آبشار کندلوس در فاصله ۵ کیلومتری روستای کندلوس در استان مازندران واقع شده است و یکی از مکان‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود. ارتفاع این آبشار زیبا ۱۰ متر است. با ورود سامانه بارشی جدید به شدت دمای کشورمان کاهش یافته است و در برخی از مناطق دما به زیر صفر درجه رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با پرسپولیس باحضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحال پیگیری است.
تصاویری از ایستگاه متروی جهاد واقع در میدان فاطمیِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
ساعاتی پیش یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
تصاویری از محل ریزش آوار و تلاش تیم های امداد و نجات با حضور شهردار تهران را مشاهده می‌کنید.
موشک‌های کروز جدید مجهز به هوش مصنوعی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
تیم فوتبال سپاهان که یکی از تعقیب کنندگان اصلی پرسپولیس در فصل گذشته بود، برای فصل بیست و سوم لیگ برتر به یک تیم پرستاره تبدیل شده و آماده‌سازی خوبی را هم پشت سر گذاشته است.
باشگاه تراکتور تبریز از کیت رسمی پیراهن خود برای فصل بیست و سوم لیگ برتر رونمایی کرد.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
سامانه سلاح کروز بردبلند دریایی ابومهدی به ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.
در گذشته حدود ۱۰ یخچال در محله خانی‌آباد وجود داشت که بیشترشان تخریب شده‌اند. ضمن اینکه در این محل پدر غلامرضا تختی هم یخ می‌فروخت و برخی محلی‌ها معتقدند این یخچال هم متعلق به پدر تختی بوده است.
تیم ملی زنان هاکی روی یخ ایران در سومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا تیم قرقیزستان را با نتیجه ۲۶بر صفر شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
جسیکا گرینگ، یکی از نگهبانان‌های ET، ماه گذشته درباره تولد ۴۳ سالگی این پنگوئن گفت: «می‌خواستیم آن را به شادترین تولد تاریخ تبدیل کنیم. او یک پنگوئن بسیار خاص با ژن‌های باورنکردنی و کیفیت زندگی قوی است.»‌ای تی زندگی طولانی خود را با غوطه ور شدن در یک استخر خصوصی و یک کیک کامل از ماهی کپلین و یخ تزئینی جشن گرفت.
ویدئویی از آبشار سنگان در شمالی‌ترین نقطه تهران در دسترس است که نشان می‌دهد این آبشار یخ زده.
طبق اعلام سازمان هواشناسی، سراب در آذربایجان شرقی با دمای منفی ۲۵/۶ درجه سلسیوس سردترین شهر کشورمان است. نهایت سرما در آذربایجان‌شرقی را در این ویدئو ببینید.
ویدیویی دلخراش از گربه ای در ازبکستان که به دلیل سرمای شدید این کشور در حین راه رفتن؛ یخ زده است را ببینید.
تصاویری از یخ زدن سد زاینده رود در پی بارش شدید برف و سرما و یخبندان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جنگ میان روسیه و اوکراین در این فصل و در چنین روز‌های سردی به مرحله دشوار و حساسی رسیده است و علاوه بر دشمن، دمای هوا هم جان سربازان دو طرف را تهدید می‌کند.
یخ زدن یاکریم (قمری) در سرمای سوزان و منفی ۱۳ درجه این روز‌های مشهد را ببینید.
تصویری از داخل قطار یخ زده مشهد در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر مربوط به قسمت در ورودی یکی از واگن‌های قطار است.
ویدیویی از یخ زدن کشتی‌های روسی در دریاچه بایکال به دلیل وزیدن باد و سرمای شدید در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
واژه امروزی یخچال در ایران برگرفته از بنا‌هایی درگذشته است. معماری این بنا‌ها به گونه‌ای بود که آب را در فصل سرما به چالی که روی آن گنبد و در کنار آن دیواری سایه انداز ساخته شده بود هدایت می‌کردند تا آب یخ بزند و در فصل گرما مورد استفاده قرار بگیرد. این یخچال‌ها بیشتردر شهر‌های کویری ایران با معماری مخروطی شکل به چشم میخورد. شهر کویری سمنان نیز دارای یخچال‌های متعددی بود که پنج عدد از آن‌ها در سال ۱۳۸۱ به عنوان آثار به جا مانده از دوره قاجار ثبت شد و در حال حاضر چهار یخدان در فضای شهر باقی است و دیگری به کلی تخریب شد. از این چهار یخدان تاریخی دو یخچال وضعیت معماری خود را حفظ کرده و دو یخچال دیگر وضعیت مناسبی ندارد.
یکی از یخچال‌های طبیعی تهران که تا همین ۵۰ سال پیش فعال بود و بعد از تبدیل شدن به کارخانه یخ، تا ۱۵ سال پیش قالب‌های بزرگ یخ دست مردم و صنوف مختلف می‌داد، یخچال حاج محمدخان امیرمعتضدی معروف به یخچال حاج‌محمدخان بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ