کبری رفیعی در خصوص شدت بارش ها گفت: بارش ها در تهران تا شب ادامه دارد اما از ساعاتی دیگر این بارش ها خفیف می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: نگاه تاج به دو تیم پرطرفدار تهرانی پدرانه است و تلاش می‌کند این دو تیم موفق باشند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: نگاه تاج به دو تیم پرطرفدار تهرانی پدرانه است و تلاش می‌کند این دو تیم موفق باشند.
هوادار در لیست بزرگسالان خود دو جای خالی نگه داشته و برای جذب بازیکنان نام آشنا تلاش می‌کند.
اصلاح‌طلبان در حالی به آرایش انتخاباتی و شعار‌های خود شکل می‌دهند که جریان رقیب‌شان این روز‌ها بیش از هرچیز استراتژی سکوت رسانه‌ای درباره انتخابات را پیگیری می‌کند. از طرفی دیگر، اما پراکندگی و افتراقی در تقابل اطرافیان سید مصطفی میرسلیم، محمدباقر قالیباف و مرتضی آقا تهرانی به عنوان سه سرلیست در فهرست شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم نمودار شده است.
رویترز در خبری نوشت که آب شدن یخ روابط ایران و عربستان به بهبود خدمات حج برای زائران ایرانی منجر شده است.
چهارراه جمهوری در ابتدا سه‌راه بود به این دلیل که تا قبل از سال۴۰ به سمت غرب میدان جمهوری فعلی خیابانی کشیده نشده بود. این محدوده به سه‌راه شاه معروف بود، اما بعد‌ها به شکل چهارراه درآمد و چهارراه جمهوری نامیده شد. اولین کارخانه یخ‌سازی تهران که یخ‌های بلوری تولید می‌کرد اینجا بود.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در توضیح فراز «واقْبَلْ مَعاذیری» اظهار می‌کند: خدایا عذر من را بپذیر. گاهی کسی از شما غیبت کرده یا در عصبانیت حرفی می‌زند و عذرخواهی می‌کند؛ ما هم با این دعا به در خانه خدا می‌رویم و از او به خاطر کار‌هایی که انجام داده‌ایم عذرخواهی می‌کنیم. اگر کودکی از پدرش عذرخواهی کند، پدر منقلب می‌شود حالا که ما از خدا عذرخواهی کنیم، خدا بسیار بیشتر از والدین مهربان است و حتماً می‌بخشد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی تاکید می‌کند: در ماه رمضان این همه درآمد وجود دارد و آیا امکان ندارد با این همه درآمد کسب شده، انسان جان خودش را از گرو دربیاورد؟ پیامبر اسلام در خطبه شعبانیه می‌فرماید: «پشتتان از گناه سنگین شده و به گرو رفته است و در ماه رمضان بدنتان را از گرو در بیاورید.»
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وَ اَنزل عَلَیّ فیه بَرَکاتکَ» اظهار می‌کند: اینجا می‌خوانیم که خدایا برکات خودت را نیز بر ما نازل کن. برکات چیست؟ برخی عمر با برکت دارند، چه اهل علم چه غیر اهل علم. دستگیری و انجام کار خیر را برکت می‌نامند. معنی این فراز این است که عمر با برکت داشته باشیم. اگر پولداریم، کار خیر انجام دهیم و اگر عالمیم شاگرد تربیت کنیم و کتاب دینی بنویسیم.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره وضعیت این روزهای این باشگاه تهرانی گفت: بر جسم یک فرد ضربه مغزی شده نشسته‌ایم و منتظریم تا ببینیم کی فوت می‌کند اما آینده باشگاه استقلال چه می‌شود؟
دلشاد تهرانی به مفهوم و نگاه اصلاحی امام علی (ع) نسبت به «تبعیض» اشاره کرد و گفت: تبعیض ظلمی است که حکومت را از درون مانند خوره می‌خورد، سرمایه اجتماعی را نابود می‌کند، مردم را مایوس می‌کند، توانمندان را کنار می‌زند، ناتوانان را جلو می‌آورد و دارایی‌های عمومی را به غارت می‌برد بنابراین تبعیض بزرگترین ظلم است.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «یا من لا یحتاج الی التّفسیر و السّؤال» اظهار می‌کند:‌ ای خدایی که احتیاج نداری من شرح بدهم. خدا خودش همه چیز را می‌داند و احتیاجی ندارد که ما تفسیر کنیم. نه تنها خدا به تفسیر و سوال احتیاج ندارد، بلکه ائمه ما هم به آن احتیاج ندارند و از احوال ما باخبرند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اَللّهُمَّ اَعِنّی فیهِ عَلی صِیامِهِ وَقِیامِهِ» می‌گوید: خدایا کمک کن در این ماه روزه بگیریم و شب زنده‌داری کنیم. اگر خدا کمک کند، گرسنگی را نمی‌فهمیم. عبادت شب و سحر، دعا‌های ابوحمزه ثمالی و افتتاح را انجام می‌دهیم، گاهی افرادی غصه می‌خورند که ماه رمضان چگونه روزه بگیریم؟ خوب دعا کنید و خدا کمک‌تان می‌کند.
ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲، بسته‌های نوروزی بین مسافران و گردشگران شهر تهران، توزیع می‌کند.
ویدئویی از آبشار سنگان در شمالی‌ترین نقطه تهران در دسترس است که نشان می‌دهد این آبشار یخ زده.
زبان اصلی مردم تهران، فارسی است. اما در بعضی نقاط زبان‌های محلی نیز دیده می‌شود که در مجموع از لهجه‌های فارسی محسوب می‌شوند. به طور کلی زبان و گویش‌های دیگری مانند آذری، گیلکی، لری، مازندرانی نیز به دلیل مهاجرت‌ها به آن افزوده شده است.
سخنگوی شورای شهر تهران در جریان بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق شمالی پایتخت گفت: شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل دارد.
بر اساس پیش بینی هواشناسی امشب تهران یخ می‌زند. همچنین شاهد بارش پراکنده در سطح شهر تهران خواهیم بود.
مدیر روابط عمومی راه آهن گفت: به دلیل یخ زدگی و برودت هوا حرکت تعدادی از قطارهای تهران- مشهد لغو شد.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به مرگ‌های ۶ هزار نفره در تهران و ۲۷ هزار نفره در کشور، آن‌ها را نتیجه بررسی‌های وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ بر روی جمعیتی ۳۵ میلیونی در ۲۷ شهر معرفی می‌کند که سال ۱۴۰۱ منتشر شده است.
جنتی با تاکید بر اینکه تلاش حکومت‌های استکباری برای انحراف جوانان امت اسلامی به این خاطر است که می‌خواهند نگذارند از میان این جوانان، تهرانی مقدم‌ها برخیزند، گفت: پیشرفت‌های جوانان با ایمان ایران اسلامی ثابت می‌کند که بحمدالله تاکنون شکست خورده‌اند و از این پس نیز جز ناکامی دستاوردی نخواهند داشت.
تبریز- مربی سابق تیم ملی هاکی ایران و ترکیه با بیان اینکه تبریز زمین بازی هاکی روی یخ ندارد، گفت: بازیکنان تبریزی هاکی روی یخ مجبور هستند برای تمرین به تهران بروند.
هافبک شوتزن تیم تهرانی می‌گوید هوادار پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.
شهید «حسن طهرانی مقدم» پدر موشکی ایران، نماد اراده نیروی انقلابی و جهادی و مظهر تلفیق دانش و تجربه با توکلی الهی بود؛ مردی که بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی به همت او و همرزمانش، آنچنان بلند و کوبنده شد که بازدارندگی ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان تضمین می‌کند و بی‌شک این مهم تحقق نمی‌یافت، مگر آنکه اراده‌ای به همین استحکام استوار و به بلندای دماوند، پای کار ایران می‌بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ