پایین سطح شیب دار... و در سمت چپ، چند نفر از رهبران و اعضای اتحادیه‌های کارگری را داریم که صف کشیده اند. علامت شما همان آبی سمت چپ است. شما یک علامت آبی دارید. بایدن: من در علامت آبی خود خواهم ماند.
در حالی که لئاندرو رکوئنا توپ را از محوطه ۶ قدم تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه‌بان باشگاه کولو-کولو به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد.
ویدیویی از یخچال طبیعی غول‌پیکر در کشور شیلی، در فیلم عظمت یخچال را با گروه کوهنوردی که روی آن قدم می‌زنند ببینید.
حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بیعت با امام زمان(عج): چیزی به نابودی رژیم صهیونیستی باقی نمانده است/ وقتی رژیم صهیونیستی نابود شود، در تمام منطقه آرامش ایجاد می شود/ یا صاحب الزمان(عج) ما پای قدم های تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
در آستانه بیست‌ویکمین سالگرد ترور احمدشاه مسعود، ویدیوی جدیدی از رفتار توهین‌آمیز اعضای طالبان در مرقد مسعود در فضای مجازی منتشر شده است. در ویدیوی منتشر شده، چند تن از اعضای طالبان روی مرقد مسعود قدم می‌زنند و یکی از اعضای این گروه با تمسخر می‌گوید «او قهرمان زیر کمپل» است. با سلطه طالبان بر پنجشیر در سپتامبر ۲۰۲۱، اعضای این گروه شیشه مرقد مسعود را شکستند و عکس‌های او را پاره کردند. احمدشاه مسعود که دولت افغانستان به او لقب قهرمان ملی داده است، در ۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در حمله دو مهاجم انتحاری عضو القاعده در تخار کشته شد.
پس از ماه‌ها و شاید سال‌ها انتظار، فردا دوشنبه ۲۹ اگوست (۷ شهریورماه ۱۴۰۱) فضاپیمای آرتمیس ۱ ناسا به سمت ماه پرتاپ خواهد شد تا نخستین قدم جدی برای بازگشت انسان به ماه، پس از دهه‌ها برداشته شود.
در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان در لیگ دسته یک کشتی، درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد فردی با تبر در سالن قدم می‌زند و اوضاع سالن هم متشنج است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ