تلسکوپ فضایی جیمز وب یخ را در سیارک حلقه دار چاریکلو با روش غیر مستقیم رصد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات پدافند هوایی ارتش گفت: در روز‌های گذشته چند فروند هواپیما‌های F-۳۵ آمریکا در حال پرواز در خلیج فارس بودند و از لحظه برخاستن به طور کامل توسط رادار‌های ما رصد می‌شدند.
امروز شنبه ۱۴ مرداد ماه بورس ایران بعد از چند روز تعطیلی دوباره کار خود را آغاز کرد و دوباره شاخص کل به کانال ۲ میلیون واحد بازگشت. خبر‌هایی مبنی بر بازگشت خودرو به بورس کالا، پول حقیقی‌ها را به سمت گروه خودرویی هدایت کرد.
امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ باز هم شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و این خروج در همین نیمه ابتدایی در یک قدمی یک همتی شدن است! بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
معاون برنامه‌ریزی معاون رئیس جمهور در امور زنان جزئیات اطلس جامع زنان و خانواده را تشریح کرد.
برای نخستین بار محققان فلزاتی را رصد کرده اند که بدون دخالت انسانی می توانند دمای خود را افزایش دهند.
داده‌های این تصویر از یک پروژه رصدی به نام «Monsters in the Making» گرفته شده‌اند که از دو ابزار هابل برای رصد پنج خوشه کهکشانی استثنایی در طول موج‌های چندگانه استفاده می‌کند.
امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بیمه بود و عمده این ورود پول حقیقی نیز به یک نماد از این گروه تعلق گرفت. سنگین‌ترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
امروز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در نیمه ابتدایی بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بانکی بود و با بازگشایی نماد وآیند رقم عجیبی از ورود پول حقیقی به این سهم مشاهده شد.
در نیمه ابتدایی بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ میزان خروج پول حقیقی به ۸ میلیارد تومان رسید و شاخص کل و شاخص کل هموزن هر دو سبزپوش بودند. بیشترین ورود پول به کدام گروه و نماد‌ها بود؟
در نیمه ابتدای بورس امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ شاخص‌ها سبزپوش بودند و میزان ورود پول حقیقی به بازار ۱۰۴ میلیارد تومان گزارش شد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به نماد کتوسعه بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رصد اطلاعات مردم در پیامرسان‌ها صحت ندارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد ترافیک کمتر در معابر اصلی و بزرگراهی بودیم.
این رصد نشان‌دهنده‌ی پیشرفت علمی دیگری برای تلسکوپ فضایی جیمز وب است که نشان‌دهنده‌ی اولین باری است که گاز، در این مورد، بخار آب، در اطراف یک دنباله‌دار در کمربند اصلی سیارک‌ها شناسایی شده است و نشان می‌دهد که آب در منظومه شمسی اولیه می‌توانسته به صورت یخ در کمربند اصلی سیارک‌ها حفظ شود.
طبق آمار، در سالی که گذشت نسبت به سال ۱۴۰۰، میزان صادرات فولاد ایران افت قابل توجهی را تجربه کرده است. در مجموع قریب به ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تن انواع اقلام فولادی (شمش، محصولات و مقاطع فولادی و آهن اسفنجی) صادر شده که نسبت به میزان صادرات صورت گرفته در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افت چهار تا ۱۸ رصدی رخ داده است.
به‌گزارش روزنامه چینی SCMP، محققان چینی به مدت ۲۴ ساعت به یک سیستم هوش مصنوعی روی زمین اجازه دادند تا کنترل ماهواره کوچک رصدی Qimingxing ۱ را برعهده بگیرد. هدف این آزمایش این بود که مشخص شود این فناوری بدون دخالت انسان در کنترل ماهواره‌ها چگونه عمل خواهد کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران ازطریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک در سطح معابر بودیم.
به گفته ناسا، ۱۳ حلقه از یخ و غبار اورانوس به قدری ضعیف هستند که ستاره شناسان نمی‌توانند وجود آن‌ها را تائید کنند تا زمانی که فضاپیمای وویجر ۲ در سال ۱۹۸۶ از نزدیک این سیاره را رصد کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت:با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از وضعیت تردد خودروها در دوازدهمین روز ماه انجام شد، مشخص شد بیشتر معابر خلوت است.
فاز دوم پروژه شبکه رادار رصدی اعماق فضای چین با نام «چشم مرکب چین» (China Compound Eye' project) روز سه شنبه در شهر یونیانگ، چونگ کینگ، آغاز شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران در صبح امروز بودیم.
تلسکوپ فضایی جیمز وب یخ را در سیارک حلقه دار چاریکلو با روش غیر مستقیم رصد کرد.
سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی صبح امروز پایتخت دوشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک وسنگینی ترافیک بدلیل بازگشایی مدارس در معابر شهر تهران بودیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، اکنون شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران به‌خاطر بارش نزولات آسمانی و لغزنده شدن معابر هستیم.
خورشید گرفتگی سوم آبان ماه ۱۴۰۱ توسط بسیاری از مراکز، مدارس و انجمن های مجهز به سیستمهای رصدی رویت شده و تصاویری به ثبت رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ